Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chodziło mi bynajmniej o klasę postaci, ale o sam trailer.. Wprawdzie wolałbym stylowego klasycznego huntera z łukiem, a nie jakiś komiczny dual wield crossbow. Moje uwagi odnośnie trailera dotyczą jakości, wygląda to jak kiepski render z gry, bardzo niska ilość detali postaci. Porównajcie to np. do cinematics z sc2 z bodaj 2007 roku, chociażby ten stary trailer jak zakładają ubranko skazańcowi. Do takiej jakości przyzwyczaił na blizzard i na to liczyłem. W dalszej części trailer przechodzi w sekwencję klipów z normalnego gameplayea i tam jest już dobrze, głowne zastrzeżenie to kiepski początek.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...wygląda to jak kiepski render z gry, bardzo niska ilość detali postaci. Porównajcie to np. do cinematics z sc2 z bodaj 2007 roku, chociażby ten stary trailer jak zakładają ubranko skazańcowi. Do takiej jakości przyzwyczaił na blizzard i na to liczyłem. 

 

Bo to nie jest render, tylko filmik na silniku gry przeznaczonym właśnie do takich cinematicsów. Dla przygkładu w SC2, masz dwa rodzaje filmików, jedne to bardzo wysokiej jakości rendery (jest ich raptem kilka, bodajże 4), drugi rodzaj to filmiki na silniku gry, te ktore dzieją się na statku. Zapewne w przypadku D3 wybrali podobne rozwiązanie, będzie kilka świetnych filmów renderowanych i dużo więcej na silniku. 

Edytowane przez thuGG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Heh hunter wydaje mi się najgorszą z ogłoszonych klas, taki zołnierz, który idzie przed siebie i strzela. Bez polotu i klimatu - ale trzeba zagrać w grę aby to ocenić. Dużo pracy zostało wykonanej ale po gameplay'u widać, że jeszcze dużo zostało do zrobienia i o premierze w 2010 możemy zapomnieć - najbardziej realny jest okres drugiej połowy 2011 roku.

 

Zapraszam na tłumaczenie Łowcy Demonów - diablo3.progamers.pro - Serwis Diablo 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie będzie tak, że Łowczyni będzie najsłabsza, bo akurat Blizz poświęca bardzo dużo czasu na balansowaniu siły klas, żeby żadna nie odstawała od reszty, ani na +, ani na -. Na pewno będą ciekawe sety/umiejętności i liczyć się będzie skill, a nie klasa. W D2 grałem każdą postacią i każda potrafiła sprawić niezłe lanie, nieważne czy był to Paladyn, czy Amazonka.

To nie D1, gdzie Łuczniczką niemal nikt nie grał po sieci, bo była naprawdę słaba, a liczył się jedynie Fireball i Phasing u maga/ KSOH u woja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie będzie tak, że Łowczyni będzie najsłabsza, bo akurat Blizz poświęca bardzo dużo czasu na balansowaniu siły klas, żeby żadna nie odstawała od reszty, ani na +, ani na -. Na pewno będą ciekawe sety/umiejętności i liczyć się będzie skill, a nie klasa. W D2 grałem każdą postacią i każda potrafiła sprawić niezłe lanie, nieważne czy był to Paladyn, czy Amazonka. To nie D1, gdzie Łuczniczką niemal nikt nie grał po sieci, bo była naprawdę słaba, a liczył się jedynie Fireball i Phasing u maga/ KSOH u woja.

 

No nigdy nie bylem hardkorowym graczem jesli chodzi o d2 ale z tego co pameitam to palladyn byl lekko przegiety :D na plus. A z tym dual crossbows to moze bedzie 10 sekundowy cooldown po strzale :lol:

 

Edytowane przez Carson

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie będzie tak, że Łowczyni będzie najsłabsza, bo akurat Blizz poświęca bardzo dużo czasu na balansowaniu siły klas, żeby żadna nie odstawała od reszty, ani na +, ani na -. Na pewno będą ciekawe sety/umiejętności i liczyć się będzie skill, a nie klasa. W D2 grałem każdą postacią i każda potrafiła sprawić niezłe lanie, nieważne czy był to Paladyn, czy Amazonka.

To nie D1, gdzie Łuczniczką niemal nikt nie grał po sieci, bo była naprawdę słaba, a liczył się jedynie Fireball i Phasing u maga/ KSOH u woja.

 

To chyba nie oglądasz Blizzconu. Powiedzieli ostatnio że że przy takiej ilości umiejętności każdej z postaci nie będzie możliwe zbalansowanie wszystkiego.

Nie pamiętam już dokładnie ale ilość wszystkich kombinacji dla jednej klasy wynosi ok. 89.898.123.831 czyli koło 90 miliardów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta ilość umiejętności postaci.. W d2 jest pewnie jeszcze więcej jakby iść tym tokiem rozumowania. Oni biorą wszystkie możliwe kombinacje, tak jak np. paladyn z 20pkt z blessed hammer i paladyn z 19pkt w ten sam skill to inny build :wink: Jak weźmiesz pod uwagę ilość skili na zakładkę w d2 to wychodzi dużo więcej "buildów". To jest dość żałosny chwyt marketingowy akurat.

 

Balans w pvp można uzyskać prostym chwytem robiąc pvp w teamach. Wtedy kontrą na każdy brak balansu build vs build jest dobranie czegoś do teamu. Dużo łatwiej "balasować" w ten sposób grę bazującą na drużynach niż 1v1. Zresztą tak to uzasadniali, nie będzie balansu w 1v1 dlatego pvp w d3 to team pvp.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo że to wszystkie kombinacje, przecież nie zrobią 90 miliardów samodzielnych umiejętności.

Co do balansu - nie wszystko będzie zbalansowane. Po prostu jedne umiejętności będą mocniejsze od innych i tyle...

 

edit:

 

W d2 jest pewnie jeszcze więcej jakby iść tym tokiem rozumowania

Nie wydaje mi się.

 

EDIT2:

 

Baardzo dużo Buildów postaci w Diablo III

 

EDIT3:

 

To jest dość żałosny chwyt marketingowy akurat.

Żałosne chwyty marketingowe to raczej EA stosuje.

Blizzard jest w czołówce producentów wyśmienitych gier - naprawdę sie przykładają i akurat o Diablo 3 nie musicie się martwić.

Będzie HIT - i to jest pewne jak ... porozumienie w Jastrzębiu ;)

Edytowane przez szpachla2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to jest, ale ja widziałem maksymalnie 7 aktywnych skilli na zakładkę w umiejętnościach. I do tego biorą jeszcze kombinacje z ekwipunkiem.. Mówimy tutaj o tak dużych liczbach, że nie jest łatwo stwierdzić czy ilość kombinacji w d2 nie jest większa. Zwróć uwagę że rezygnują z tych "nieprzyjaznych" dla użytkownika rzeczy jak zbyt wiele umiejętności pasywnych, czy umiejętności powielające się (nie ma aż tylu bazowych "bezużytecznych" skilli co w d2).To samo jeżeli chodzi o statystyki, w d2 można sobie doliczyć ręczną customizację więc ilość "buildów" rośnie niewyobrażalnie. Dążą też do prostoty, więc nie należy się spodziewać jakiejś przytłaczającej ilości modów na przedmiotach, to musi być do ogarnięcia dla gracza niedzielnego, z tego samego powodu gra nie może byc zbyt długa czy zbyt trudna (czego wielu by chciało). Mówili o tych ograniczeniach, nawet o rezygnacji z klasycznego stopniowania siły umiejętności przez podawanie wartości (+x% damage itp). To są przesłanki które pozwalają twierdzić że takich kombinacji możliwości w d2 będzie więcej, bo jest tam duzo "zbędnych" rzeczy z których chce blizz zrezygnować, zwiększając prostotę i intuicyjność gry.

Dlatego to jest chwyt marketingowy, bo zwykły widz myśli że będzie miliard razy więcej unikalnych buildów co jest nieprawdą.

 

Co do oceny gry, nie trzeba zaraz brać każdego za "hatera". Ja wiem że D3 to będzie wielki hit, gra jest skazana na sukces, co więcej wiele rzeczy z tych zapowiedzianych bardzo mi się podoba. Ale akurat nie byłem jedyną osobą która parsknęła śmiechem oglądając panel d3 gdy podali tą liczbę jako ilość buildów.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem kolego czy ty podpierasz to co mówisz faktami?

 

"Słyszeliśmy poprzednio, że każda klasa postaci będzie miała około 700 umiejętności do wyboru z czego 25-30 umiejętności i 5 kamieni runicznych w każdej z nich."

Cytat z linka powyżej.

 

Możliwe że będzie 7 aktywnych na zakładkę z 700 ogólnie więc nie mówmy że diablo 2 miało więcej. W d2 było ok 10 na zakładkę i 3 zakładki co daje 30 umiejętności dla jednej postaci (+-)

Mamy 7 na zakładkę bo i tak nikt nigdy nie korzystał ze wszystkich skilli na raz... za to wybór jest ogromny... do tego runy.

 

 

dla gracza niedzielnego, z tego samego powodu gra nie może byc zbyt długa czy zbyt trudna (czego wielu by chciało).

Dla niedzielnego gracza będzie single player zapewne... na multi inna bajka jak zawsze zresztą.

Co do długości - jest to jeden z ważniejszych aspektów rozgrywki - miejmy nadzieje że się postarają i zrobią tak długą żeby nie dało się jej skończyć (pomarzyć :) )

 

Max. 85 level jest jakąś porażką. Od pierwszej części powinni odblokować levele - przecież to była esencja gry jak przychodziłeś do kumpla zapytać który ma level. Teraz jak się skoczy na 85 to bezsens kompletny.

Edytowane przez szpachla2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten cytat nie ma w ogóle sensu. To klasa ma 700 czy 25-30 umiejętności? Pomyśl jak klasa może mieć 700 różnych skilli do wyboru? Będzie 25 skilli aktywnych na klasę. Runy modyfikują skille, ale tak samo skille modyfikują inne statystyki na przedmiotach. Oni liczą że dany skill z każdą runą to już inny skill - inna kombinacja. Tak samo w d2 możesz liczyć jeszcze więcej, bo jest więcej run (chociaż nie mają one takiego wpływu na skille, nie ma runy dodającej np. ilości fireballi, ale z punktu widzenia ilości kombinacji "buildów" którą przyjął blizzard to nie ma znaczenia):

 

Diablo 3 Skill - Diablo Wiki

 

Możliwe że będą też oskille, tzn skille innych klas dostępne dla siebie nawzajem dzięki przedmiotom. Mogą też być umiejętności niedostępne wyjściowo dla żadnej z klas a możliwe tylko z przedmiotu (i pula wszystkich skilli razem daje taką liczbę).

 

A limit 7 skilli chodzi o to, że można mieć punkty w maksymalnie 7. To drastycznie zmniejsza ilość kombinacji w porównaniu z d2 gdzie można dać punkty nawet we wszystkie umiejętności. To oczywiście nie jest zarzut merytoryczny, nie przeszkadza mi ten limit do 7, ale jeżeli już używa się argumentu miliardów buildów to warto zauważyć ten fakt. Jak jeszcze weźmiesz pod uwagę fakt występowania w d2 punktów statystyk które można dowolnie rozdawać, dodaje to niewyobrażalną ilość wariacji, choć wszyscy wiemy że jest to tylko wirtualna liczba, postać z 1 punktem w siłę więcej czy mniej nie jest nowym buildem.

 

Całkiem możliwe że w praktyce w d3 będzie więcej realnych ciekawych i unikalnych buildów postaci, nawet pomimo tych ograniczeń. Autorzy są bogatsi o sporo wiedzy, dążą do wyeliminowania nudnych pasywów, bezużytecznych skilli, tak balansując te które są żeby więcej było realnie grywalnymi.

Edytowane przez aerial

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super. Diablo II było 16+, trójka pewnie będzie 8+ ;) Kolorowego jak malowanka Starcrafta jakoś przełknąłem, ale to już zakrawa na kpinę.

 

 

czlowieku ale ty glupoty wypisujesz... po pierwsze gre robi blizz, po drugie na 99,9% d3 nie bedzie lepsze niz d2 (w tamtych czasach), po trzecie to bedzie konwersja z pc na konsole, a nie na odwrot...

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój entuzjazm do tej gry opadał dość systematycznie. W tej chwili już na nią nie czekam. Jak wyjdzie to się "ob-luka"...

 

A to, że wyjdzie na konsole... niech robią, zwisa mi to. Byle tylko nie wprowadzali przez to jeszcze łatwiejszych elementów do wersji PC. A tak... będzie słabe/drogie to Torchlight 2/3 się pogra i DS3, a i Wiedźmin i wiele innych rpgow/h&s na widoku jest. No i Deus Ex 3 i DNF...

Edytowane przez konkurs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czlowieku ale ty glupoty wypisujesz... po pierwsze gre robi blizz, po drugie na 99,9% d3 nie bedzie lepsze niz d2 (w tamtych czasach), po trzecie to bedzie konwersja z pc na konsole, a nie na odwrot...

 

Ja głupoty? A Twój post co ma merytorycznie do mojego - NIC. Piszę o ograniczeniach wiekowych - wystarczy spojrzeć jaki procent gier na konsole ma kategorię wiekową 16+. Na tym rynku podobnie jak w branży filmowej obniża się kategorię tylko dla zwiększenia zysku. Skoro Blizzard chce robić wersje na konsole przed którymi tak się wzdragał, to nie z dobrego serca bynamjniej.

Edytowane przez Aquarium
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jejku ludzie...co tak panikujecie, skoro jest to gra na PC, i z niego będzie port na konsole (a nawet nie sam port) to się nie martwie.

Spójrzcie na DA, gra stricte na PC, gdzie wyszla i na konsole...ktos czół jakiś wpływ konsoli? Casual? Ograniczenia graficzne? Skoro pzy dobrym RPG nic sie nie stało, to czemu boicie sie tego przy zwykłym H&S?

Grałem w D1 i na psx, i na PC.... i miło wspominam obie wersje.....

O Blizza bym sie w tym momencie nie martwil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zloooooooo

Zlooooo w postaci konsol

Niedlugo kufa bedzie to powod drastycznego spatku naszej gospodarki

 

Wszystko wina konsol, komunistow, Zydow i pedalow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

A tak serio to widze ze czesc juz fap fap fap na sam widok nowego filmiku :|

Dajcie sobie na wstrzymanie, bo calosc to narazie marketingowy belkot. Gra wyjdzie to sie ja oceni.

Mam nadzieje ze bedzie jej ciut blizej do jedynki niz do czesci drugiej

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jejku ludzie...co tak panikujecie, skoro jest to gra na PC, i z niego będzie port na konsole (a nawet nie sam port) to się nie martwie.

Spójrzcie na DA, gra stricte na PC, gdzie wyszla i na konsole...ktos czół jakiś wpływ konsoli? Casual? Ograniczenia graficzne? Skoro pzy dobrym RPG nic sie nie stało, to czemu boicie sie tego przy zwykłym H&S?

Grałem w D1 i na psx, i na PC.... i miło wspominam obie wersje.....

O Blizza bym sie w tym momencie nie martwil.

 

Akurat Dragon Age został schrzaniony równo przez konsole - tekstury w wersji PC żywcem były wzięte z wersji XBoxowej, dopiero po zainstalowaniu fanowskich paczek o rozmiarach > 1GB gra wygląda jak z 2008, a nie 2003 r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...