Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

OK, dzięki za info, skoro moja postać ma zwiększone za pomocą inteligencji obrażenia o 857% to rozumiem że ten współczynnik 8-12 jest mnożony przez te obrażenia -całość stuffu się na to składa :)Mimo wszystko zdziwiłem się że dość spora przewaga inteligencji jednego przedmiotu względem drugiego dodaje mniej obrażeń niż z pozoru niska wartość zwiększonych przezeń obrażeń.

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ID

 

 

nrl#2485

skus#2192

got3n#2802

costi#1100

cezar1125#1716

Bielski#1276

MelampusT3#2777

Qazellot#2274

slavOK#2941

tymmej#2290

mat00ino#2864

Borys#2525

kicha#2253

 

 

Edytowane przez nrl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ladnie to ogarnales aerial, very impressive. Bylem wielbicielem cleave i revenge, ale to bylo fajne na hellu z latwymi mobami a revenge w polaczeniu z Frenzy niestety ssie bo sie zacina kiedy mam wcisniete 2 klawisze na raz (frenzy trzeba trzymac zwykle). Ile czasu udaje ci sie utrzymac w berserkerze? Slabo widac przez ten gaszcz liczb w filmiku, starcza na cala walke ze specialami?

 

Malo brakuje zebym farmil A2, wiec zostane przy mixie ktory mam, ale chetnie sprobuje WW na A3.

 

Starcza na całą walkę, o ile nie ma shielding albo invulnerable minions. Muszą być cele w które da się trafiać, żeby to działało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj Diablo padł po raz drugi, 51 lvl. Jak nie miałem problemu z żadnym bossem i ogólnie NM nie był zbyt trudny, tak do samego Diablo podchodziłem z 7 razy.

Przy tym przejściu już korzystałem AH, zazwyczaj jak nazbierałem 20 - 40 tysięcy to szedłem na zakupy, mam frajdę z korzystania z AH.

Zobaczymy jak Hell będzie wyglądał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurde ubiłem rzeźnika na koszmarze zero problemów, bawiłem się z nim i polowałem na achievementy ;p już więcej kłopotu miałem na normalu

 

Problem zaczyna sie na Belialu i potem niektorych czempionach w 3/4 akcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po wydaniu kilku ladnych milionow zaczalem dawac rade w akcie 2

i teraz pytanie czy jest sens tam farmic

jak narazie nie widze duzej roznicy w jakosci itemow za to zabijanie elite packow idzie opornie

a akcie 1 czyszcze wszystko przynajmniej 2 razy szybciej i gine jedynie okazyjnie

wiec warto farmic w akcie 2 ?

 

i jeszcze bym mial pytanko do aeriala

grales moze jako tank w party ?

byles w party w ktorym tankowal monk ?

jakie statystyki musi miec tank by dac sobie rade w akcie 2 ?

Edytowane przez quo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grales moze jako tank w party ?

byles w party w ktorym tankowal monk ?

jakie statystyki musi miec tank by dac sobie rade w akcie 2 ?

 

gram solo

w party jest dużo łatwiej, tylko nic nie robisz, ustawiasz skille na ground stomp ze stun, leap ze stun, threatening shout, igmore pain dla party, ogólnie taki barb służy tylko za źródło stuna, i różnych okrzyków które pomagają. Nie jestem fanem takiego stylu ala mmo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za odpowiedz

szukam rozwiazan bo od ciaglego kajtowania ( wizard ) reka mnie boli i myszka sie juz prawie rozleciala :-)

dla odmiany przydalo by sie pomordowac mobki stojac w miejscu

Edytowane przez quo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem zaczyna sie na Belialu i potem niektorych czempionach w 3/4 akcie.

 

Właśnie dotarłem do tego punktu. Kończąc akt 1 miałem jakieś 400dps i 2600hp (czyli niewiele z tego co czytam na forach). Jako, że nie lubię aktu 2 to chciałem po prostu przez niego przebiec ;) i tak dotarłem do Beliala z 700dps i 9600hp. Niestety to zielone g..no w drugiej fazie pojawia się wszędzie w losowych miejscach i ciężko od tego uciec :( a 200k hp Beliala trzeba bić kilka ładnych minut.

pzd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Metoda na zielone gowno:

Jak sie pojawia pod tobą: robisz krok w bok ( o odleglosc rowna srednicy kola) gdy to pierwsze robi bum wracasz na to miejsce i tak w kolko.

Byle w panice nie biegac po calej planszy;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja monkiem na koszmarze największy problem miałem w czwartym akcie z Izualem (dzięki tymej za pomoc).

Teraz gram na piekle w pierwszym akcie. Mam 21000hp, obrazenia 1700, odpornosci 105 i jakos idzie. Najgorsze dla mnie cechy mobów to kombinacja zarazy z wampiryzmem - już na koszmarze ledwo sobie z tym radziłem - udręka.

A już gobliny są wk... na maksa - oczywiście zawsze uciekają w nieodkryty fragment mapy i goniąc go napotyka się championy i elitarne - rzadko kiedy teraz udaje mi się je dorwać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cuś małe masz te obrażenia, ja mam ok 5300 (Wizard), za to całkiem sporo VITa. Odwiedź AH i poszukaj fajnych przedmiocików, po 10000-20000 za item sobie spoko wystroisz postać.

Edytowane przez thuGG
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem, że nie za duze. Co jakiś czas zaglądam sobie na AH i wymieniam broń, bo sam nic ciekawego znaleźć nie mogę. Staram się to robić w miarę stopniowo, jak będę miał większe problemy to zmienię broń. Nie chcę też, żeby było zbyt łatwo;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemaszerowałem prawie Hell i zamierzam wskoczyć na Inferno swoim Czarownikiem 58 lvl - o ile początkowo było ciężko, tak po zmianie na taki schemat postaci po prostu masakrycznie dobrze się bawię: Czarownik - Gra - Diablo III

 

Ubicie Elit w III akcie nie jest specjalnie trudne nawet solo, bo hydra mocno klepie, śnieżyca spowalnia, a 3 skille (2 aktywne przez 5 min + 1 passiv) dają ponad 40% do obrażeń. Do tego obowiązkowo Diamond Skin oraz skill przyspieszający regenerację AP. Bazowy atak - Dezintegracja - życie staje się piękne. W duecie z mnichem roznosimy wszystko na drodze ;]

 

Sprzęt mam obecnie raczej przeciętny (broń raptem 270 DMG) a bije po całości 6.5K DPS, życia jakieś 30k, więc na Inferno po solidnych zakupach powinno być wesoło.

 

Mój BattleTag - Caleb#1205

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cuś małe masz te obrażenia, ja mam ok 5300 (Wizard), za to całkiem sporo VITa. Odwiedź AH i poszukaj fajnych przedmiocików, po 10000-20000 za item sobie spoko wystroisz postać.

 

Ano małe, ale z Belialem już sobie poradziłem :) Wystarczyło zmienić kompaniona na Templara i wrzucić Hydre która cały czas atakowała. A na zielonym to tylko padałem przez głupotę, głównie jak zmieniałem się w Archona to szkoda mi było tracić dps'u ;).

Ale spoko, teraz do aktu 3 i tu sobie nafarmię sprzętu. AH może i fajne, ale jakoś nie cieszy mnie kupowanie. Wolę sam wydropić.

pzd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja pochwalę się moim buildem.

 

Monk - Game Guide - Diablo III

 

Jego celem jest zmaksymalizowanie szansy na unik oraz przetrwaniu jak najdłużej w walce.

 

Fists of Thunder z runą Lightning Flash zwiększa unik o 16%, a prędkość ataku sprawia, że bardzo szybko wpadają krytyki.

Crippling Wave z Tsunami to moje AoE, gdy wparuję w grupę wrogów. Spowolnienie o 60% pozwala mi także sprawniej uciec, gdy stanie się gorąco.

 

Serenity z Peaceful Repose - moje ostatnie koło ratunkowe ;) Przez te 3 sekundy nic mnie nie ruszy, więc mogę uciec, poczekać na skończenie cooldownu Seven-Sided Strike, o czym za chwilę ;) Sama runa sprawia, że aktywacja mnie leczy. Niewiele, ale zawsze coś. W przyszłości, gdy wzrosną mi odporności i pancerz, zmienię Peaceful Repose na Reap What Is Sown (30% zaabsorbowanych obrażeń wybucha jako AoE, gdy Serenity ustaje).

 

Breath of Heaven - podstawa. Miksturki mają 30sek cooldown, a leczenie przydaje się zawsze. Jedna wada - straszliwie mały zasięg. Żeby uleczyć ludzi w grupie, muszę dosłownie na nich stać.

 

Seven-Sided Strike - bezsprzecznie najlepsza umiejętność monka. Zwiększenie obrażeń od 777 do 1007% w zależności od runy + możliwe krytyki. W czasie trwania tego ataku także jestem nieśmiertelny. Idealne na bossów.

 

Mantra of Evasion z runą Backlash - zwiększenie szansy na unik + szansa na fire novą podczas każdego uniku. W praktyce - niemal ciągle ;)

 

Pasywy - Seize the Initiative - więcej pancerza, gdy dodge nie wystarczy.

The Guardian Path - znowu więcej uniku.

One With Everything - bardzo przydatna zdolność. Odporności są równane w górę, przez co nie muszę kupować/znajdywać przedmiotów z Resist All, a jedynie z Resist Lightning etc.

 

A staty - 39k hp, 12k dps, 1200 zręczności, 270 odporności + obie bronie z life steal. Na 1 akcie na inferno całkiem sprawnie to idzie, 2 akt to tragedia ;) Jeszcze dużo przede mną.

Edytowane przez zzizzy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało się komuś zabić beliala na inferno?

 

gram solo

w party jest dużo łatwiej, tylko nic nie robisz, ustawiasz skille na ground stomp ze stun, leap ze stun, threatening shout, igmore pain dla party, ogólnie taki barb służy tylko za źródło stuna, i różnych okrzyków które pomagają. Nie jestem fanem takiego stylu ala mmo.

 

Łatwiej? Przy 4 osobach moby mają 430% życia i zadają 145% obrażeń... To oznacza, że barb tankujący w party musi być z deka mocniejszy imho żeby wziąć te 45% więcej obrażeń na klatę... Co do whirewind to z powodzeniem stosowałem tą taktykę na hellu, ale zupełnie mi się nie sprawdzała na pojedyńcze mocne czampy (z łańcuchami, wampiryzmem, podpalające itp). Działała jedynie kiedy na około było dużo mięsa :-P

 

po wydaniu kilku ladnych milionow zaczalem dawac rade w akcie 2

i teraz pytanie czy jest sens tam farmic

jak narazie nie widze duzej roznicy w jakosci itemow za to zabijanie elite packow idzie opornie

a akcie 1 czyszcze wszystko przynajmniej 2 razy szybciej i gine jedynie okazyjnie

wiec warto farmic w akcie 2 ?

 

Dla mnie przez cały 2gi akt nie dropnął ani jeden dobry przedmiot... a z elitkami idzie 3x ciężej. Podzielam wątpliwości :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc, miałem problem z ciągłym samozmienianiem się wersji ang na pol i wyrzuciłem plik z C:\ProgramData\Battle.net\Agent (chyba debug się nazywał) , problem z ciągłym resetowaniem się ustawień języka zniknął jednak pojawiłsię inny.

Wszystkie przerwyniki filmowe szlag trafił (nawet tego pliku teraz nie ma) ponowne przechodzenie bossów między aktami nic nie daje.

Proszę o pomoc, potrzebuje tego pliku debug (?) od osoby jaka ukończyła całe Diablo III (tak jak ja) to mam nadzieje przywróci mi utracone filmy.

Dla sprosotwanai chodzi o filmy z Cinematics (zakłada w menu)

Edytowane przez Gosu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprobuj najpierw odpalic installer jeszcze raz, on sprawdzi sobie pliki i powinien poprawic.

 

na forach pisza nieoficjalnie ze mniej niz 1% graczy gra na inferno ^^. Bashiok napisal ze dzisiaj (poniedzialem) ma sie pojawic art zawierajacy kilka ciekawych statystyk i wyjasnien odnosnie inferno. Nie do wszystkich trafia to ze liniowy wzrost trudnosci konczy sie na A4 hell i potem trafiamy na sciane co akt.

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemaszerowałem prawie Hell i zamierzam wskoczyć na Inferno swoim Czarownikiem 58 lvl - o ile początkowo było ciężko, tak po zmianie na taki schemat postaci po prostu masakrycznie dobrze się bawię: Czarownik - Gra - Diablo III

 

Ubicie Elit w III akcie nie jest specjalnie trudne nawet solo, bo hydra mocno klepie, śnieżyca spowalnia, a 3 skille (2 aktywne przez 5 min + 1 passiv) dają ponad 40% do obrażeń. Do tego obowiązkowo Diamond Skin oraz skill przyspieszający regenerację AP. Bazowy atak - Dezintegracja - życie staje się piękne. W duecie z mnichem roznosimy wszystko na drodze ;]

 

Sprzęt mam obecnie raczej przeciętny (broń raptem 270 DMG) a bije po całości 6.5K DPS, życia jakieś 30k, więc na Inferno po solidnych zakupach powinno być wesoło.

 

Mój BattleTag - Caleb#1205

 

Hmm, nie myślałem, że te buffy aż tyle dają, z 800dps zrobiło mi się 1200...jak sprawdziłem sprzęt to na 44lv biegałem w 22 lv :/ Jednak przełamałem się do AH i wydałem te 60k, dps podwojony.

 

Co do buildu, to trochę słaba przeżywalność u mnie jeszcze, brakuje mi Ice Armor trochę.

pzd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprobuj najpierw odpalic installer jeszcze raz, on sprawdzi sobie pliki i powinien poprawic.

 

na forach pisza nieoficjalnie ze mniej niz 1% graczy gra na inferno ^^. Bashiok napisal ze dzisiaj (poniedzialem) ma sie pojawic art zawierajacy kilka ciekawych statystyk i wyjasnien odnosnie inferno. Nie do wszystkich trafia to ze liniowy wzrost trudnosci konczy sie na A4 hell i potem trafiamy na sciane co akt.

 

Intslator pokazuje że wszystko ok, ten pliczek zajmowal bardzo mało kilka, może kilkaset kb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Intslator pokazuje że wszystko ok, ten pliczek zajmowal bardzo mało kilka, może kilkaset kb.

 

plik ode mnie nie bedzie dzialal poprawnie u ciebie bo zawiera dane charakterystyczne dla mojego systemu

 

Blizz bawil sie przy Diablo 3 lepiej niz myslalem

 

Dołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do buildu, to trochę słaba przeżywalność u mnie jeszcze, brakuje mi Ice Armor trochę.

pzd

 

Be quick or be dead - jak śpiewali Iron Maiden :> Przeżywalność ogólnie jest średnia Wizzem, ale jeszcze mi się takie łapserdak nie trafił, żeby dwoma ciosami położył na glebie (Hell 2-3 akt). Z mnichem i aurą przywracającą życie jest już git, a na sytuacje podbramkowe zostaje Diamond Skin. Na 60 lvl z ostatnimi dopalaczami do Burzy Śnieżnej i Dezintegracji będzie lepiej kosić, zwłaszcza że trzeba wtedy jakąś siekierkę z 700 DMG załatwić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udało się komuś zabić beliala na inferno?

 

 

Łatwiej? Przy 4 osobach moby mają 430% życia i zadają 145% obrażeń... To oznacza, że barb tankujący w party musi być z deka mocniejszy imho żeby wziąć te 45% więcej obrażeń na klatę... Co do whirewind to z powodzeniem stosowałem tą taktykę na hellu, ale zupełnie mi się nie sprawdzała na pojedyńcze mocne czampy (z łańcuchami, wampiryzmem, podpalające itp). Działała jedynie kiedy na około było dużo mięsa :-P

 

 

 

Dla mnie przez cały 2gi akt nie dropnął ani jeden dobry przedmiot... a z elitkami idzie 3x ciężej. Podzielam wątpliwości :angry:

 

W "ogarniętym" party :) Ludzie mają demon hunterów w czysty damage (przebija to bonus 430% dla przeciwników), to idzie szybciej, zawsze masz te skumulowane efekty crowd control, solo masz tylko ileś tam stuna, czy freeza, a w party każdy gracz może te skille używać, w efekcie robi się łatwiej.

Już nie wspominając o możliwości wskrzeszania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przemaszerowałem prawie Hell i zamierzam wskoczyć na Inferno swoim Czarownikiem 58 lvl - o ile początkowo było ciężko, tak po zmianie na taki schemat postaci po prostu masakrycznie dobrze się bawię: Czarownik - Gra - Diablo III

 

Ubicie Elit w III akcie nie jest specjalnie trudne nawet solo, bo hydra mocno klepie, śnieżyca spowalnia, a 3 skille (2 aktywne przez 5 min + 1 passiv) dają ponad 40% do obrażeń. Do tego obowiązkowo Diamond Skin oraz skill przyspieszający regenerację AP. Bazowy atak - Dezintegracja - życie staje się piękne. W duecie z mnichem roznosimy wszystko na drodze ;]

 

Sprzęt mam obecnie raczej przeciętny (broń raptem 270 DMG) a bije po całości 6.5K DPS, życia jakieś 30k, więc na Inferno po solidnych zakupach powinno być wesoło.

 

Mój BattleTag - Caleb#1205

 

Build masz "prawie" dobry :) Zmienił bym jedynie Dezintegrację na Promień mrozu gdyż wtedy dostaniesz bonus od skilla Zimna Krew. Zakupy czekają Cię naprawde solidne. Mam 32k HP i 28k DPS (broń ma 1000 dmg) i w 2 akcie na inferno szału nie ma. W 3 akcie nie mogę prawie nic zabić bez własnej śmierci :) Akt 3 sprawdzałem za pomocą buga, w 2 jestem legalnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Build masz "prawie" dobry :) Zmienił bym jedynie Dezintegrację na Promień mrozu gdyż wtedy dostaniesz bonus od skilla Zimna Krew. Zakupy czekają Cię naprawde solidne. Mam 32k HP i 28k DPS (broń ma 1000 dmg) i w 2 akcie na inferno szału nie ma. W 3 akcie nie mogę prawie nic zabić bez własnej śmierci :) Akt 3 sprawdzałem za pomocą buga, w 2 jestem legalnie :)

 

No właśnie pomimo mniejszego DMG jakoś lepiej mi się kosi dezintegracją niż promieniem mrozu, ale będę to jeszcze badał solidnie :>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...