elfuego Opublikowano 6 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2008 (edytowane) problem polega na tym,żę czytam że niby moja grafika powinna odtwarzać filmy hd bez problemu , nie obciązając procesora w komputerze. niby ma przejąć jakieś obliczenia i obciążenie procka powinno być około 40%. jestem zielony w tym temacie .posciągałem kodeki, łaty ,nie łaty niezbędne, i nic dalej 100%. w inter video mam komunikat przy odtwarzaniu filmu - hardwear acceleration not use a powinno być in use. i wnnerwia mnie jak czytam że ludzie z fx 5200 i celeronem 1.6 ghz oglądają filmy w 1080i a ja mam problemy z 720p.czy ktoś mógł by mi pomóc .czy jest jakieś lekarstwo na ten problem jakaś konfiguracja, cudowna,zmiana grafy nie wchodzi w gre,no money. z góry dziękuję Edytowane 6 Lipca 2008 przez elfuego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lanc Opublikowano 6 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2008 A jaki masz ten procesor ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Satchboogie Opublikowano 6 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Lipca 2008 a jakie to ma znaczenie jezeli ma kolega jeszcze płyte z AGP to logicznym wydaje się byc ze procesor nalezy raczej do starszych tak wiec bedzie troszkę za słaby... ponieważ twoja karta obsługuje PURE VIDEO pobierz sobie ten dekoder i skonfiguruj on odciązy trochę twój procesor przy dekodowaniu filmów HD... POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bociczek Opublikowano 7 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2008 7300GT nie obsługuje PureVideoHD, tylko zwykłe PureVideo, wiec zainstalowanie go nic tu nie da. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...