Jump to content
cavarr

Diablo 3

Recommended Posts

troche duzo wciskania, nie wiem czy to ogarniesz na padzie. moze zacznij od zwyklego ww, bez berka nawet , tak jak gra zwuckel: link  pasywy jak chcesz, zeby nie ginac. No i zbierasz ias i cc najpierw.

 

W ogole to z rendem sa jaja zeby zaczac gre z berserkerem, zostaw to na koniec. 

Widać, że amator [;

 

Wchodzisz w moby, czekasz, niech Cię biją, z każdym hitem dostajesz furie ;] jak tylko uaktywni się battle rage to odpalasz a później to już furii pod dostatkiem...

Share this post


Link to post
Share on other sites

troche duzo wciskania, nie wiem czy to ogarniesz na padzie. moze zacznij od zwyklego ww, bez berka nawet , tak jak gra zwuckel: link  pasywy jak chcesz, zeby nie ginac. No i zbierasz ias i cc najpierw.

 

W ogole to z rendem sa jaja zeby zaczac gre z berserkerem, zostaw to na koniec. 

Nie wiem czemu jak wchodze w twoj link to mam po prostu czysty kalkulator bez zadnych skilli... o co chodzi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie wiem, mi sie dobrze wyswietla. podstawowe skille:

 

bash - instigation

ww - hurricane

war cry - impunity

sprint  - run like the wind

battle rage - into the fray

hammer of the ancients - rolling thunder

 

pasywy tak zebys nie ginal, idziesz w kierunku  weapon master + ruthless + bloodthirst  (dmg, dmg, LS)

 

jak ogarniesz ten build to zamien HotA na Berserkera z Thrive on chaos.

jesli z 3 wczesniej wymienionymi pasywani nadal nie bedziesz ginal to zmien war cry na overpower z runa killing spree

jak ogarniesz z berserkerem to zamien Bash na rend z runa na dodatkowe yardy

 

przynajmniej ja to widze w takiej kolejnosci

Edited by ZlyDzien

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak będziesz miał odpowiednią ilość dps, ressów i armoru to zamiast warcry bierzesz overkill z runą która zwiększa cc o 10% na 6s. Trochę szkoda warcry bo barb bez okrzyku to nie barb, no ale co się nie robi dla dpsu i szybkiej farmy Dołączona grafika Można zawsze we 2 barbów iść, jeden na dps drugi będzie wc miał.

 

Dzisiaj padła 100tka na nowej barbie, w 67h od 0 do bohatera ;]

post-112033-0-93664000-1378536105_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obecnie bez buffów mam 84k dmg, 6.5 armor i 48k hp. Elity na akcie 1 w inferno padaja szybko. Dziś zobacze jak z aktem numer 2.

Dziś skonczyłem Inferno na medium, konczac gre miałem 120k dmg, 9k armor i 90k hp.

Edited by czullo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niektóre unikalne mody na itemach miazga.. tak trzeba było od początku..

 

 

 

    [*]ItemPassive_Gloves_ps3_promo - Chance to summon a minion of Leoric when attacking. [*]ItemPassive_Unique_Ring_500_x1 - Health Globes picked up release an explosion for 100% weapon damage to enemies within 40 yards. [*]ItemPassive_Unique_Ring_501_x1 - Companion - Wolf Companion now summons 3 wolves. [*]ItemPassive_Unique_Ring_502_x1 - Transform into something angelic or demonic. [*]ItemPassive_Unique_Ring_503_x1 - You absorb an attribute from the pack you are fighting. [*]ItemPassive_Unique_Ring_504_x1 - Leave a clone of yourself behind after using Vault. [*]ItemPassive_Unique_Ring_505_x1 - Your Chill effects have a 50% chance to Freeze instead of Slow. [*]ItemPassive_Unique_Ring_506_x1 - Double the duration of Fire elemental effects. [*]ItemPassive_Unique_Ring_507_x1 - Falling Sword can be used again within 4 seconds before the cooldown is triggered. [*]ItemPassive_Unique_Ring_508_x1 - Gain a soul stack on kill. After reaching 10 stacks, you release a poison explosion for 500% weapon damage in a 30 yard radius. [*]ItemPassive_Unique_Ring_509_x1 - Enemies you hit become Marked for Death. [*]ItemPassive_Unique_Ring_510_x1 - You may have one extra Hydra active at a time. [*]ItemPassive_Unique_Ring_511_x1 - Chance on kill to siphon the spirit out of the slain enemy. When the spirit is pulled to you, it heals you for 10% of your maximum Life and Mana. [*]ItemPassive_Unique_Ring_512_x1 - Enable all runes for a specific skill. [*]ItemPassive_Unique_Ring_513_x1 - Summon a treasure goblin who picks up normal-quality items for you. After picking up 40 items, he drops a rare item with a chance for a legendary. [*]ItemPassive_Unique_Ring_514_x1 - Emanate a Slow Time bubble around you. [*]ItemPassive_Unique_Ring_515_x1 - Equip on Follower: Gain access to all skills. [*]ItemPassive_Unique_Ring_516_x1 - When receiving fatal damage, you are instead restored to 100% of maximum Life and and resources. This item is destroyed in the process. [*]ItemPassive_Unique_Ring_517_x1 - Elemental Arrow now generates 3 Hatred. [*]ItemPassive_Unique_Ring_518_x1 - Vault now costs 8 Hatred instead of Discipline. [*]ItemPassive_Unique_Ring_519_x1 - Prevent 100% of Arcane damage taken and heal yourself for the amount prevented. [*]ItemPassive_Unique_Ring_520_x1 - Chance on hit to summon a herd of murderous cows. [*]ItemPassive_Unique_Ring_521_x1 - Shrine effects last until death. [*]ItemPassive_Unique_Ring_522_x1 - Chance on attack to shoot out a spectral creature dealing damage and knockback. [*]ItemPassive_Unique_Ring_523_x1 - Summon a Fetish Army after you kill 20 Elites. [*]ItemPassive_Unique_Ring_524_x1 - You turn into a treasure goblin or pony. [*]ItemPassive_Unique_Ring_525_x1 - Enemies you kill have a 100% chance to drop a health globe. [*]ItemPassive_Unique_Ring_526_x1 - Pets deal 100% more damage. [*]ItemPassive_Unique_Ring_527_x1 - When you melee attack, you also cleave enemies up to 20 yards in front of you for 100% weapon damage. [*]ItemPassive_Unique_Ring_528_x1 - Reduce the cost of Seismic Slam to 15 Fury. [*]ItemPassive_Unique_Ring_529_x1 - Cause an Earthquake when you land after using Leap. [*]ItemPassive_Unique_Ring_530_x1 - Increase the duration of Ignore Pain to 60 seconds. [*]ItemPassive_Unique_Ring_531_x1 - Automatically cast Smoke Screen when you fall below 30% Life. This effect may occur once every 30 seconds. [*]ItemPassive_Unique_Ring_532_x1 - Automatically drop Caltrops when you are hit. This effect may only occur once every 6 seconds. [*]ItemPassive_Unique_Ring_533_x1 - Strafe no longer costs Hatred. [*]ItemPassive_Unique_Ring_534_x1 - Lashing Tail Kick releases a Fireball for 300% weapon damage as Fire. [*]ItemPassive_Unique_Ring_535_x1 - Double the range of Deadly Reach. [*]ItemPassive_Unique_Ring_536_x1 - Blinding Flash now generates 50 Spirit. [*]ItemPassive_Unique_Ring_537_x1 - Tempest Rush no longer costs Spirit to channel. [*]ItemPassive_Unique_Ring_538_x1 - Increase the radius of Breath of Heaven to 50 yards. [*]ItemPassive_Unique_Ring_539_x - When Dashing Strike hits an enemy more than 25 yards away, its Spirit cost is refunded. [*]ItemPassive_Unique_Ring_540_x1 - Increase Exploding Palm's on-death explosion damage to 100% of the enemy's maximum Life. [*]ItemPassive_Unique_Ring_541_x1 - Spirit Generators generate 50% additional Spirit. [*]ItemPassive_Unique_Ring_542_x1 - Gain the base effect of all four Mantras at all times. [*]ItemPassive_Unique_Ring_543_x1 - Mystic Ally mirrors your attacks. [*]ItemPassive_Unique_Ring_544_x1 - Prevent 100% of Cold damage taken and heal yourself for the amount prevented. [*]ItemPassive_Unique_Ring_545_x1 - Prevent 100% of Fire damage taken and heal yourself for the amount prevented. [*]ItemPassive_Unique_Ring_546_x1 - Prevent 100% of Holy damage taken and heal yourself for the amount prevented. [*]ItemPassive_Unique_Ring_547_x1 - Prevent 100% of Lightning damage taken and heal yourself for the amount prevented. [*]ItemPassive_Unique_Ring_548_x1 - Prevent 100% of Poison damage taken and heal yourself for the amount prevented. [*]ItemPassive_Unique_Axe_2H_012_x1 - After killing 20 enemies you explode out in anger, dealing 400% weapon damage as Fire to all nearby enemies. [*]ItemPassive_Unique_Ring_025_x1 - Each time you pick up gold, increase your Gold and Health Pickup radius by 1 yard for 10 seconds, stacking up to 30 times. [*]ItemPassive_Unique_Boots_020_x1 - Deal 20% additional damage after remaining stationary for 3 seconds. [*]ItemPassive_Unique_Helm_017_x1 - Increase your highest primary attribute by 10% but reduce the others by 5%. [*]ItemPassive_Unique_Amulet_017_x1 - Periodically charm a nearby enemy. While charmed, the enemy takes 35% more damage. [*]ItemPassive_Unique_Dagger_103_x1 - Chance on hit to poison your enemy if they have a higher health percent than you, causing them to take 20% increased damage for 5 seconds. [*]ItemPassive_Unique_Belt_016_x1 - Picking up a Health Globe increases your maximum Life by 5% for 15 seconds, stacking up to 5 times. [*]ItemPassive_Unique_Ring_549_x1 - Zombie Dogs stuns enemies around them for 1 second when summoned. [*]ItemPassive_Unique_Ring_550_x1 - Zombie Dogs take 10% of any damage dealt to you. [*]ItemPassive_Unique_Ring_551_x1 - Spirit Walk lasts until you attack or until an enemy is within 30 yards of you. [*]ItemPassive_Unique_Ring_552_x1 - Reduce the cooldown of Fetish Army and Big Bad Voodoo by 1 second each time your fetishes deal damage. [*]ItemPassive_Unique_Ring_553_x1 - X% chance for health globes to also grant a powerup. [*]ItemPassive_Unique_Ring_554_x1 - Increase attack speed of your pets by 100%. [*]ItemPassive_Unique_Ring_555_x1 - Corpse Spiders release a web on impact that Slows enemies by 50% for 3 seconds. [*]ItemPassive_Unique_Ring_556_x1 - Teleport gains the effect of the Wormhole rune. [*]ItemPassive_Unique_Ring_557_x1 - Magic Missile fires 2 extra missiles. [*]ItemPassive_Unique_Ring_558_x1 - Double. the number of enemies your Electrocute jumps to. [*]ItemPassive_Unique_Ring_559_x1 - Gain immunity to Freeze and Immobilize effects. [*]ItemPassive_Unique_Ring_560_x1 - Chance on hit to create a chaos field at the enemy's location for 5 seconds, causing enemies inside to be Confused. [*]ItemPassive_Unique_Ring_561_x1 - Emit Lightning Nova around you for 150% weapon damage every second while your Arcane Power is less than 20% of maximum. [*]ItemPassive_Unique_Ring_562_x1 - Stun enemies for 1 second the first time you hit them. [*]ItemPassive_Unique_Ring_563_x1 - Gain increased damage after stunning an enemy. [*]ItemPassive_Unique_Ring_564_x1 - Gain 15% increased damage for 3 seconds after blocking an attack. [*]ItemPassive_Unique_Ring_565_x1 - You take 50% damage from blocked attacks. [*]ItemPassive_Unique_Ring_566_x1 - Chance on Critical Hit to increase attack speed and movement speed. [*]ItemPassive_Unique_Ring_567_x1 - Chance on being hit to Confuse the enemy for 2 seconds. [*]ItemPassive_Unique_Ring_568_x1 - Enemy missiles sometimes pass through you harmlessly. [*]ItemPassive_Unique_Ring_569_x1 - Chance on hit to gain an effect that removes the Spirit cost of your abilities for 3 sec. [*]ItemPassive_Unique_Ring_570_x1 - Damage increased by 15% to targets that are slowed or stunned. [*]ItemPassive_Unique_Ring_571_x1 - Chance on hit to deal 12% of the target�s current health as Holy damage. [*]ItemPassive_Unique_Ring_572_x1 - Chance on kill to increase damage dealt by 4% for 5 sec., stacking up to 5 times. [*]ItemPassive_Unique_Ring_573_x1 - Reduces duration of control impairing effects by 75%. [*]ItemPassive_Unique_Ring_574_x1 - When you block an attack, gain 100% chance to also block the next 2 attacks. [*]ItemPassive_Unique_Ring_575_x1 - Heal for 10% of your missing Life when you kill an Undead enemy. [*]ItemPassive_Unique_Ring_576_x1 - Enhances your Poison Darts. [*]ItemPassive_Unique_Ring_577_x1 - Chance on hit to pull in and Slow nearby enemies. [*]ItemPassive_Unique_Ring_581_x1 - Chance on hit to blast your enemy with Lightning and slow its attack speed and movement speed! This effect jumps to additional enemies. [*]ItemPassive_Unique_Ring_580_x1 - Reduce the cooldown of Earthquake every time it kills an enemy. [*]ItemPassive_Unique_Ring_579_x1 - You may move unhindered through enemies. [*]ItemPassive_Unique_Ring_578_x1 - Call of the Ancients last until they die. [*]ItemPassive_Unique_Ring_582_x1 - Double the number of enemies that Lightning elemental effects jump to. [*]ItemPassive_Unique_Ring_583_x1 - Double the damage of Poison elemental effects.damage. [*]ItemPassive_Unique_Ring_584_x1 --- Double the chance for Arcane elemental effects to charm the enemy. [*]ItemPassive_Unique_Ring_585_x1 - Double the healing amount of Holy elemental effects. [*]ItemPassive_Unique_Shoulder_103_x1 - When receiving fatal damage, there is a chance that you are instead restored to 25% of maximum Life and cause nearby enemies away to flee in fear. [*]ItemPassive_Unique_Amulet_105_x1 - After earning a massacre bonus, summon forth 5-10 skeletal guardians for 45 seconds. [*]ItemPassive_Unique_Bracer_105_x1 - Chance on being hit to deal 1000% of your Thorns damage to nearby enemies. [*]itemPassive_Unique_Helm_003_x1 - Casts a Poison Nova when you hit an enemy. [*]ItemPassive_Unique_Boots_007_x1 - Burn the ground you walk on, dealing 100% weapon damage each second..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ItemPassive_Unique_Ring_525_x1 - Enemies you kill have a 100% chance to drop a health globe.

ItemPassive_Unique_Ring_500_x1 - Health Globes picked up release an explosion for 100% weapon damage to enemies within 40 yards.

 

+ increased pickup ratio, bedzie armagedon Dołączona grafika

Edited by rezo_

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastanawiam sie teraz czy to byl dobry ruch ze strony Blizza zeby wrzucic ten build gry na PTR, skad ci maniacy go wykopali. W koncu spoilery fabularne to ostatnia rzecz jaka powinna ujrzec swiatlo dzienne, a tutaj mamy koncowa animacje krzyzowca i do tego modele bossow... I podobno rok do premiery gry. Troche wtopa. Zeby to sie nie skonczylo jeszcze opoznieniem gry. 

 

btw wlasnie przeczytalem ze w diablo 2 tez byly gildie - pre release... pewnie polowa z tych fajnych rzeczy bedzie miala dopisane "disabled" w finalnej wersji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moim zdaniem oni wiedzieli co robią. Taki "przeciek" to lepsza reklama, niż samemu chwalić się np. na stronie jaki to super będzie dodatek. A fabuła, to wszyscy fanboye którzy się tym interesują będą uważać na spoilery we własnym zakresie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E tam, przy całym poziomie "fabuły" D3 to raczej niewielka strata Dołączona grafika

 

nawet jak bagatelizujesz fabule (osobiscie nie widze z nia nic zlego i podoba mi sie) to ujawnianie tak duzo tak daleko przed premiera wydaje mi sie nie na miejscu. Za duze poswiecenia w imie marketingu. To sie troche nadaje do tego tematu o kierunku, w ktorym zmierzaja gry komputerowe - zamiast zrobic dobra produkcje i zaskoczyc w premiere to mamy platna alphe bete z preorderem i "wycieki" na rok przed premiera. Chyba jestem po prostu zawiedziony rozwojem wypadkow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie Ty jeden. Kiedyś takiego hype'u nie było i gracze się świetnie bawili. Ba, powstawały wtedy wspaniałe gry, które do tej pory są cały czas cenione, o których się mówi głownie dobrze, klasyka gatunku itp.

Jednak bez takich wycieków, trąbieniu co chwila o czymś, co pojawi się w grze, ciągłej kampani marketingowej, bez tego gra najprawdopodobniej sprzeda się słabiej. Nie oszukujmy się, w dzisiejszej branży gier (kiedyś zresztą też, choć sądzę, iż nie w takim stopniu) bez kampanii reklamowej sprzedaż jest niższa.

 

Z tego co wiem, to Blizzard udostępnił pliki z gry, a kilku zainteresowanych do nich dotarło i wyciągnęło z nich właśnie to, o czym można poczytać na diablofans. To samo dzieje się z World of Warcraft. Ba, nawet zakończenie w Starcraft 2: Heart of the Swarm zostało przecież udostępnione (właściwie to wyciągnięte) z plików jeszcze przed premierą Wings of Liberty. Ile w tym celowego działania Blizzarda, a ile dłubania w samych plikach to już jest zagadka.

 

Zresztą nie tylko Blizzard tak postępuje. Taki Bioware przecież o Dragon Age Inquisition trąbi na okrągło. Dzisiaj hype to podstawa. A później lemmingi łykają pre-ordery jak pelikany, tak jak to było z ostatnim Aliens Colonial Marines albo Duke Nukem Forever. To z kolei prowadzi do robienia coraz to gorszych gier, bardziej zabugowanych, niespójnych, nastawionych głównie na kasę (a jakże!).

 

 

Fabuła nie porywa. Blizzard pod tym względem ostatnio kiepsko, bo i w Starcrafcie 2 WoL i HotS stoi ona na niskim poziomie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

na diablofans dodali zmiany w skillach, sporo tego

 

barb w zasadzie całkiem zmieniony

Into the fray nie daje fury na crita, berserker ostatnia runa leczy zamiast przedłużać czas działania, żaden skill nie daje % life steala (pasyw, rend)

 

np. wizard archon, nie przedłuża czasu trwania za każdego zabitego przeciwnika (zamiast tego każda sekunda bliżej do końca, rosną obrażenia)

Edited by aerial

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obcieli barbowi jaja.

 

Caly czas mowa byla o nerfie, a to nie nie jest nerf. To jest eliminacja kazdej runy potrzebnej do berka z kazdego potrzebnego skilla...  Lepiej zeby to byl jakis niesmaczny zart bo gra barbem bedzie bardziej zalosna niz DH. Przynajmniej jedna osoba sie cieszy z tego...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E tam, przy całym poziomie "fabuły" D3 to raczej niewielka strata Dołączona grafika

No co Ty, nie podoba Ci się fabułą napisana przez 5 letnie dziecko? :lol:

Tak od połowy gry to skipowałem już wszystkie dialogi i przerywniki, bo byłem wręcz zażenowany ich poziomem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No co Ty, nie podoba Ci się fabułą napisana przez 5 letnie dziecko? Dołączona grafika

Tak od połowy gry to skipowałem już wszystkie dialogi i przerywniki, bo byłem wręcz zażenowany ich poziomem.

 

zeby bylo jasne , mi podoba sie historia, ale sposob w jaki zostala przedstawiona juz nie. To sa dwie rozne rzeczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...