Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

http://youtu.be/x2J1pbVA_D8 tyle na podsumowanie nowego patcha :D Miało być łatwiej, a jest trudniej ale może to tylko moje odczucia ;)

 

Czy tam pracują jacyś debile w tym blizzardzie? Serio WTF?! :lol2:

 

@Heathen

 

Stary ale jest zasadnicza różnica bo ja mam 30k dps i dużo gorszą postać niż ty, która wcześniej jako tako sobie radziła, a teraz nadaje się na śmietnik :) Przy takich kosztach naprawy i całej reszcie inferno stało się dla mnie bardziej elitarne niż było przed patchem, a chyba nie o to chodziło? :blink:

Edytowane przez sledziq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdybym teraz zaczynał grę, tez bym zainwestował w trochę vit/res all, skoro nawet teraz jestem w stanie przetrwać 1-2 hity. Ale niestety drobne na koncie nie pozwalają na wymianę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to czas na moje wrazenia. Mi obrażenia spadły nieznacznie, ale i tak mam bardzo niskie jak na inferno. Mogę dłużej wytrzymać moim monkiem w walce, ale z racji niskiego DPS długa trwa ubijanie elitów więc dużego ułatwienia dla mnie nie ma, ale to wynika ze słabości sprzetu. Drop się polepszył - pobiegałem trochę po I akcie i wypadły mi karwasze ilvl 62 (dużo dex, sporo vit, res ogień + all res) które mogłem założyć (!), zwiększył mi o 0,5k DPS. Do tej pory wszystko co nosiłem miałem z AH. Licytowałem broń z dużo większym damage, ale aukcja się skończyła w nocy więc nie wiem jak wyszło. Nawet chcę kupić magiczną, byle miala większy dmg od mojej i przynajmniej taki sam dex + vit (około 100). Bez zwiększenia DPSu dalej nie mam czego szukać w Akcie II.

Koszty napraw - mocno przesadzili. Myślę, że za chwilę wyjdzie fix zmniejszający te kwoty.

Ogólnie większość zmian na plus, z tego co czytałem na stronce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja tak czytam forum i BN wszyscy płaczą na koszt napraw...

Tylko że imho to zmierza w dobrym kierunku.

 

Tych co grali na Inferno akt 3/4 można podzielić na 2 grupy:

a) koksy z kupą szmalu i top sprzętem (nie ważne skąd itd)

b) ledwo przeżywający farmiący, typowy glass cannon ginący kilka razy na elicie (głównie solo)

Pozostała grupa to grupa z aktu 1 (czasem ledwo wiążąca koniec z końcem w akcie 2)

c) zbyt słaby gear by iść dalej, farmiący bardzo wolno kasę (bo kijowy drop)

 

Blizz widząc sedno sprawy;

-ludzie grają solo

-giną setki razy i nic sobie z tego nie robią

-wielu narzeka na kijowy drop akt 1

Stwierdził jasno, że tak nie miało być, chcieli by ludzie grali razem tak by nie ginąć 1000krotnie tylko grać na swoim "poziomie" odpowiednim do gearu i kombinować ze skillami,

 

No i po patchu co mamy;

a) bez zmian:D

b) tu wielki ukłon w stronę party, przydałoby się jednak (z racji kosztow napraw) zdywersyfikować rozgrywkę (może akt2? a nie wskoczenie na hama na akt 4 i próba farmienia)

c) dużo lepszy drop w akcie 1 wiec mogą teoretycznie łatwiej się odkuć, mało tego mogą na piekle trochę pofarmić, no i także ukłon w stronę party ogólnie powinni mieć łatwiej i skończyć narzekać

 

Tak naprawdę jest łatwiej. Wczoraj wydałem 200k na naprawy, ale tylko dlatego że chcę zaliczyć całe inferno i chcę grać z kumplami, gra solo mnie już nudziła. Jak tylko to pozaliczam, wyląduje na akcie na ktorym będzie można grać i nie ginąć. Oczywiście zweryfikowawszy kwestię dropu.

Dziwie się że po par godzinach oceniacie jak zmienił się drop i że nadal jest kijowy. Ja tam by też chiał dziennie z 2mln zarobić ale tak łatwo niestety nie jest :wink:

 

Ja się cieszę najbardziej z tego że przedtem gra w 3-4 osoby to była prawdziwa udręka, teraz jest zdecydowanie łatwiej :wink:

Edytowane przez HeatheN
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bron...marny dps jak na SS

Spróbuj dorwać może kuszę 2h z socketem i włóż emeralda

Otrzymasz dzięki temu 100% większe obrażenia od crita, dodatkowo zwiększ jego szanse.

Może pokombinuj z bola shot. Bo imho z racji laga ten skill się w akci 2 nie przyda (szybkie monstraki, multi hit etc)

 

Zamieniłbym to na taki build;

Łowca demonów - Gra - Diablo III

Większy crowd control

Nie musisz tak celować (jak bola shot) no i dmg natychmiast, dzięki czemu łatwiej kitować

Piorun kulisty masz AoE

 

Można pokusić się o olanie strzelca wyborowego, i pójść w selekcję naturalną w połączniu ze strzałą mrozu. Dzięki czemu moby spowolnisz, a spowolnione dostaną 15% większy dmg

Ale zacznij od zmiany łuku na kuszę i zobacz. (nie wiem jaki masz bazowy crit chance! może się okazać że łuk wypada lepiej, musisz pokombinować)

 

Reasumując broń i 2 główne skille (attak) do wymiany

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, ten dmg to tylko krytyczny, więc wyłącz do pokazu tą umiejętność pasywną.

Ja mam resy znacznie wyższe - wszystkie powyżej 120, pancerz podobny, dmg około 7ooo, zycie około 24ooo.

Aktualne ustawienia:

http://eu.battle.net/d3/pl/calculator/demon-hunter#aRYhfl!bVT!babZba

Ale średnio zadowolony jestem.

 

P.S.

W domu ciągne brak neta :-(

Edytowane przez Conti

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest upierdliwie wolna, ale zadaje najwiekszy dmg (przy crit chance >35% ) z pasywem archery wiec w czym problem ?

Jak chcesz mieć szybko to polecam 2x 1h kusze bedziesz miał speeda:)

Ja mam AS 1,56 i nie narzekam:) przed nerfem 1,7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skąd się bierze akurat 35%?

 

Wymienilem łuk na kusze. Przy okazji wymienilem pierścienie z ias/dex na crit chance/dmg (dużo gołda, zerowy wzrost dpsu). Teraz mam 41,5% crit chance i 242% crit dmg, dps 47k. W pierwszym akcie wystarczy użyć ognia zaporowego dwa razy i wszystko leży. Przy czempionach trzeba się trochę bardziej postarać i użyć pozostałych umiejętności. 15k hp bez resów wystarcza aby dostać kilka hitów.

 

Dzisiaj 42 rary z a1: 0 ilvl 63, 2 ilvl 62. Jeden magiczny z ilvl 63. Wczoraj wypadł 1 rare z ilvl 63 na podobną ilość. Wsród wszystkich znalazło się kilka wartych założenia, gdyby nie AH.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki jest moznik bazowy za crita ? 2x normalny dmg ?

 

Bo cos mi sie wydaje, ze te 15% wiecej normalnego na luku jest lepsze niz 50% crit dmg jak masz ze 150% crit dmg z innych zrodel

 

Za crita masz tyle ile uciułasz:)

 

Wszystko zależy od Crit chance/crit dmg z założeniem że używamy passywa Archery!!!

DPS Calc | http://d3dps.com

Liczcie!

 

 

ps. i pamiętajcie o jednej ważnej rzeczy.

Rozrzucie dmg...Gdy np uciekasz i oddajesz rzadko strzały...przy łuku masz większy rozrzut obrażenia min i max mogą być 3x większe!

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Blizz widząc sedno sprawy;

-ludzie grają solo

-giną setki razy i nic sobie z tego nie robią

-wielu narzeka na kijowy drop akt 1

Stwierdził jasno, że tak nie miało być, chcieli by ludzie grali razem tak by nie ginąć 1000krotnie tylko grać na swoim "poziomie" odpowiednim do gearu i kombinować ze skillami

Wszystko pięknie, tylko odnośnie pogrubionego to jest jeden problem - Nephalem Valor. Idea jego działania skutecznie rozwala całą Blizzardową koncepcję kombinowania ze skillami i dopasowywania buildu do przeciwnika.

 

Poza tym do Twojego rozumowania dodałbym jeszcze grupkę graczy (myself included), którzy nie latają na AH, tylko starają się grać tym, co wypadnie. Wtedy dopiero jest zabawa. :) Dla mnie zmiany w dropie są na plus, bo jest szansa, że wypadnie mi coś do rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na przykładzie wiekszego bosa:

BL wiekszy zasieg

kazdy hit to okolo 75% obrazen (hity 2-3 x) większy zasięg

NT leczy

kazdy hit to ~150% (1hit na target) mniejszy zasięg

 

Aktualnie NT straciło całkowicie sens :lol2:

U mnie aktualnie gdy puszczę kulkę z NT w grupkę mobów lecą hity po 120k (ale jeden hit dla kazdego moba)

Gdy puszczę BL to lecą 2-3 hity po 60k więc wychodzi lepiej, w połączeniu z shadow power lecze sie błyskawicznie

 

 

Costi masz rację z tym NV...dodatkowo przejście aktu też resetuje NV

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualnie NT straciło całkowicie sens :lol2:

U mnie aktualnie gdy puszczę kulkę z NT w grupkę mobów lecą hity po 120k (ale jeden hit dla kazdego moba)

 

 

Możesz pokazać gear i ile mniej więcej cię kosztował? I skille też chętnie zobacze heheh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz sobie na BN,

Player=> profile=>inspect

I tam oglądasz co mam, co noszę itd jakie skille itd

HeatheN#2971

 

Małe sprostowanie odnośnie dmg 120k to crity, ładowanie SS i oddanie strzału ładnie się stakuje

Sprzętu nie kupilem za dużo

helm i klata pozyczone

Pierscienie i kusza wypadly;)

Reszta to tak z 15mln mnie wyniosla

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...