Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

Znacie jakiegoś pro gracza czarodzieja, który streamuje swoja grę? Czytałem trochę o bildzie critical mass, ale każdy ma różne skille powybierane i nie wiem jak tym grać

 

Co prawda to nie stream, ale tutaj masz całkowicie rozpykany klasyczny CM build dla wiza - http://diablo.incgam...rd#.UE0NiY3N98E - wszystko co musisz wiedzieć aby zacząć. Jak już ogarniesz klasyczny CM i będziesz mieć odpowiedni sprzęt, spróbuj modyfikacji, które nieco osłabią twoją defensywę ale umożliwią dużo szybsze farmienie, np Shocknado Critical Mass - tak to wyglada u mnie:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=RoD-2BX7BYo&feature=youtu.be&hd=1

Edytowane przez moreno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To szybkie pytanko jeszcze do ciebie: po co do tornada wybiera się runę, której efekt aktywuje się po użyciu signature spella, jak nie masz takiego skilla, więc nie aktywujesz?

 

 

Robi się to ze względu na najwyższy "proc coefficient" tej runy. "Proc coefficient" to szansa na wyzwolenie jakiegoś efektu, np pasywa Critical Mass - pozwala to na wprowadzenie balansu między skillami - głównie obszarowymi a działającymi na wybrany cel.

 

Przed patchem 1.0.4, używana była runa Wicked Wind, która miała proc coefficient równy 0.25 - miałeś 25% szansy że krytyk tornada wyzwoli efekt Critical Mass - czyli obniży cooldown twoich zaklęć o 1 sekundę.

W patchu 1.0.4 blizzard obniżył proc coefficient runy Wicked Wind dwukrotnie, do 0.125 - 12,5% szansy ze krytyk tornada wyzwoli efekt Critical Mass - to znacznie osłabiło build CM.

Okazało się jednak, że runa o którą pytasz - Storm Chaser, ma po patchu proc coefficient na poziomie 0,5 - co czyni build CM jeszcze sileniejszym - dlatego jest tak czesto uzywana, efekt ktory aktywuje się po uzyciu signature spella jest tutaj bez znaczenia.

  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile trzeba wydać na barba? Tak, aby a3 szedł w miarę bez problemu.

Tak się zastanawiam, czy nie sprzedać butów i zrobić sobie barba.

 

---

Wpadłem na chwilę do gry, bo potrzebowałem 4k na klejnot. I wypadł schemat na rubin. Chyba norma na październik już się zaczęła.

 

W zeszlym tygodniu wrocilem do gry po ponad 2 miesiecznej przerwie i poprosilem na forum o ww build, podciagnalem all rez do 600 (~900 z shoutem), crit do 45% dps do 30k self buffed, ~55k hp 1900 loh - zainwestowalem w to 5kk ( wiekszosc bidowalem zeby jak namniej ze mnie zdarli ;p ) i a3 przechodze krecac bączki z palcem w zadzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od czego uzależnione jest wypadanie legendarnych przedmiotów? Mam niby MF na ok 140~150%, ubitych 3315 elit a do tej pory wypadł mi 1 legendarny i to w dodatku jakiś śmieć.. Podpowie ktoś co jest nie tak? http://eu.battle.net/d3/pl/profile/m1xer-2881/hero/13325991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje ostatnie dropy legendarnych:

post-112033-0-22260000-1347294233_thumb.jpg

Generalnie kiepsko, naramienniki dla wd/wizz i buty dla barba. Cieszyłem się na 'immortal' buty przed identyfikacją jak dziecko, jednak po identyfikacji słabe affixy, ale i tak dobrze że str + vit, pierwszy item od dawien dawna który założyłem po dropie postaci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje ostatnie dropy legendarnych:

post-112033-0-22260000-1347294233_thumb.jpg

Generalnie kiepsko, naramienniki dla wd/wizz i buty dla barba. Cieszyłem się na 'immortal' buty przed identyfikacją jak dziecko, jednak po identyfikacji słabe affixy, ale i tak dobrze że str + vit, pierwszy item od dawien dawna który założyłem po dropie postaci.

http://us.battle.net/d3/en/item/immortal-kings-stride

 

Buty ok. zawsze mają str i vit :D

Vit max 100. Str albo do 100 albo do 200. Masz wysoki roll niższej opcji siły :)

A ten jeden random masz resist. Ja mam podobne tyle że physical resist mi się trafił. a może się trafić affix z vit+ str ale to już mega były by.

 

Alkaizer ma niemal identyczne jak ja. Więc nie czuje się źle :) a też mam niższy roll siły

 

Sent using Tapatalk

Edytowane przez Chaos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od czego uzależnione jest wypadanie legendarnych przedmiotów? Mam niby MF na ok 140~150%, ubitych 3315 elit a do tej pory wypadł mi 1 legendarny i to w dodatku jakiś śmieć.. Podpowie ktoś co jest nie tak? http://eu.battle.net...1/hero/13325991

 

Jedyne co ma wplyw na legendy to MF ale i tak znikomy. Szansa na drop jest po prostu bardzo mala. Poza tym 150% MF nie daje 150% wiecej legend, to chyba wiadomo. Biorac pod uwage ze MF dziala tak jak w 2 (potwierdzone ale bez szczegolow przez blizz) spodziewany wzrost dropow powinien wygladac tak:

 

 

Dołączona grafika

 

 

ilosc mf jest pewnie inna niz tu ale chodzi o ogolny trend. Zabijac duzo elit to podstawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na staty pewnie biegasz po a1, a tam jest niska procentowa szansa na wypadanie legendarnych przedmiotów.

 

Jestem w a3...

 

 

ZlyDzien dzięki za wyjaśnienia

Edytowane przez m1xer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym MF to jest tak że wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy że to jest procentowy wzrost. A nie wartość właściwa.

 

Jeżeli mamy 300% MF a jakiś mob czy ktoś tam ma 0.5% szansy na legendarny to teraz mamy 1.5%.

 

Dużo? To zależy jak na to popatrzeć.

Mając goła postać mamy 75% MF z NV.

Mając max czyli 300% mamy 5x większa szanse niż bez (300 max +75NV. Czysta matematyka.

 

Sent using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teraz prawie każdy pcha się na 3 akt i "ostro farmi"(piszę o DH - głównie), nie jestem upierdliwy ale nerf dla popiołów się przyda(trochę kilerów padnie) może nie aż taki mocny 1500% na 800% i już lepiej(70% DH nie przekracza 120k z SS DPS'u - czyt. 30k, ale co on nie potrafi)... Ponadto mam nadzieję iż kolejny patch (1.0.5) trochę wzmocni inferno, gdyby nie koledzy z forum to bym już nie grał ewentualnie cofał się "w rozwoju" na publikach...

Gra zmieniła swoje oblicze ...

Ale co ja tam wiem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dzisiaj zacząłem grę WD, włączyłem publica i trafiłem na barba z 30plvl, który używał sprintu. Moja gra wyglądała mniej więcej jak bieg na 100m. Nie mogłem ani na chwilę stanąć, bo wtedy jedynym ratunkiem był teleport do miasta->jego flaga. Ale przynajmniej żółte mi wyrzucał (na których identyfikację nie było czasu Dołączona grafika).

 

A co do ToC: mam, używam. Jak mi zabiorą, nie będę płakał. W coopie używam tego głównie jako ucieczki, gdzie inna runa też da radę, solo już częściej jako czegoś zadającego dmg. Mając regen nienawiści ponad 10/s przez 99% czasu używam strzały żywiołów, a strzału bolasem użyję tylko jak skończy się nienawiść, co jest dość trudne do osiągnięcia (jakiś boss lub coś z dodatkowym zdrowiem).

Edytowane przez tymej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie kumam jak można chcieć nerfu klasy którą się gra, widząc jednocześnie jakie op buildy mają inni Dołączona grafika xavier jeżeli jesteś taki mocny, to spróbuj się utrzymać przez 2 minuty za barbem Złego ^^

Cinder jest wzmocnieniem jedynie przeciwko elitkom i bosom, ale jak doskonale wiesz trzeba mieć oczy naokoło głowy używając go... jeden missclick, czy atak wykonany w nieodpowiednim momencie i leżysz. Pół biedy kiedy gra się w party, wtedy można poszaleć i się odrodzić na kimś. Solo używam cindera jedynie przeciwko elitom, bo wiem, że więcej czasu zajmie mi dobiegnięcie do miejsca w którym padnę, niż standardowe wykoszenie wszystkiego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za barbem Złego nikt się nie utrzyma - no może Chaos :) Ale serio sami widzicie co się dzieje inferno, muszę przyznać się bez bicia iż kkNd! ma rację co do Cinder'a... Jednak jakieś zmiany by się przydały i to bardzo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczyłoby z powrotem podnieść koszty naprawy, żeby nie opłacało sie ciagłe leżenie Dołączona grafika ale prawda jest taka, że blizzardowi nie jest to na rękę... Zwróccie uwagę, ile tylko wsród niewielkiej ilosci forumowiczów sprzedało się na rmah przedmiotów ostatnio. Dzięki nerfom inferno wiele osób powróciło do tej gry i napycha im kabzy. Też bym wolał jakieś wyzwanie, ale patrząc na to wszystko na chłodno, to prędzej możemy się imho spodziewać kolejnego ułatwienia, żeby jeszcze czullo mógł pograć Dołączona grafika

Edytowane przez kkNd!
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podniesienie kosztów naprawy jest bez sensu, bo tworzy zbyt wysoką barierę wejścia. Nie oszukujmy się - na Hell nie da się ubrać tak, żeby bezboleśnie grać na A1 (bezboleśnie = bez umierania po 5 razy na każdej elicie) i nie da się też zdobyć sprzętu, który da się puścić na AH za sensowne kwoty. Efekt końcowy będzie taki, że ludzie szybko obudzą się bez golda i bez możliwości gry. Zresztą już to przerabialiśmy w 1.0.3 i wiadomo jak się to skończyło.

 

Jak dla mnie powinna wzrosnąć trudność A3 i A4, A1 i A2 są IMHO ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do mf, pewnie już ktoś linkował:

 

Dołączona grafika

 

http://www.diablofans.com/topic/57939-magic-find-and-its-efficiency-a-statistical-insight/

 

Dla 225%~ mf leci tyle rare co białych, dla 300 tyle rare co niebieskich.

Żeby powiedzieć coś o legendary, jest za mało dropów (mały "sample size").

Moim zdaniem MF zwiększa w podobny sposób szansę na legendary (tzn kilka razy względem wartości 0, czyli kilkaset %). Problem w tym że ta szansa jest tak mała, że ciągle decydującym czynnikiem jest szczęście. Dopiero po zebraniu danych z wielu np. tygodni grania, byłaby zauważalna różnica w zwiększeniu dropa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...