Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

A ja dalej nie umie wbić na PTR Dołączona grafika Z tego co znajomi testowali grało im się dobrze z buławą / toporem, niektórym nawet lepiej niż z mighty weapon. Co do LOH to lepiej go porzucić na rzecz LS. Oglądając streamy kilku graczy niektórzy biegali mając tylko 3% LS na pasku i DPS ok 100k. Wydaje mi się że tragedii nie będzie choć to tylko moje obserwacje bo jak próbuję wejść na test server mam error 12 Dołączona grafika

 

http-~~-//youtu.be/beZXYhihXfE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie masz tych statów takich złych. Zmienilbys tarcze na sztylet albo miecz z loh i gniazdem i kręcilbys się przez a3 w miarę sprawnie. Oczywiście nie twierdze że ww i sprint to jedyne wyjście. Dołączona grafika

 

 

Mam broń na offhanda, szału nie robi ,ale na 3 akt ta postać jest za słaba ,żeby ww używać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja dalej nie umie wbić na PTR Dołączona grafika Z tego co znajomi testowali grało im się dobrze z buławą / toporem, niektórym nawet lepiej niż z mighty weapon. Co do LOH to lepiej go porzucić na rzecz LS. Oglądając streamy kilku graczy niektórzy biegali mając tylko 3% LS na pasku i DPS ok 100k. Wydaje mi się że tragedii nie będzie choć to tylko moje obserwacje bo jak próbuję wejść na test server mam error 12 Dołączona grafika

 

http-~~-//youtu.be/beZXYhihXfE

No wlasnie przy takim dps zaczyna sie ls oplacac tylko zeby tyle wycisnac potrzeba tylko $mln=dps k

 

Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie przy takim dps zaczyna sie ls oplacac tylko zeby tyle wycisnac potrzeba tylko $mln=dps k

 

Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2

 

Tak, ale to było na ML10 a nie wydaje mi się żeby to było optymalne miejsce do farmienia :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@aerial

Widzę na poprzedniej stronie nba Twoich screenach że te oznaczenie legendy jako słupa światła jest fajnie widoczne. Sety też tak widać? No i czy na mapie to też jest jakoś oznaczone?

 

 

Sety i legendary. Na mapie jest chyba takie kółko jak od questów. I jeszcze jakiś dźwięk jest, ale chyba grałem z wyłączonym to nie słyszałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam broń na offhanda, szału nie robi ,ale na 3 akt ta postać jest za słaba ,żeby ww używać.

 

wrzuc kolejny pasyw defensywny, zmien rune w br na into the fray i jezeli masz sensowny loh na tym offhandzie

to bez problemu sie przekrecisz przez a3

oczywiscie zadnych rekordowych czasow nie bedzie, ale absolutnie nie bedzie mowy o tym ze postac za slaba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość dla Wizard'ów, zrobiłem test CM Wizza na Monster Power 4 i po wszelkich nerfach build nadal dziala - choć nie jest juz tak szybki jak w 1.0.4. Na MP 4 moby mają znacznie więcej HP niż na 1.0.4, co także wpływa negatywnie na szybkość - filmik z mojego testowego runa:

 

http://www.youtube.com/watch?v=30ErJmN7qTs&feature=youtu.be&hd=1

Edytowane przez rezo_
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i mamy kolejny nerf dla ToC WW/sprint:

 

Fury cost from 16 to 10

​Current cost is now a flat value per cycle + an additional cost based on attack speed. Changing this slightly so that the new continual cost is 7 flat + 3 per cycle. The end result is that the cost discrepancy between slow weapons and fast weapons has been greatly reduced.

 

Ładnie... Jesli dobrze to interpretuje to koszt za WW znow zmalal i to nawet kilkukrotnie dla wysokich APS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rece opadaja przy tobie...

 

The end result is that the cost discrepancy between slow weapons and fast weapons has been greatly reduced.

Tzn. co ze niby szybsze bronie beda zuzywaly mniej fury niz dotychczas?

Edytowane przez kelcior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka

Moglby ktos dokal;dnie napisac na czym ma polegac Nerf WW/sprinta dla barba ?

ostatnio mialem mala przerwe z sankturaium -

a bulid na jakim skonczylem brac barrbem - sprawdzal sie rewelacyjnie

mainhand -Szybki axe z wysoki CD i dps -=offhand sztylecik ias,lech crit socket

Nie bedzie sie juz dalo tak grac szybko jak poprzednio ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli uzywales ww/sprint i okazjonalnie berserkera to raczej czeka cie buff niz nerf bo koszt uzycia WW spadl dramatycznie. Mniejszy proc dla np LoH latwo da sie zalatac.

 

Jezeli uzywales buildu opartego na Thrive on Chaos (berserker 100% czasu gry) to teraz bedzie to duuzo ciezsze bo niedosc ze proc jest mniejszy ( mniejsza generacja furii) to jeszcze ten obnizony koszt WW przeszkadza. Da sie grac, ale nie ma mowy o takiej swobodzie jak w 1.0.4 . Generalnie stopien nerfu zalezy od sprzetu jaki masz, lokacji gdzie grasz itp.

 

Nie bedzie sie juz dalo tak grac szybko jak poprzednio ?

jak na ironie, zeby utrzymac berserkera bedziesz musial grac szybciej niz poprzednio ^^

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra wiadomość dla Wizard'ów, zrobiłem test CM Wizza na Monster Power 4 i po wszelkich nerfach build nadal dziala - choć nie jest juz tak szybki jak w 1.0.4. Na MP 4 moby mają znacznie więcej HP niż na 1.0.4, co także wpływa negatywnie na szybkość - filmik z mojego testowego runa:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=30ErJmN7qTs&feature=youtu.be&hd=1

 

Musiałem wyłączyć dźwięk żeby dało się to oglądać. Jaka szansa na krytyka na tej postaci?
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CC 57% (z +5% z Energy Armor), AS 2.23, CD 200%. Najlepiej gdyby dalej dało się grać ze Storm Armor zamiast Energy Armor, ale odniosłem wrażenie że to +5% CC zrobiło róznice - bede to jeszcze testował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jezeli uzywales ww/sprint i okazjonalnie berserkera to raczej czeka cie buff niz nerf bo koszt uzycia WW spadl dramatycznie. Mniejszy proc dla np LoH latwo da sie zalatac.

 

Jezeli uzywales buildu opartego na Thrive on Chaos (berserker 100% czasu gry) to teraz bedzie to duuzo ciezsze bo niedosc ze proc jest mniejszy ( mniejsza generacja furii) to jeszcze ten obnizony koszt WW przeszkadza. Da sie grac, ale nie ma mowy o takiej swobodzie jak w 1.0.4 . Generalnie stopien nerfu zalezy od sprzetu jaki masz, lokacji gdzie grasz itp.

 

 

 

jak na ironie, zeby utrzymac berserkera bedziesz musial grac szybciej niz poprzednio ^^

 

Gralem Berserker 100% caly czas- ww/sprit tylko w tym wariancie jest efektywny ...

cos wlasnie czujem qfa ze sie za to zabiora bo zbyt pieknie sie gralo i przyjemnie

btw

zeby utrzymac furie mozna by pomyslec nad zmiena broni na might weapon i z pasywa miec bonusa do regeneracji - o ile takie rozwiazanie cos da

Edytowane przez Strongmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmniejszenie kosztu ww to nie jest duży nerf, możn "wydać" fury inaczej (spam sprintu, który nie ma animacji). Za to ułatwia to sytuację kiedy kończy się fury przy zbyt małej ilości celi/zbyt niskim hp. Moim zdaniem to wręcz buff dla barba, ciężej przypadkowo zejśc z fury do 0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...