Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj ukończyłem akt V. W walce z Maltaelem musiałem dwa razy obniżyć poziom trudności, żeby mieć szansę. Mając 220k życia i resy ponad 600 tak się męczyć? Nie wyobrażam sobie jak to przejdę grając np. DH czy Wizzem.

Zostawił mi jakiś legendarny schemat i Złotą Skórę z 70 poziomu którą od razu założyłem bo nosiłem tę zbroję z podstawki z fire res (nie pamietam nazwy). Dzisiaj obczaję tryb przygodowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem jak sie gra sc to mozna sobie czasem zginac, ale jaki jest fun z gry jak ktos gine przy kazdej elicie? Wczoraj chcialem zrobic mataela na T1 i sobie zwyczajnie odpuszczalem bo moje teamy byly martwe po 30 sek. Szczytem byl team ktory padl od pierwszego ataku wszyscy 3:) gra sie fajnie pierwsze skojarzenie bylo takie jak wejscie na inferno 2 akt tuz po premierze z dps ok 30k;)

 

By Lumia 925

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gram WD na hardcorze, dopiero z 500k dps i 6kk toughtnessa da rade biegać po T1/2, choć przydało by mi się więcej self heala. Bossowie to nie problem, najgorsze są niektóre paczki elitek. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja (Mnich) duo z kumplem (Łowca Demonów) daliśmy radę w Akt V Udręka I, cały akt oczywiście. Mam ~74 godzin gry, kumpel ~90 godzin. Podoba mi się poziom trudności, przynajmniej boss na końcu aktu (Maltael) to teraz wyzwanie ;)

EDIT: Aha, bez zgonów się nie obyło (nie były na pewno na tyle irytujące, żeby obniżyć poziom gry), ale na Maltaelu ani razu nie padłem ;P

Edytowane przez forthal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też mam takie skojarzenie z II aktem inferno po premierze D3 - nie dało się grać. Od tego czasu zaczęło się obniżanie poziomu trudności przez twórców i mogę się założyć, że teraz także to nastąpi. Jest za duży przeskok między tym co było a tym co jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz niezły power, z tego co widziałem, to party monk z wd, kilka monków, albo kilka wd, ten pasyw, dający 5% obrażeń, za każdego w promieniu działania aury, i to działa z summonami/fetyszami. Można kosmiczny dps mieć na monkach w takim party, jak jeden wd ma po 20 petów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam szczeliny. Jest masa elit. Po zmianie geara i z dps 300k można "już" graćna udręce choć bez zgonu mi sie nie udało. 

Kilka przygód też zrobiłem i też jest nieźle. Tu i tu pkt doświadczenia lecą dość szybko. 

 

Mistyczka mnie wk... denerwuje. Chciałem zrobić gniazdo w sztylecie i niestety owszem moge ale jeśli pozbędę się inteligencji. Troche słaba wymiana jak sie ma 600 int. Dlatego poczekam na lepsz drop. Ogólnie zmieniłem już chyba wszystko i teraz mój szaman wygląda tak: http://eu.battle.net/d3/pl/profile/Artuditu78-1988/hero/15751555

 

niestety na anioła duuużo za mało :( na udręce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czemu wybrałeś sobie akurat int na wymianę? Wybierasz przecież najmniej odpowiadający Ci stat i ten sobie podmieniasz. Albo ja czegoś nie zrozumiałem.

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszkę dziwi mnie narzekanie że trudno na Turnamencie... Dodatek przyniósł kolejne 10leveli oraz piąty akt, ja wiem że każdy od razu chciałby grać na T6 ale na to należy popracować...

Mój wizz ma tylko 90h gry, a solo biegam T1-3, dużym błędem graczy jest poszukiwanie "tylko i wyłącznie legend", przykładem tego jest iż ponad połowa mojego EQ to rare z droopu lub z "hazardu"(szczerze polecam).

 

Co do craftu legend, to trochę lipa. Po pierwsze bieganie za składnikami, tragedia leci gorzej niż źle(rozpiska gdzie szukać składników), po drugie na razie u mnie sama lipa, średnio -18%all.

Edytowane przez xavier78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hey everyone,

 

We’ve recently implemented a major hotfix for the Monk passive, Unity. With this hotfix, we’ve capped the number bonus damage stacks provided by the passive to 4. This means the maximum amount of bonus damage that can be achieved with Unity by the casting player is 20%, which is still fairly powerful compared to most class passive abilities. 

 

 

To by bylo tyle jesli chodzi o party z WD i mnichem ;p NAwet nie zdazylem sprobowac tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W końcu wbiłem 70 krzyżowcem. Przyjemnie się gra choć CD faktycznie trochę długie. Renewal + Hold Your Ground + Punish =  :grin: Swoją drogą szukam jakiegoś stałego party bo itemy sux więc jak coś HaNz#2424

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

HaNz po południu dodaj Cie w BT.

Na jakim poziomie grasz?

Na razie biegam na normalu żeby szybko bounty robić w party. Już parę fajnych legend wypadło więc i DPS lepszy :) Na T1 chyba nie ma sensu teraz biegać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja jestem rozbity na czym biegać, na T1 daję radę, eltiy ubijam i raczej nie ginę (tylko ten pie*****y Belial), ale z drugiej strony na normalu szybciej by to szło, a z drugej strony trochę szkoda jakichś opcjonalnych dropów. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...