Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

dokładnie. na forum bn juz żółć się wylała.

nic tam nie ma co by przyciągało ludzi. drop podobno ten sam. jedynie zamiast potworow są krowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wy ale ja mam powyzej uszu tych krow, wpychaja wszedzie. Krowi level stracil swoj urok i oryginalnośc lata temu. Był krowi portal na kucyki, był krowi boss na riftach, był krowi event na bounty i teraz jeszcze to... Brevik też nie mógł wytrzymać i zrobił 2 krowie levele w Marvel Heroes + jakies głupie artefakty. LITOSCI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem 3 razy. Troche wiecej złota (tylko po co?). Sporo skrzyń, mapa mała, sporo krów.

Leci tam sporo niebieskich co dla mnie akurat na plus bo mam deficyt tyle że są miejsca bez krów gdzie też leci ich sporo. Legendy lecą jak wszędzie.

By tam wejść trzeba ubić krowe która zachowuje się jak goblin. 

Ogólnie nawet mogłoby się to podobać gdyby było tam coś jeszcze a tak szkoda czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chcialem wam tylko powiedziec ze uwazam ze to nie fair ze stalem sie wlasnie posiadaczem ancient Wand of Woh ~2800dps (dzieki ryba :> Twoj WD jej nie potrzebuje) a tu sie okazuje ze nie ma teraz zadnego sensownego builda ktory by to wykorzystywal. i tyle z mojej radosci

pierwszy Woh odkad gram w diablo :/

 

edit:

widze temat umarl..

 

ale co mi ;]

post-6306-0-17980600-1434404993_thumb.jpg

 

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://us.battle.net/d3/en/blog/19802338/patch-230-ptr-preview-6-23-2015

 

TLDR:
- item w stylu kostka horradrimow, mozna wyciagnac z legendary unikalnego moda i uzywac jako pasyw?
- torment zwiekszony do 10
- usuniete triale, wybierasz poziom gr z listy
- nowe nagrody w sezonie, nowe portrety za okreslone osiagniecia w sezonie
- dostosowanie ilosci expa/progressu za potwory w gr w stosunku do ich poziomu trudnosci (hp)
- bossy beda miec duzo mniej hp w gr
- materialy do craftu z poziomow 1-70 beda te same co na 70+
- nowe materialy z bounty (potrzebne do uzycia kostki) inne z kazdego aktu - trzeba bedzie robic bounty w kazdym akcie
- jakies nowe area: Ruins of Sescheron
Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem pełen obaw. Blizzard oszczędza na testowaniu więc taka ilość można by rzec rewolucyjnych zmian wygeneruje 3x tyle równie rewolucyjnych błędów / exploitów. Jak wiadomo PST służy jedynie do znajdywania słabych punktów tych zmian i potem jak najszybszego ich wykorzystania nim zostaną załatane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grasz sezon? Walczysz na ladderze?

Ja teraz ( i większosć ze znajomych) odpuściła z powodu W3:D

Jak tylko pojawi się nowy patch pewnie znowu zagościmy na TS, wieczorami tłukąc hordy demonów.

I w [gluteus maximus] mam exploity, bo ich nie używamy.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jednym z większych obecnie problemów to brak balansu między solo a grupą. Grupa jest wielokrotnie bardziej wydajna, i jak ktoś chce coś tam się pobawić w leaderboardy to MUSI grać w grupie. Wiele osób woli grać samemu.

Tego w tym patchu w ogóle nie tkną.

A wystarczyłoby np. zwiększyć hp/obrażenia przeciwników w multi, albo obniżyć dropa/exp itd. Cokolwiek żeby to trochę wyrównać.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że problem tkwi w tym że w grupie łatwiej zatrzymać / unieruchomić moby. Szaman support unieruchamia / powstrzymuje sztuczki elit crus ściąga wszystko w jedno miejsce a dh / wiz zabijają. Solo to jest po prostu niewykonalne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko to. Przy speedfarmie expa to raczej się nie liczy, biegnie grupa jak walec przez tam GR40-45, nie trzeba nic unieruchamiać specjalnie.

W takiej grupie jest więcej expa (bonus za grupę), robisz 4 gr za 1 klucz, bo są dzielone w grupie. No i idzie jednak szybciej, synergia jest silna między postaciami, debuff od crusa itd. Ilość hp przeciwników jaka rośnie przez to że jest 4 graczy w grze, jest niewspółmiernie mała, do zwiększonego dps, przez synergie między postaciami. Jednym słowem, grupa czyści te gr znacznie szybciej niż solo.

I wreszcie loot sharing. Masz praktycznie drop x4, można sobie przekazywać itemy.

 

Nawet na t6, gdzie szybkość solo jest praktycznie jednakowa jak grupy, bo jest taki power creep, postacie są za silne w stosunku do poziomu trudności torment 6 (dlatego zwiększają do 10). Ale nawet przy założeniu własnie, że synergia grupy nie ma znaczenia, bo możesz czyścić solo tak samo szybko, to grając solo masz 4x mniej dropa, bo nie można się wymieniać itemami.

 

To samo jest np. w bounty, split runy. Chyba jeszcze większa różnica na niekorzyść solo.

 

Bo to że np. leaderboardy na 2, 3 i 4 graczy, robią wyższe gr, własnie np. przez permastun od wd, to jest inna sprawa, mają osobny ladder. Tylko jak chcesz ścigać się w ladderze solo, to musisz mieć do wszystkiego dobre grupy. Solo grasz dopiero na samym końcu, jak masz już ubraną postać (którą ubrałeś grając w grupie), wysoki paragon (levelowany w grupie), i zapas wysokich kluczy do robienia próby pobicia jakiegoś ranka solo (które oczywiście też robiłeś w grupie, bo solo w ogóle się nie da)..

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Różnica w szybkości zdobywania expa, przedmiotów - czegokolwiek - w multi jest obecnie ogromna, ale ja niestety dużo gram solo, głównie ze względu na możliwość zapauzowania sobie gry w dowolnym momencie. Ale nie traktuję d3 jakoś ambitnie, ot postrzelam sobie w wolnej chwili, więc mi to nie przeszkadza. No i ogólnie jest dużo łatwiej po ostatnich zmianach, fajnie że WD da się znów grać więcej niż jednym setem, podobnie DH.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niektóre zmiany na ptr..

Można rerollnąć cały item w kostce. Konkretny legendary losują się statsy na nowo łącznie z szansą na ancient. Za 5 matsów z każdego aktu + 50 souli. 
Czyli można farmić konkretny item aż będzie dobry roll ancient.

Dobra grupa raz na 15-20min ma 1 taki reroll, zakładając że koszt receptury się utrzyma na obecnym poziomie. Może nawet szybciej się to da robić. Trzeba zrobić wszystkie bounty z 5 aktów, na ~t7.

Porównajcie to ze stanem obecnym, czyli robienie np. speed GR cały dzień, i nie poleci nawet jedna broń, którą szukamy i chcemy rollnąć ancient. Używając kostki w ten sam czas, masz gwarantowane np. 30 dropów dokładnie tej konkretnej broni którą potrzebujesz.

Ten patch to będzie robienie bounty 24/7 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas oczekiwania na wejście 3h :)

 

Następne poziomy T dają tylko % do PD a na T10 jest 3300%, przynajmniej tak zauważyłem.

 

Niestety dzisiaj nie ma co szukać na PST i pewnie tak przez kilka dni będzie.

Edytowane przez artuditu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

T10 to ~GR45 pod względem hp i obrażeń.

na ptr takie kolejki utrzymają się jeszcze długo

 

z tego co słyszałem to na ptr można wejść nawet nie mając w ogóle gry na koncie, wystarczy trial? także jest zapchane

 

Inna receptura jest convert set
10 souli 10 deaths breath, i nic więcej (nie trzeba robić bounty)
i przerabia set w inny z tego samego setu (z szansa na ancient)
To np. mieczyki bul kathosa, to mozesz rerollować sobie i bardzo szybko oba ancient są, bo tylko 2 możliwości są.
 
 
Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już jest za łatwo. Taki ww barb z obecnego patcha live, może robić GR45 poniżej 3 minut solo, jak masz dobry gear. I to średnia, robili takie zawody na forum bn, średnia z 10 runów, mieli poniżej 3min.

I to jest bez 3 dodatkowych pasywów z legendary itd. czyli bez całego power creepa z nowego patcha.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem o wprowadzonych zmianach na PTR.

 

Sporo zmian u szamana. Po pierwsze chyba koniec WD Suportów, koniec trzymania mobów przez WD a przynajmniej tego permanentnego. 

W końcu zmiany z secie kła choć podobno nie jakieś powalające.

Nowy set pod pająki duch arachyra.

Pod sety odpowiednie karwasze.

 

Niestety nasuwa mi się jedno. Nie mam miejsca na postacie i nie mam miejsca w skrzyni by to wszystko trzymać. 

 

Link do zmian pod spodem. Inne klasy też mają sporo:

http://eu.battle.net/d3/pl/blog/19814212/aktualizacji-230-dla-pst-30-06-2015

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czym teraz dobrze się gra? Tak żebym w party nie czuł się jak piąte koło u wozu, które tylko łyka darmo exp.

Z pół roku jak nie lepiej nie grałem, w sumie na serio jeszcze nie pykałem warriorem, monkiem i wd. Któryś z nich został ostatnio poprawiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio mało o gram w party, ale z tego co widzę WW barb idzie najszybciej, poza tym standardowo: wiz meteor, DH UE / natalia / M6. Mój ukochany WD raczej biega za wszystkimi i zbiera co wypadło (w sumie takie sobie AOE, a to się liczy w grupie na T6), ale na guardianów nie ma nic lepszego, jak już się fetysze rozbujają :) Generalnie WD dostał sporego kopa dzięki nowym bonusom z zestawu Zuni, ciekawe jak będzie się spisywał nowy set pod pająki i poprawiony Helltooth.

Edytowane przez Bartolomius

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że już nie wielu gra w D3 ;) ale jednak nowe zmiany idą.

 

23 sierpnia koniec sezonu 3 a 28 sierpnia rozpoczęcie 4 sezonu. w tej przerwie pewnie patch który wprowadza wiele zmian.

 

http://eu.battle.net/d3/pl/blog/19842943/zakończenie-sezonu-3-już-wkrótce-07-08-2015

 

http://eu.battle.net/d3/pl/blog/19842936/zapowiedź-aktualizacji-230-zmiany-w-trybie-przygodowym-04-08-2015

 

http://eu.battle.net/d3/pl/blog/19823807/zapowiedź-aktualizacji-230-ruiny-seszeronu-22-07-2015

 

http://eu.battle.net/d3/pl/blog/19817367/zapowiedź-aktualizacji-230-kostka-kanaiego-28-07-2015

 

 

Powyżej linki z planowanymi zmianami.

 

Wracają matsy ale tym razem są powiązane z bounty. teraz każdy akt jest ważny bo w każdym są inne. Już nie tylko A1 ;)

Największa nowość to kostka kanaiego która ma sporo możliwości ingerowania w nasz gear.

jakieś nowe sety, brak krainy prób i jeszcze kilka innych zmian.

Może te zmiany przyciągną znowu ludzi.

Edytowane przez artuditu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...