Skocz do zawartości
cavarr

Diablo 3

Rekomendowane odpowiedzi

Ja tam będę składał mój pre-order (zresztą jak każdy) na gram.pl, ale dopiero jak będzie dostępna edycja kolekcjonerska :)

 

Wracając do przesunięcia premiery, to mogli by chociaż udostępnić każdemu dostęp do bety...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas na kupienie będzie na pewno, teoretyzuję teraz, ale przy tego kalibru objętości opcja ściągnięcia przedpremierowego powinna być dostępna na około 2 tygodnie przed premierą wzorem wszystkich dotychczasowych wielkich patch-ów i rozszerzeń do wow-a - wszystko żeby rozłożyć trochę w czasie obciążenie serwerów hostujących instalki blizzarda. IMO jeżeli ktoś nie ma zagwarantowanego już kluczyka do diablo z wow-a, to najlepszą opcją jest poczekać z preorderem do ujawnienia daty.

 

Aha, saldo bnet już działa, wszystkie opcje są dostępne do korzystania z AH w diablo za ojro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czas na kupienie będzie na pewno, teoretyzuję teraz, ale przy tego kalibru objętości opcja ściągnięcia przedpremierowego powinna być dostępna na około 2 tygodnie przed premierą wzorem wszystkich dotychczasowych wielkich patch-ów i rozszerzeń do wow-a - wszystko żeby rozłożyć trochę w czasie obciążenie serwerów hostujących instalki blizzarda.

 

W p2p czym więcej ściągających tym lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Downloader blizzarda jeżeli dobrze pamiętam działa hybrydowo - część ściąga bezpośrednio, a część przez torrent - w każdym bądź razie zawsze do tej pory stopniowali ściąganie i nigdy wszyscy nie mieli dostępu pierwszego dnia, a rozciągali udostępnienie pobierania przedpremierowego na przestrzeni paru dni i potem tydzień-półtora kiedy wszyscy mieli odblokowane pobieranie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Downloader blizzarda dziala w sposob taki, ze mozesz sciagac normlanie z servera a dodatkowo jeszcze przez p2p.

Oraz w obu opcjach na raz, lub z jednego czy drugiego pojedynczo

przy czym przez p2p predkosc jest bardzo licha (przynjamiej u mnie)

Edytowane przez Strongmen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tym razem jak nie ogarna problemu to udezy ich on bezposrednio po kieszeni bo beda musieli wyplacic kase za sprzedane kopie przedmiotow. Albo bedziemy mieli czystą gre albo to ostatnia gra blizza bo na nastepna nie bedzie kasy :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO rzecz nie będzie miała miejsca w finalnym produkcie: skoro udało im się ustrzec wow-a przed takimi rzeczami, to w D3 nie będzie inaczej.

 

W WoWie praktycznie kazdy (co lepszy) item jest Bind on Pickup - po podniesieniu nie mozesz go tradeowac - czyli nie da sie dupowac, bo nie da sie tradeowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W WoWie praktycznie kazdy (co lepszy) item jest Bind on Pickup - po podniesieniu nie mozesz go tradeowac - czyli nie da sie dupowac, bo nie da sie tradeowac.

 

BOP jest tutaj bez znaczenia, są w Wow-ie szare i białe śmieci bez bop które u vendorów kosztują dużo złota - gdyby istniała opcja duplikowania żaden goldseller nie bawiłby się w farmienie botami czy kradzież kont dla złota.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMO rzecz nie będzie miała miejsca w finalnym produkcie: skoro udało im się ustrzec wow-a przed takimi rzeczami, to w D3 nie będzie inaczej.

 

KHOT twoja wiedza nie siega daleko :)

 

Dupe'y w WoW to norma od BARDZO DAWNA... Mam linkowac? I to na oficjalu ... :oops:

I nie potrzeba do tego zadnych zewnetrznych tooli.

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt, ze sa [gluteus maximus] (:D) w WoWie nie zmienia balansu w tamtej grze w zaden sposob, wiec nie ma co sie zbytnio ekscytowac drobnym mankamentem w tym full każualowym mmo.

 

W D3 pewnie dodadza jakis zapis typu "no refunds" w regulaminie i bedzie pozamiatane :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam linkowac?

 

Tak, pod warunkiem że to coś innego niż fake filmiki na youtube nagrywane na pirackich serwerach. Oczywiście warunek podstawowy: nie starsze niż dwa patche do tyłu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, pod warunkiem że to coś innego niż fake filmiki na youtube nagrywane na pirackich serwerach. Oczywiście warunek podstawowy: nie starsze niż dwa patche do tyłu.

 

A wiesz dlaczego na YT akurat nie ma nic 'swiezej' daty? Dobrze wiesz, bo trzeba by byc glupic zeby zabijac cos co przynosi $$$ na starcie.

 

Co nie zmienia faktu ze dupe'y sa i byly powszechne.

 

Wracajac do kwestii D3, dupe'y moga byc niezlym killerem RMHA, wiec blizzard bedzie sie trudzil i to bardzo, bo nikt nie chcialbym obcinac sobie potencjalnych prowizji.

Co lepsze, praktyka z D2, gdzie robiono wipeout dupe'ow, w D3 skonczylby sie masowymi pozwami... Jestesmy w europie, wiec EULA blizzarda musi byc spojna z prawem lokalnym, wiec nie jestesmy w czarnej [gluteus maximus] jak USA w kwestii legalnosci :)

Obecnie jest trial w niemieckim sadzie przeciwko EULA blizzarda, z duza szansa przegrania przez blizzard-activision. Hurra prawa konsumenta!

Edytowane przez Aurora001

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecnie jest trial w niemieckim sadzie przeciwko EULA blizzarda, z duza szansa przegrania przez blizzard-activision. Hurra prawa konsumenta!

Po polsku to się w sądzie proces toczy... nie róbmy śmietnika z polskiego języka ;)
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najśmieszniejsze jest to że w ogóle da się cokolwiek duplikować. Po takich doświadczeniach z poprzednich gier, nie mogą stworzyć systemu który jest na to całkowicie odporny od podstaw.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle, że poza stwierdzeniem "wszyscy wiedzą że być może są" dalej nie widzę potwierdzonych doniesień o działających rzyciach w wow - wiadomo: błędy są i będą zawsze, rzecz w tym, że są dość szybko tępione i wycinane razem z używającymi ich i podobnie będzie w D3 - działania będą bezlitosne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Beta patch 14 preview:

- liczba skilli i run zmniejszona do 1, ludzie i tak dojda jaka jest najlepsza kombinacja, oszczedzamy im czasu

- gra sama biega i uzywa skilli, niedoswiadczony gracz nie bedzie zagubiony

- aby odblokowac mozliwosc biegania samodzielnie nalezy rozwiazac rownanie 2+2*2

 

:mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Załamka... szukanie coraz lepszych run stanowiło swojaki cel gry. Brak mi słów żeby wyrazić moje niezadowolenie dla tej zmiany. W dodatku w tym newsie piszą jak do debili, coś jakby "zlamiliśmy system run ale teraz jest "awesome" i "cooler"". Oby głosy ludzi na forach dały Blizzowi do zrozumienia, że gracze chcą run jako itemki. Z drugiej strony i tak kupię tą gre jak miliony innych jakie by te runy nie były, więc Blizz pewnie ma w [gluteus maximus] zdanie graczy.

 

edit

Boże widzisz i nie grzmisz. Wchodzę w komentarze do tego newsa i od samej góry widzę:

"Great job Blizz."

"Sounds amazing. Can't wait to try it out."

"Cool :)"

"Glad to see the new changes! Now I don't have to run around worrying about upgrading my runes AND my gear."

 

Teraz już nie wiem czy to ja jestem jakiś dziwny czy po prostu to jakies amerykańskie neokidy się tam udzielają.

Edytowane przez pawelekmal
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tej chwili zwyczajnie zwisa mi co zmieniaja, to trwa za dlugo. Moge czytac o roznych systemach run i umiejetnosci ale to nic nie znaczy dopoki nie zagram i nie sprobuje sam. W ciagu ostatniego miesiaca to co zrobil blizz to wywrocenie wszystkeigo do gory nogami, od anulowania nowosci po zwrot o 180 stopni w przypadku run teraz. Kiepsko to rokuje na date wydania skoro potrzebowali czasu od sierpnia do lutego zeby polapac sie ze poprzedni system im nie pasuje.

 

Boże widzisz i nie grzmisz. Wchodzę w komentarze do tego newsa i od samej góry widzę:

"Great job Blizz."

"Sounds amazing. Can't wait to try it out."

"Cool :)"

"Glad to see the new changes! Now I don't have to run around worrying about upgrading my runes AND my gear."

 

Teraz już nie wiem czy to ja jestem jakiś dziwny czy po prostu to jakies amerykańskie neokidy się tam udzielają.

 

Owszem, pisali tak na poczatku ale zmienili zdanie kiedy sprobowali nowego systemu pelnego bugow. Ostatnie strony zawieraja juz same narzekania

Edytowane przez ZlyDzien

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

D1: Stats points, skill books, spell levels, gear, elixirs/quest rewards, shrines.

D2: Stats points, skill tree, spell levels, gear, gems/runes, elixirs/quest rewards, charms/inventory items.

D3: Gear, gems.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepszy jest ten elective mode, że nie można wybrać dowolnych skilli, bez unlocka tej opcji w menu. Żeby czasem jakiś nieszczęśnik nie wybrał nieodpowiedniego combosa skilli..

 

Z runami też lipa, ale jest jednak z tym pewien problem. Ilość kombinacji skilli jaka tam powstaje, byłaby nierealistyczna. Przy założeniu że byłyby one łatwe do znalezienia (pierwsze tiery byłyby na bank łatwe), równie dobrze ich efekt mógłby rosnąć razem z levelem postaci, mniej wyjmowania i klikania, ulepszania każdej runy miliard razy na gameplay jak tylko wypadną odpowiednie składniki żeby to zrobić. Pomyślcie jaką ilość run trzeba gromadzić, żeby na max levelu coś poskładać (mogłeś np. chcieć builda który używa w każdym skillu tej samej runy max tier). Musieliby zrobić jakiś oddzielny stash chyba dla samych run. Zakładając że mamy wszystkie klasy na levelu 60, ilość potrzebnych skill run jest spora.

Obecny system wydaje się jednak zbyt prosty. Nie ma już możliwości "znalezienia skilla", co w praktyce byłoby możliwe, gdyby runy były itemami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystraczyło zrezygnować z poziomowania run i od razu ilośc stuffu robi się rozsądna. Nie oszukujmy się, nikt nie nosiłby przy sobie wszystkich znalezionych run, od tego jest skrzynka.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem zmiana z runami bardzo na +. Od początku głupotą wydawało mi się stopniowanie run (śmietnik w ekwipunku oraz dobranie umiejętności zależne od "farta" lub grubości portfela). Co innego, gdyby runy dało się umieszczać w przedmiotach. Ale skoro są stosowane tylko przy umiejętnościach, to obecna postać tego systemu jest naturalnym efektem rozsądnego przemyślenia. Szkoda tylko, że tyle czasu im to wszystko zajmuje.

Edytowane przez blasphemy
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Testerzy Blizzarda przechodzą d3 dziesiątki razy, pewnie mają setki wylevelowanych postaci i infernal poprzechodzony na wszystkie sposoby. Chyba wiedzą jaki system im się sprawdza, a jaki nie... Na pewno nikt na forum mnie nie przekona, że Blizzard wprowadza zmiany na gorsze.

 

@ costi - Twój sposób zmienia tylko tyle, że trzeba trzymać runy (najlepiej na każdy wybrany skill wszystkie runy) i latać do skrytki za każdym razem. Runy i tak każdy by miał. Obecna opcja jest dużo bardziej przemyślana.

Edytowane przez skinny500
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z runami fajne byłoby to (jako itemami), że ostatni tier run byłby trudny do znalezienia, myślę że to działało na wyobraźnię graczy.

Różnice między odpicowanymi high level postaciami, nie polegałyby na kilku mało istotny affixach na itemach, ale na wyraźnie zmodyfikowanych skillach przez super rzadki tier skill run, który można tylko znaleźć. Inna sprawa że tego typu modyfikacje nie są wykluczone, nowy engine umożliwia wprowadzanie zmian skilli, z poziomu np. unikalnych itemów, co więcej można dodawać zupełnie nowe skille dostępne tylko z przedmiotów. Więc teoretycznie wszystko jeszcze mogą nadrobić Teraz widać duży nacisk na "early game", chcą zrobić to możliwie najatrakcyjniejsze dla casual gamera, żeby mógł sobie nowe skille wybierać/zmieniać, praktycznie co poziom do 60.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...