Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

@Caehl

Taka ilość niedomówień sugeruje to co napisał Kolega @Chaos.

 

Aczkolwiek...

Do konta podałeś prawdziwe dane? Bo jeśli tak to wystarczy skan dowodu + klucz...

W innym wypadku kup nową wersję, zamiast "używki"...

Edytowane przez xavier78

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Nierealny za dostęp do gry Dołączona grafika

Pograłem przez weekend, crusaderem oczywiście i niestety mogę tylko potwierdzić to co mówione było przez streamerów. Gra nadal nie ma kompletnie endgame-u, a wręcz gorzej, bo w podstawce był ten AH zawsze....

To co najwięcej fun-u daje z gry w RoS-ie to zabawa w buildy na nowo. "Uruchomienie" build-ów umożliwiają dropowane itemy a konkretnie ich unikalne affixy. Wszystkie dropy są praktycznie pod naszą klasę i nadal trzeba wydropić dobry base roll bo u Mystica zmienimy tylko 1 affix. Zostanie zapisany jako "ten" zmieniony i następna próba może odbyć się tylko na tym właśnie affixie. U jubilera jest amulet/ring na lvl 70, jednak koszty polepszania go u Mystica rosną wykładniczo chyba. Nagle n-ta próba zmiany affixu kończy się kosztem 10mln złota.... Każda legenda po zmianie affixa zostaje account bound.

Crusaderem biegłem sam od początku, od 0 do bohatera. Udało mi się nabić 55 lvl po jednym runie wszysktich aktów, później dostałem taxi, torment 6, 3 minuty i 70 lvl. Jakby ktoś robił taxi od początku to w 5-10min mamy 70 lvl. Robiłem samemu ponieważ chciałem zobaczyć jak się gra samemu teraz, bez ah i taxi, zwłascza głównie w kontekście laddera/hc. Moje wrażenia są takie, że itemy się świetnie skalują i można mieć fun taki jak życzyliśmy sobie w podstawce a go nie dostaliśmy bez AH. Wiele takich samych itemów dropnęło mi z różnym lvl req np taki sygnet leorica czy bronie, które mogą mieć lvl 13 jak i 70. IMHO będzie się fajnie lvl-owało, zatem to wszystko składa się na fakt, że RoS z loot 2.0 idealnie pasuje pod hc, jak to Zły zauważył Dołączona grafika Czyżby jedyna nadzieja w hc jako endgame? tym razem dającego wiele fun-u a nie frustracji po śmierci i stracie gear-a?

Adventures jest słabe, jedynie Rifty są fajne bo w końcu są randomowe lokacje, moby i pora dnia. Niestety znów "ale", bez chociażby pomysłu zaczerpniętego z PoE, gdzie moglibyśmy ulepszać klucze do rift-ów to wieje nudą po kilkunastu run-ach. Samo ulepszanie kluczy też na długo nie wystarczy, mnie przynjamnije w PoE mapy nie do końca przekonują jako end game, tzn też mnie nużą. Przydałyby się dodatkowe tryby o których już było tutaj wspominane.

Aha generalnie wszystko co macie jest kompletnie do wyrzucenia i nie warte nic, prócz złota. Nawet char-y możecie skasować jak w laddera chcecie sie bawić. Tylko z hc można nie kasować bo pl ma być niby globalny, a nawet po zgonie ma zostać.

Edytowane przez ojejku
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Biorąc pod uwagę jak mało golda wypada, tzn niby na torment 6 wypada tego więcej, ale zanim tam wyjdziesz i będziesz efektywnie farmił złoto/itemy/exp to minie kupa czasu jak nie masz golda. Crafting/Mystic kosztuje swoje, więc fajnie jest mieć zapas gotówki, aby móc się bawić "efektywnie" w crafting od początku gry i nie martwić się o złoto. Nie sprzedawałbym złota na RMAH w ogóle chyba, że masz biliony to jeden zostaw sobie a reszte sprzedaj Dołączona grafika Inną sprawą jest ladder, gdzie pewnie i tak wszystko będzie od 0.

 

Zapomniałem napisać jeszcze, że nie ma zagęszczenia mobów, które dostaliśmy  w updejtach. Znówu są pustki i straszna nuda! W Rift-ach jest natomiast sporo mobów. Nie wiem czy plan jest taki aby usunąć to zagęszczenie mobów w aktach, ale już mi się to nie podoba. Dlatego też Adventures (bounty hunter) jest słabe bo sprowadza się głównie tylko do wykonania pseudo "questa" bo zwyczajnie wszędzie są pustki. Zabrali nam farmienie aktów w trybie normalnym i pozstały tylko Rift-y Dołączona grafika

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Martwi to co piszesz :/ Przyznam, że ledwo co wróciłem do D3 a już po tych kilkunastu godzinach zaczynam się nudzić. Pogram z godzinę i wyłączam. Miałem nadzieję na dodatek, ale wychodzi na to, że chyba nie ma na co czekać. Pojawi się otwarta beta, będzie można przelecieć praktycznie całą lokację i chyba będzie można znów odłożyć grę na półkę :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja do D3 to już nawet sie nie loguje Dołączona grafika sporadycznie raz na tydzień na 5 min, żeby pogadać ze znajomymi, albo wcale. Dodam jeszcze, że jeśli chodzi o crafting, to podobnie jak w PoE (tam do każdego rodzaju) tutaj do unikalnych tylko, trzeba mieć tzw "base item type", czyli biały odpowednik tego samego typu. Do craftingu rare potrzebne sa też materiały odzyskane z białych itemów tzw "trash-a", wprowadza to sens isteninia białch itemów, o który już się prosiliśmy od premiery d3. To żaden rocket science, w wielu grach to jest, jednak potencjał też nie został całkowicie wykorzystany. Oczywiście affixy na wielu legendach są przegięte, być może blizz to zbalansuje, ale jak ich znamy to może być z tym różnie. Sa takie, które całkowicie redukują koszt resource-ów skilla, np broń dla Monka dająca za darmo tempest rush, dropi bardzo często, Jaff to wydropił, INVIS w tym biega jak obejrzycie jego streamy.

 

Do ulepszenia unikalnego item-u u mystica potrzebna jest oczywiście "siarka" za 70lvl unikatu. Jak mówiłem, że wszystko co macie jest nic nie warte, to miałem na myśli także materiały na crafting oraz gemy. Materiały są zupełnie inne pod end game, w ogóle esencja to wypada od 1 lvlu postaci Dołączona grafika zaraz jak gre zaczynacie. Jeśli chodzi o gemy to w becie wypadają co chwila markizy i imperial. U jubilera jest jeszcze możliwośc zrobienia royal i ich odpowiedniki flawless/perfect jak dobrze pamiętam (a może tylko flawless). Doszedł oczywiście nowy gem który daje +resistance. Samych unikalnych planów do kowala wypada sporo.

 

Nie widziałem jeszcze żadnego przedmiotu z life steal tzn z drop-a, statystyka nadal jest w karcie postaci. Obecnie jest większy balanas w tej kwestii i nie ma tak że 99% endgame build-ów opiera się o life steal aby przeżyć. Przynajmniej u crusaderar nadrabiają to skille i life regen, nie wiem jak u innych klas. Dużo natomiast leci przedmiotów z life on hit. Numerki jak już mowione i widać na stream-ach wzrosły chyba ~rząd. Np life bez porblemu jest 300-500k, odpowiednik z podstawki 30-50k. DPS bez problemu to ~1mln, czyli ~100k z podstawki. Oczywiście mówię o papierze tylko.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widziałem na streamach, golda nie brakuje, o ile ogarniesz postać na level 70 i nie rerollujesz itemów bez końca po 50x, bo koszt rośnie za każdym razem. Czasem trzeba odpuścić.

I nie mam na myśli ludzi używających bugów, i farmiących torment 6. Normalnie grając dość szybko gold przestaje być problemem, szybciej kończą się inne materiały.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

EDIT: Przepraszam byłem w błędzie nie dowidziałem! Dołączona grafika MWrzuce skrina zaraz... bo to nie jest takie oczywiste.

Zdecydowanie możesz losować base dmg broni ale jako dodatkowy affix +dmg kosztem innego, możesz także próbować szczęścia z elemental dmg na broni (lightning/holy/fire/cold/arcane/poison) i jest też affix zwiększający % dmg, jego zakres to 6-10%. Zatem jak masz "prawie" perfect rolla tylko dmg słaby to nic nie stoi na przeszkodzie aby to naprawić Dołączona grafika

 

A więc screen losowej broni która miałem w inv:

post-112033-0-36540000-1386697959_thumb.png

Jak widać, musisz poświęcić jeden z affixów i niestety nie da się wybrać base dmg, tylko trzeba poświęcić np cold dmg i zamiast niego możemy wylosować +dmg, czyli broń będzie wtedy tzw "czarna" (bez elemental dmg) ale za to większy physical dmg.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po lekturze osotnich postów znowu mi sie odechciało grać a ostatnio troche grałem. 

 

Nie jestem na bieżąco stąd pytanie. Można założyć że patch przyniesie te wszystkie zmiany które widzimy w becie i dostaniemy tym samym właściwie "nową gre" a RoS to będzie tylko nowa historia? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

--->ojejku

 

Hmmm, jeśli da się modyfikować dmg, to nie jest źle. Jeśli mam teraz broń ze slotem; + cd; + ls; + ias - zrobię rerolla dmg i wszystko gra.

Gorzej widzę przyszłość itemków - aczkolwiek nadal wierzę, że z niektórych uda coś się z nich zrobić.

 

Edit

Dostałem, przed chwilą @ od Blizza. Już myślałem, że to zaproszenie do bety RoS - a tu lipa: "Welcome to the Hearthstone: Heroes of Warcraft Beta Test"

Edytowane przez _HarDy_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja już się pogbuiłem, blizz chyba też Dołączona grafika wg http://www.diablowiki.net/Loot_2.0 to dodatek chyba tylko doda akt 5, crusadera, 70lvl oraz nowe skille ? (+4 skill pasywny) Wiecie jak to z nimi jest, na koniec się okaże że napiszą ten swój "blue" post i powiedzą, że nie da się patcha jednak wypuścić bez RoS-a bo to popsuje ich "doskonałą" wizję jaką mieli przy zmianie mechaniki i będą prosić o wyrozumiałość. Ile razy już to słyszeliśmy?

 

@_HarDy nie do końca, spójrz na skrin który Ci dałem Dołączona grafika musisz poświęcić jeden affix, jeżeli na obecnej broni masz +dmg albo +elemental dmg to wtedy możesz Dołączona grafika ale czy warto? obecne bronie są bezużyteczne jak całą reszta gear-a, co najwyżej na czas nabicia 60-65lvl? a może nawet nie? IMHO generalnie do kosza wszystko będzie, jeżeli zostanie tak jak w becie. Bronie 1hand masz po 3.5k dps, 2hand 4.5k dps. Do tego unikalne affixy i te które redukują cooldown na skillach które są lepsze od każdej istniejącej teraz broni. Mówię poważnie.Tym bardziej jak ktoś Ci zrobi taxi. Możesz na lvlowanie sobie zostawić tylko, ale znów pytanie po co? Na sc będziesz lvl-ował ? Strata czasu. Można na hc/ladderze ale nie na sc, chyba że jesteś "niedzielnym" graczem i nie masz do tej pory klas porobionych na sc Dołączona grafika

 

Przykładowe bronie, które mi wypadły:

post-112033-0-82681200-1386698878_thumb.pngpost-112033-0-98705500-1386698884_thumb.png

Zobacz na affixy, które zaznaczyłem. One są znacznie bardziej wartościowe od tych które masz teraz w broniach, dzięki nim może przejść na tak wydajne buildy, że zapomnisz o magicznej "trifecie" z podstawki. Nie wspominając o różnicy w dpsie. Jeszcze rękawice, na których akurat mi się udała trifect-a Dołączona grafika ale ten unikalny affix jest znacznie ważniejszy, nawet teraz już po nerfach:

post-112033-0-52207700-1386699048_thumb.png

Edytowane przez ojejku
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi właśnie o wykorzystanie tych broni w "okresie przejściowym" między lvl 60 a 70;

Na unikalne affixy zwróciłem już uwagę; zwłaszcza podany przez Ciebie "Shrine effects last for one four" - robi wrażenie (jak trafimy na kapliczkę  Frenzied i do tego w bonusie Fleeting to może być ciekawie Dołączona grafika )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przygotowujemy się do wprowadzenia następnej aktualizacji do zamkniętych beta-testów dodatku Reaper of Souls. W ramach tej aktualizacji usuniemy wszystkie postaci z kont graczy biorących udział w becie dla rodziny i znajomych. Wszystkie przedmioty, rzemieślnicy, towarzysze, osiągnięcia oraz utworzone klany, społeczności oraz listy znajomych zostaną również usunięte z kont w becie. 

Na razie nie znamy jeszcze przybliżonej daty wprowadzenia aktualizacji oraz powiązanego z nią zresetowania zawartości kont beta-testerów. Wkrótce podamy więcej informacji w tym wątku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super PTR, sobie potestujemy nie ma co Dołączona grafika lvl 70 zablokowany bo potrzebny jest RoS do tego (akt 5), więc maks to 60 dla nas, czyli nie zobaczymy end game-u. Mystic-a też nie zobaczymy.... tryb Adventures też tylko z RoS-em... Poziom trudności Torment (znów endgame) jest do odblokowania po przejściu Aktu 5, więc znów nie dla nas....Krótko mówiąc ten patch loot 2.0 co będzie przed RoS-em, bo zapewne też tak będzie wyglądał, jest do niczego i trzeba czekac na dodatek tak naprawdę.

Edytowane przez ojejku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale beznadzieja, to po co ja to ściągałem. Pytanie, jak będzie otwarta beta RoS, to będę potrzebował PTR'a? Czy mogę go odinstalować? Pytam, bo gry trzymam na 80Gb SSD, więc szkoda mi miejsca na kolejne 15Gb.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...