Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

jp :blink: koszty naprawy nawet jak się nie gine zabijają, 5k lota, zro zgonów koszt naprawy 7k..., kilka zgonów przy żółtku - poszło na naprawy 50k :blink: oj coś czuje, że niedługo blizz wprowadzi na rmah złoto za ojro...

Edytowane przez slavOK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale co dokładnie mamy na myśli mówiąc powerleveling?

Jak będę 100x zabijał Beliala to żaden problem, tu nie widzę nic niestosownego. Sam 99 lvl w d2 nabijałem tłukąc radę w nieskończoność:)

Bicie bosa za którego jest najwięcej expa to norma

 

Aurora jednak opisał jakiś dziwny schemat, kolejność, oddawania q, wchodznie wychodzenie, kto co ma wziąć dzięki czemu zwiększała się ilość expa itd itd<- to na pewno powinni poprawić.

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naprawili wielokrotne branie expa za jeden quest z tego co rozumiem, czyli to o czym piszesz.

 

Przy okazji zbalansowali też quest z Lieutnant Vachem, który dawał mase expa w kilka minut.

 

Musze sprawdzić w domu czy nie ruszyli moich ulubionych Maghda runów ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ci z DH którzy już łupią chwalcie się na co zamieniliście nether tentacles Dołączona grafika

 

A zamieniamy ?

 

Bo nie bardzo mam pomysl na co. NT dalej bedzie masakrowal moby, a inne strzaly dzialaja tez raz na bosa poza Ball lightning ktory ma polowe dmg.

 

 

Niby kiedys fajnie mi sie grało z Rapid Fire , ale na inferno to raczej slaby pomysl :)

Edytowane przez Michaelius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to ci z DH którzy już łupią chwalcie się na co zamieniliście nether tentacles :>

 

Poprzez nerf AS nether odpala sie tak wolno, ze przy szybkich elitach to jest po prostu absolutnie bezużyteczne.

 

Na razie zmienilem na rapid fire i runa na reduce hatred cost. Do tego tactical advantage i można zyskać dystans żeby chociaż na chwilę podpompować hatred i połozyć spike traps.

Edytowane przez simic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed premierą blizz jasno powiedział - koszty naprawy na inferno będą takie, że będzie trzeba farmić na hellu żeby mieć na naprawy. Wszyscy byli zachwyceni, bo będzie ciężko itd. Gra wyszła, było ciężko to wszyscy hejtowali że za ciężko. Teraz jest łatwiej, a koszty naprawy chociaż ciągle nie tak wysokie jak planowano na samym początku (i jak wszyscy je zachwalali), to przynajmniej trochę sprawiają, że śmierć ma jakiś negatywny skutek. I co? I znowu hejt...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem 3 pony runy i chyba będzie trzeba zmienić miejsce do farminia. Z chmurek/piniaty wypadło mi po 7/8 itemów (niebieskich ofc) <_< Z elitek po 1 żółtym, więc gra nie warta świeczki :D Szkoda, bo było to moje ulubione miejsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W porzadku, niech sobie zgon ma jakis negatywny skutek. Problem w tym, ze nawet nie ginac wychodzi sie ledwo na plus. Nie widze zadnego sensu w farmieniu kasy na poziomie nizej (o ile w ogole sie da, bo bron niszczy sie tak samo a zwiekszone koszty naprawy pojawiaja sie juz od 53lvl postaci) tylko po to, zeby zarobic na normalna gre na poziomie wyzej. Zamiast to wyposrodkowac kolejny raz poszli ze skrajnosci w skrajnosc. Ciekawe, ze to ostatnio wspolna przypadlosc wielu developerow ;P

Edytowane przez KrzychuG
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze jakaś opcja. Swoją droga brawa dla blizza - teraz Dh ma runę na 60lvl która g$#%^& daje. YAY! :damage_wall:

Trzeba będzie kombinować. Kolejne brawa za koszta naprawy, ludzie na oficjalnym jada bez litości :P

 

Ludzie na oficjalnym jechaliby bez litosci nawet jakby Blizzard obiecal, ze kazdemu graczowi da set Natalii za darmo :D

 

Na szczescie oni maja doswiadczenie 8 lat wowa, więc powinni być odporni na idiotów ;)

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie na oficjalnym jechaliby bez litosci nawet jakby Blizzard obiecal, ze kazdemu graczowi da set Natalii za darmo :D

Na szczescie oni maja doswiadczenie 8 lat wowa, więc powinni być odporni na idiotów ;)

 

Też racja. Zobaczę sam wieczorem jak to wszystko wygląda. Jeśli to prawda co ludzie piszą, że jest dużo łatwiej to szkoda - ja moim średniowatym DH miałem sporo zabawy na a2, rozgrywka stanowiła wyzwanie ale szło przyzwoicie. Jeszcze parę nerfów i pewnie wrócę do czakramów pod prawym palcem heh

Edytowane przez sledziq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Many exploits remain after 1.03 - Forums - Diablo III piękny post :)

 

There are several chests that continue to drop gold when opened; there are also still other, more nefarious means of gold farming, such as killing enough monsters that you actually MAKE more gold than your repairs cost

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 spostrzeżenia

oczywiste - koszta napraw wzrosły chyba o jedno "0" tyle że nie od tej strony co potrzeba ....

zaskakujące - w ciągu 15 minut grania wyskoczyły mi 3 żółte przedmioty, to więcej niż przez 2-3 dni grania wcześniej ....

 

P.S.

Natrafiłem na ciekawy orzech.

Banda węży 3 niebieskie i 1 złoty, wszystkie otoczone jajkami pola. Cokolwiek w nich walę to "nietykalność" itp. Zero reakcji na uszkodzenia. Czym to się rusza :mur:

 

Wybiórczy atak na złotego pomógł. Złoty padł, padli pozostali. B-)

Edytowane przez Conti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nadal akt 2 inferno jest niegrywalny moim barbem i ten patch nic nie zmienił. Nadal jakiekolwiek grupy potworów elitarnych są nie do przejścia. Pozostaje tylko ucieczka. Tak to u mnie wygląda:

Dołączona grafika

 

Czy używanie tarczy i broni 1 h jest niezbędne, czy zmienić coś innego, żeby dało się w miarę grać? Jak dla mnie barbarzyńca powinien używać broni dwuręcznej, a nie chować się jak panienka za tarczą.

Edytowane przez Stanko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nadal akt 2 inferno jest niegrywalny moim barbem i ten patch nic nie zmienił. Nadal jakiekolwiek grupy potworów elitarnych są nie do przejścia. Pozostaje tylko ucieczka. Tak to u mnie wygląda:

 

Czy używanie tarczy i broni 1 h jest niezbędne, czy zmienić coś innego, żeby dało się w miarę grać? Jak dla mnie barbarzyńca powinien używać broni dwuręcznej, a nie chować się jak panienka za tarczą.

 

Masz slabe itemy albo zle kupujesz na AH.

Nie szukaj itemow z str+vit+X gdzie X to all res / crit / crit dmg / attack speed

 

Zamiast tego szukaj tanszych itemow z

str + All res + X ewentualnie lub

vit + all res + X

 

Bardziej oplaca kupic 2 itemy gdzie masz duzo str + troche vit lub wcale i do tego allres/dps stat niz malo str i malo vit + troche res/dps

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pięknie. Pograłem 20 minut na a2 i zginąłem ok 15 razy. Przedtem z trudem ale solowałem prawie wszystko teraz nie umiem ubić byle elita z jailorem. Damage prawie mi się nie zmienił bo miałem kryty ale co z tego jak nie mam umiejętności którą dałoby się grać mając mój sprzęt? Inne klasy mają chociaż defensywne skille, a DH znerfiony smoke czy odskok? ile mogę hopsać jak obrażen już nie ma? Jakoś nerfa potworów nie zauważyłem bo wielkiego halo mi nie robi, że wcześniej byłem na hita a teraz jestem na dwa od zwykłego moba. 60h grania za przeproszeniem psu w dupe bo nie posiadam tyle czasu ani nie będę wydawał gotówki żeby żeby mieć godlike sprzęt. Miało byc inferno for all a efekt dla mojego dh jest taki że popłynąłem 50k na naprawe i zaczynam wizzarda. @#$%^ mać!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś się chyba zepsuło z wyświetlaniem dpsu przy zmianie broni. Dwa razy miałem taką sytację: w pierwszym przypadku pokazuje -10k dps, w rzeczywistości jest -500dps, w drugim -11kdps zamiast +100dps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pięknie. Pograłem 20 minut na a2 i zginąłem ok 15 razy. Przedtem z trudem ale solowałem prawie wszystko teraz nie umiem ubić byle elita z jailorem. Damage prawie mi się nie zmienił bo miałem kryty ale co z tego jak nie mam umiejętności którą dałoby się grać mając mój sprzęt? Inne klasy mają chociaż defensywne skille, a DH znerfiony smoke czy odskok? ile mogę hopsać jak obrażen już nie ma? Jakoś nerfa potworów nie zauważyłem bo wielkiego halo mi nie robi, że wcześniej byłem na hita a teraz jestem na dwa od zwykłego moba. 60h grania za przeproszeniem psu w dupe bo nie posiadam tyle czasu ani nie będę wydawał gotówki żeby żeby mieć godlike sprzęt. Miało byc inferno for all a efekt dla mojego dh jest taki że popłynąłem 50k na naprawe i zaczynam wizzarda. @#$%^ mać!

 

no widzsz a ja mam zupelnie inne zdanie

Poplynalem 200k na naprawe

Macki olalem

Wzialem ball lighting

Solo naprawde nie widze wielkiego pogorszenia (dps bez SS spadl z 84k na 69k)

Do tego barb teraz tankuje i jest smiesznie, trudnawo, ale zabawnie szczególnie z WD platajacym sie pod nogami:)

 

Mi się podoba:D

a 1 rar gwarantowany z elit przy 5NV syci:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...