Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

tymej nie mam teraz możliwości tego zwerfikować, pamiętaj jednak że podgląd z poziomu menu ma pewne opóźnienie.

Dodatkowo może to być moj sprzet pod MF

No i ty łazisz z lukiem, sam dps nie jest zbyt wymierny.

Mam 42% szans na crita i obrazenia od niego 280%

U ciebie gro dps robi attak speed, który ma się nijak do obrażeń realnych, szczególnie gdy trzeba uciekać i można oddać 1, góra 2 strzały.

I zauważalnie mniejsze obrażenia z NT, gdy spamujesz...

Dodatkowo jak znerfią attak speed w 1.0.3 to bedziesz w czarnym tyłku.

 

Wydaje mi się że porównujesz pierścienie pokroju

Magiczny

60 dex

15% attak speed

vs

30% crit dmg/ 4% crit chance /80 dex/ 80 vit

 

reasumując mój wywód, ja ginę często... z gorszym sprzętem sobie tego naprawdę nie wyobrażam, to już pod masochizm podchodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś wskazówki jak tak szybko zbijać levele?

Ja mam już 40 godzin gry i 51 level.

W hełmie kryształ dający 19% expa od około 30 levelu. Przechodząc etapy (aktualnie 1 akt hell) staram się odwiedzić wszystkie dziury i wszystko wybić. Źle robię?

 

Qesty rob... np. 4 akt masz 1q zaraz tam jest jakis champ do ubicia za ktorego dostaje sie sporo doswiadczenia, no i wbijaj sie na gry muliti do ostatnich questow, ludzie tam szybko ubijaja diaablo czy beliala a tobie leci doswiadczenie, oczywiscie nie da sie wszystkiego pominac ale jest to jakis sposob, ta gra jest zrobiona tak ze grajac normalnie singlowo lupiac po kolei wsio 60lvl osiaga sie wlasnie gdzies pod koniec 4aktu piekla.

 

@

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakieś wskazówki jak tak szybko zbijać levele?

Ja mam już 40 godzin gry i 51 level.

W hełmie kryształ dający 19% expa od około 30 levelu. Przechodząc etapy (aktualnie 1 akt hell) staram się odwiedzić wszystkie dziury i wszystko wybić. Źle robię?

 

Nie mam pojecia co robisz nie tak, rozumiem ze grasz DH?

Najwazniejsze to co pare leveli upgejdnac bron zeby wszystko blyskawicznie ginelo, (bola shot + ta elektryczna kulka dobrze sie spisywaly w moim przypadku)

A dodam jeszcze ze staralem sie w kazdej czesci uzbrojenia miec bonus do exp.

 

Tak przy okazji zupelnie wylecial mi z glowy ten gem w helmie i latalem bez niego. :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm fajne te Inferno:D Mam DH 33k dps ( gram bez Sharpshootera ) i 32k Hp. 2 akt gra się całkiem fajnie - trzeba uważać bo jestem na 1-2 hity ale chyba tylko 2 razy zdarzył mi się champ czy elite pack, że dałem sobie spokój. Przynajmniej po nudzie kosza i hella gra nabrała smaczku :rolleyes: Jest sens się w ogóle pchać na akt 3?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wylevelowalismy DH na 60 z kumplami i latamy 3x DH, gear za 3mln i robimy nasze runy 2x szybciej <_<

 

Dziwie sie ze blizzard nie moze tego chociaz troche zbanansowac, a patch 1.0.3 nic nie wniesie poza attack speed nerfem, ktory nomen omen nie bedzie tak tragiczny dla DH.

 

PS. Jak chcecie levelowac to najlepiej we 2-4 osoby boostowac sie na belialu.

1-25 w okolo 1,5h na spokojnie.

25-50 w ~2,5h

50-60 w 1,5h

 

REALNEGO CZASU grania (czyli siedzenia przed kompem), a nie postaci.

 

Czym wiecej osob tym szybciej, w party 4 mozna spokojnie dobic prawie o polowe szybciej.

Edytowane przez Aurora001
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jakiej zasadzie we 4 szybciej skoro mobki dają tyle samo expa niezależnie od ilości graczy, ale mają wiecej hp i dmg wraz ze wzrostem ilości graczy? Jak wszyscy są na tym samym lvl i nikt lepszy nie robi taxi to średnio to widzę, żeby było szybciej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tutaj chodzi o wielokrotne oddawanie questa w 1 grze.

 

Przy 2 graczach (Host level 60 + Lowbie) - 6x mozna dostac expa z questa beliala.

Przy 3 graczach (Host level 60 + 2x Lowbie) - 1 gracz 6x, 2gi gracz bodajze 9x.

Przy 4 graczach (Host level 60 + 3x Lowbie) - 1 gracz 6x, 2gi gracz 9x, 3ci gracz bodajze 12x

 

Krotki opis przy 2 graczach

1. Host + Lowbie zabijaja Belial'a -> Lowbie NIE lootuje "Soulstone'a" -> Lowbie wychodzi z gry -> Resume game > Oddaje questa do tyraela

2. Lowbie dolacza sie do gry hosta -> uzywa banera -> Host opuszcza gre > Lowbie lootuje "Soulstone'a" -> Oddaje questa do tyraela

3. Lowbie join, Host lootuje "Soulstone'a" -> Lowbie wychodzi -> Resume game -> Oddaje questa do tyraela

4. Lowbie join, Host teleportuje sie do miasta -> Host opuszcza gre -> Lowbie oddaje questa do tyraela

5. Lowbie join, Host i Lowbie oddaja questa do tyraela

 

Gdzies mi brakuje 1 stepa i nie moge wpasc gdzie. Przy wiekszej ilosci graczy miedzy stepami kiedy Lowbie wychodzi oddac questa w swojej wlasnej grze czeka na pozostalych aby oddac razem itd.

Edytowane przez Aurora001
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ze zoltan byl na troche mniejsza skale jesli chodzi o powerleveling, z drugiej strony mozna bylo solo.

Tutaj trzeba miec hosta, ale jak ktos juz ma 60 to mozna na zmiane ze znajomymi.

 

Pozdrawiam minusikujacych placzkow ktorzy

A) Maja cos przeciwko powerlevelowaniu

B) Przy okazji twierdza ze exploituje

 

Niestety, gra zaczyna sie na 60 inferno, jak komus pasuje siedzenie <60 50h to winszuje, wasza sprawa. Ode mnie komuchy lapy precz :lol:

Edytowane przez Aurora001
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja grałem normalnie, i nie sądzę że była to taka tragedia...owszem trzeba było kilkanaście godzin poświęcić na ten 60 lvl

normal 32 lvl

koszmar 45 lvl

piekło 55 lvl

inferno 1 akt 60lvl

Można?

 

Jeden gra a drugi, wchodzi, wychodzi, wchodzi, klika i inne cuda wianki na kiju..na szczęście niech wprowadza ograniczona ilosc wejsc/wyjsc i bedzie git.

Skoro gra zaczyna sie od 60 lvl to może niech wydadzą pacza na 60 lvl odrazu?

Dlaczego jak grasz w sposób który daje ci przewagę nad normalnymi graczami, uważasz że to fair?

Co innego szybki run na azmo=> kill=> wybór questa i od nowa... to jeszcze jakieś uzasadnienie ma, wszak sami twórcy taką opcję przewidzieli, zresztą taxi runy i tak kończyły się w d2 w tym samym miejscu;)

Pewnie jakby się okazało że jak zmienisz tapete i naciśniesz ctrl+P wskoczysz na 60 lvl, też byś tego użył aurora001 ciesząc michę, a reszta normalnych graczy byłaby komuchami.

 

To ja cię minusowałem, podaj BT to i do blizza cię podpierniczę <_<

 

Bo nic tak nie irytuje jak ułamek napaleńców, nolifów którzy będą koksić, expić, farmić (wykorzystując wszystko co się da, jeżdżą na jakiś botach, map hackach czy innych dodatkowych cudach) potem szybko na AH loot, w znaczny sposób rozwalając gospodarkę w D3, i zabierając przyjemność z gry normalnym graczom.

Edytowane przez HeatheN
  • Upvote 6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeden gra a drugi, wchodzi, wychodzi, wchodzi, klika i inne cuda wianki na kiju..na szczęście niech wprowadza ograniczona ilosc wejsc/wyjsc i bedzie git.

Skoro gra zaczyna sie od 60 lvl to może niech wydadzą pacza na 60 lvl odrazu?

(...)

Bo nic tak nie irytuje jak ułamek napaleńców, nolifów którzy będą koksić, expić, farmić (wykorzystując wszystko co się da, jeżdżą na jakiś botach, map hackach czy innych dodatkowych cudach) potem szybko na AH loot, w znaczny sposób rozwalając gospodarkę w D3, i zabierając przyjemność z gry normalnym graczom.

 

To samo można powiedzieć o wszystkich, którzy są lepsi i poświęcają więcej czasu na grę od nas.

 

Co do ograniczania wejść do gry... Do ilu? 100? 10? 1? Dodajmy jeszcze limit godzin gry na dzień. Powiedzmy, 1h/dzień. Aby nie można było koksić, farmić, expić i zniechęcić nolifów. W końcu co to 1h gry? Niech poszuka innej gry. Jeszcze bym dodał reset co tydzień, aby wyrównać różnicę miedzy graczami co mogą grać przez cały tydzień a tymi, co tylko w weekendy. Inaczej rozwali się gospodarka, w końcu ci pierwsi grają 3,5 raza dłużej.

 

Tak szczerze, wróciłeś do normalnego-koszmarnego-piekielnego poziomu trudności jak doszedłeś do inferno?

Edytowane przez tymej
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie przejście barbem poziomów normal-hell i odblokowanie poziomu inferno zajęło łącznie 67 godzin, ale zaglądałem chyba wszędzie gdzie się dało, całe mapy odkryte, beczki rozbite, potwory ubite itp.

Jest to dość monotonne, nużące i drugą postacią bym już nie levelował, nawet za dopłatą od Blizza ;-)

Jakoś na inferno nie czuję już tego musu grania i pchania postaci do przodu. Połowa aktu I i brak chęci na granie i kasy na zakupy żeby ta gra dawała dalej radochę. Dalej to Blizzard wprowadził po cichu mikropłatności, bo bez nich przejście inferno jest niemożliwe.

Ale 70 godzin nie grałem chyba jeszcze w żadną grę wcześniej, także absolutnie nie żałuję zakupu. Teraz pora odstawić D III na półkę i powrócić do zaniedbanej trochę rodzinki ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo można powiedzieć o wszystkich, którzy są lepsi i poświęcają więcej czasu na grę od nas.

 

Jak ktoś gra 20h/ na dobę zgodnie z założeniami twórców to mam to w tyłku, jego czas i życie!

Ale jak ktoś gra te 4h dodatkowo googluje, kombinuje w sposób NIE DO POMYŚLENIA dla normalnego gracza, (exploity, zegar i AH itd itd) i idzie "na skróty" to to nie jest fair.

Nie ma laddera, nie ma konkurencji, ale rozwala to gospodarkę w D3

Nie udawaj że nie widzisz różnicy! :blink:

 

Co do ograniczania wejść do gry... Do ilu? 100? 10? 1? Dodajmy jeszcze limit godzin gry na dzień. Powiedzmy, 1h/dzień. Aby nie można było koksić, farmić, expić i zniechęcić nolifów. W końcu co to 1h gry? Niech poszuka innej gry. Jeszcze bym dodał reset co tydzień, aby wyrównać różnicę miedzy graczami co mogą grać przez cały tydzień a tymi, co tylko w weekendy. Inaczej rozwali się gospodarka, w końcu ci pierwsi grają 3,5 raza dłużej.

 

Nie mój wymysł, blizz to zapowiedział.

ja się z tym zgadzam. Bo normalnemu graczowi to nie będzie przszkadzać, a uniemożliwi/utrudni farmienie botom

 

Tak szczerze, wróciłeś do normalnego-koszmarnego-piekielnego poziomu trudności jak doszedłeś do inferno?

 

Tak robię to ciągle jako odskocznia od nużącego aktu 3 na inferno. Bo gram dla przyjemności nie loota. Oczywiście nie solo, bo to już zaliczyłem, gdy ktoś przy lvlowaniu potrzebuje wsparcia to zawsze.

Dodatkowo oddaję sprzęt (sam mam od quo pożyczone armor i helm) i staram się pomagać gdy ktoś o to poprosi.

Czerpię masę przyjemności z rozgrywki, a ze znajomymi na TS (jeszcze z czasów d2) często wychodzą komiczne sytuacje.

Coś jeszcze?

Edytowane przez HeatheN
  • Upvote 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób omijanie lvli 1-59 rozwala gospodarkę?

Oczywiście zakładam, że potem ktoś gra "normalnie".

 

Ale jak ktoś gra te 4h dodatkowo googluje, kombinuje w sposób NIE DO POMYŚLENIA dla normalnego gracza, (exploity, zegar i AH itd itd) i idzie "na skróty" to to nie jest fair.

Zawsze będzie jakiś sposób (mówię o expie), który będzie bardziej opłacalny od innych. Czyli równać wszystko w dół?

Odnoszę się tylko do powerlevelingu. Bo nagle wyskoczyłeś z zegarem i AH. Tak na marginesie: aby odkryć buga z zegarem nie trzeba było być bardzo odkrywczym. Miałem nie tak dawno MacBooka z MacOSem i Windowsem. Za cholerę nie mogłem dogadać się z zegarem. Jeżeli było OK na Macu, na Windowsie był przesunięty o kilka godzin. Lub w drugą stronę. I tak do pierwszej synchronizacji. Naprawdę było to nie do pomyślenia dla normalnego gracza?

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie po prostu śmieszy aurora ;) taki elo-pr0, a póki co zrobił trzy postacie, bo poprzednimi nie potrafił nic ugrać :P

 

A co do dh, to nie jest prawdą, że trzeba niewiadomo jak drogiego sprzętu do farmienia 3 aktu... sam często się bawię śmiesznie tanim buildem pod mf, i jakoś daję radę z dps ~30k :) Większość DH idzie w masakryczny dps, a kiedy przyjdzie walczyć z czymś szybszym po prostu klękają. Ja tam walcząc z lepszymi elitkami często w ogóle nie używam macek, żeby tylko doszło te +15% szybkości. Do tego pułapki spowalniające i pętający strzał, za 75% dmg, żeby tylko jeszcze trochę ich spowolnić :)

Edytowane przez kkNd!
  • Upvote 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mnie bawi jak boterzy i exploiterzy znajdują sobie wymówki by się usprawiedliwić.

 

Trochę jaj panowie - przyjcie się sami przed sobą , że oszukujecie.

 

W jaki sposób omijanie lvli 1-59 rozwala gospodarkę?

Oczywiście zakładam, że potem ktoś gra "normalnie".

 

Pomysl to nie trudne- jestes do przodu o jakies 20-30h farmienia postacia lvl 60 zamiast przechodzenia aktow czyli circa 6 do 9 milionow kasy + itemki ktorych nie powiino byc w systemie.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wydaje mi sie zeby power leveling mial cokolwiek wspolnego 'rozwalaniem gospodarki' a juz na pewno nie ma co porownywac tego do hackowania/botowania. Exploity sa niedopuszczalne jesli ingeruja w gre/doswiadczenia innych graczy, a tu nic takiego sie nie dzieje. oszczedzasz czas, to wszystko. Fakt ze nagina sie mechanike gry odrobine, ale nikomu nie dzieje sie krzywda, prawdopodobnie i tak to poprawia.

 

Nie podoba mi sie filozofia, że jak wiekszosc czegos nie moze to trzeba znerfic gre tak zeby mogli. Wlasnie z tego powodu mamy idiotycznie latwe i liniowe gry dzisiaj. Tylko patzrec az pojawi sie wiecej lamentu o inferno i znow ulatwia rozgrywke zeby kazdy mogl sie poczuc cool bo gra na inferno.

 

Albo wiem, zrobmy 2 serwery, na jednym beda mogli grac ci co maja max 3h na gre dziennie, a na drugim ci co wiecej. :lol2:

 

 

Zawsze mnie bawi jak boterzy i exploiterzy znajdują sobie wymówki by się usprawiedliwić.

 

Trochę jaj panowie - przyjcie się sami przed sobą , że oszukujecie.

 

 

 

Pomysl to nie trudne- jestes do przodu o jakies 20-30h farmienia postacia lvl 60 zamiast przechodzenia aktow czyli circa 6 do 9 milionow kasy + itemki ktorych nie powiino byc w systemie.

 

to by mialo znaczenie przy starcie calego systemu, ale wtedy nikt jeszcze o tym nie wiedzial. Teraz i tak kazdy jest juz na inferno wiec jest nieistotne.

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób omijanie lvli 1-59 rozwala gospodarkę?

Oczywiście zakładam, że potem ktoś gra "normalnie".

 

Jeśli jeden robi 60lvl w 10h a drugi w 60h

To zanim ten drugi będzie mógł w ogóle AH zarzucać stuffem , to ten pierwszy wyfarmi już 50h na loot

KAŻDY KORZYSTA Z AH pamiętaj o tym.

Zresztą nie mam siły tłumaczyć każdemu z osobna. Swoje powiedziałem.

 

Nie mowie ze sam powerleveling jest zły, ale jak ktoś w tym kierunku zmierza, to bankowo leci to dalej (exploity, farmienie goblinow itd itd)

Normalnego gracza to nie interesuje, ba ja nawet nie wiedzialem (gdyby nie lektura forum) że takie coś istnieje!

O ile nieświadomość nikogo nie zabiła, o tyle krew mnie zalewa gdy ktoś zaczyna się tym chwalić.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi sie filozofia, że jak wiekszosc czegos nie moze to trzeba znerfic gre tak zeby mogli. Wlasnie z tego powodu mamy idiotycznie latwe i liniowe gry dzisiaj. Tylko patzrec az pojawi sie wiecej lamentu o inferno i znow ulatwia rozgrywke zeby kazdy mogl sie poczuc cool bo gra na inferno.

 

Albo wiem, zrobmy 2 serwery, na jednym beda mogli grac ci co maja max 3h na gre dziennie, a na drugim ci co wiecej. :lol2:

 

wystarczy zbalansować postacie w grze... odjąć dh dodać barbowi resztę zbalansować tak by było po równo i będzie git, bo aktualnie to jest pyta straszna bo niby z jakiego powodu dh z itemkami wartymi 2-3mln może luźno biegać po 3 akcie inferno i bić większość a barb może sobie co najwyżej pogonić po 1 akcie z trudem klepiąc championy z cięższymi addami.

 

a aurora no cóż aurora zarabia 100 ojro na dzień a to już nie przelewki tylko pr0 hehehe.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiscie, ze ma znaczenie bo w skali systemu to sa miliardy golda podnoszace inflacje.

 

No i nie wiem gdzie widzisz roznice miedzy botem a exploitowaniem buga w grze.

 

1. jak juz powiedzialem, jestesmy miesiac po premierze i ci co chcieli byc na inferno juz tam sa. Jak bede chcial zrobic druga postac to mam znow grac 36h jak za pierwszym razem tylko po to zeby moc jej dac sprzet ktory juz mam i zaczac normalna gre na inferno?

 

2.roznica jest taka ze nie kazyd exploit/ bug powoduje takie zniszczenia w grze jak bot i vice versa. Zgodze sie tylko z tym ze jesli ktos chce uzywac bota to ma ulatwione zadanie w dobiciu do lvl 60, ale jestem pewien ze wiekszosc osob skorzysta z tego wlasnie dlatego ze chce zrobic druga postac i nie ma ochoty tracic czasu na przechodzenie wszystkiego od zera.

 

 

Nie mowie ze sam powerleveling jest zły, ale jak ktoś w tym kierunku zmierza, to bankowo leci to dalej (exploity, farmienie goblinow itd itd)

Normalnego gracza to nie interesuje, ba ja nawet nie wiedzialem (gdyby nie lektura forum) że takie coś istnieje!

O ile nieświadomość nikogo nie zabiła, o tyle krew mnie zalewa gdy ktoś zaczyna się tym chwalić.

 

no tak, ty powiedziales: "granie w sposob dajacy ci przewage nad innymi jest zly". co brzmi jeszcze gorzej. To farmienie goblinow tez juz jest zle? A moge nadal zabijac champy ktore sa blisko WP czy tez nie, bo tobie nie sprawia to frajdy i ja mam przewage bo jestem w stanie zniesc mega nudna rozgrywke?

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jeden robi 60lvl w 10h a drugi w 60h

To zanim ten drugi będzie mógł w ogóle AH zarzucać stuffem , to ten pierwszy wyfarmi już 50h na loot

 

Ja bym z chęciął pobawił się barbem na 60lvlu. Nawet w pierwszym akcie inferno. Albo w czwartym piekła. Ale nie chce mi się tracić czasu na wylevelowanie go, ięc latam swoim DH i rzucam na AH stuff, którego by nie było w pierwszym przypadku. Co więcej, może nawet bym coś kupił z AH.

 

A moge nadal zabijac champy ktore sa blisko WP czy tez nie?

To zależy. Ja bym ustawił granicę na jeden ekran. Jeżeli jest blisko, to trzeba zacząc jeszcze raz.

Bym rozszerzył jeszcze temat. Np. od waypointa przy bestii oblężniczej do niej może się zdarzyć:

a) brak championów

b) jeden champion (Underbridge lub po prostu na moście)

c) dwa championy (i tu, i tu)

Jak widać ostatni przypdek jest skrajnie niesprawiedliwy dla pozostałych graczy. Należy coś z tym zrobić.

Edytowane przez tymej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O ile nieświadomość nikogo nie zabiła, o tyle krew mnie zalewa gdy ktoś zaczyna się tym chwalić.

 

Każdy na Diablo wydał własne pieniądze i ma prawo w grę grać tak jak mu się podoba. Mnie zwyczajnie w obecnej postaci Diablo nudzi, bo jedyna klasa jaką mam ochotę grać (Monk) to męczarnia bez sprzętu za kilkanaście/kilkadziesiąt milionów. Nie zmienia to faktu, że jeżeli ktoś chce zabijać 300 razy tego samego goblina, to ma do tego pełne prawo.

Dwa, jeżeli Blizz takiego goblina umieścił w grze z 50% respawn chance, a potem go znerfił do np. 10% to było to zwykłe balansowanie gry - porównywanie tego z korzystaniem z exploitów jest lekko niepoważne. Do bredni o powerlevelingu (i jego "bankowej" eskalacji) nawet się nie odnoszę.

Zwykła zawiść i tyle, że drugi ma więcej bo mu się chce farmować. Mi się nie chce i nie płaczę, wy też przestańcie :)

Więcej luzu.

  • Upvote 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już macie ból [gluteus maximus] z powodu rzeczy typu 60lvl w 10h, to miejcie pretensje do blizza, a nie do graczy. Każdy gra tak, jak pozwala na to sama gra. Równie dobrze możecie wymagać, żeby ludzie nie grali dh, bo jest za dobry. A najlepiej po prostu zająć się sobą i grać po swojemu.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już macie ból [gluteus maximus] z powodu rzeczy typu 60lvl w 10h, to miejcie pretensje do blizza, a nie do graczy. Każdy gra tak, jak pozwala na to sama gra. Równie dobrze możecie wymagać, żeby ludzie nie grali dh, bo jest za dobry. A najlepiej po prostu zająć się sobą i grać po swojemu.

 

I tu HeatheNa boli, bo gra tą klasą. Trzeba ich zbanować, bo nie potrzebują drogiego sprzętu! Jednym słowem: exploitują.

 

Nie mowie ze sam powerleveling jest zły, ale jak ktoś w tym kierunku zmierza, to bankowo leci to dalej (exploity, farmienie goblinow itd itd)

 

"...bo to złodziej! I pijak! Bo każdy złodziej to pijak". Czy jakoś tak to szło...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...