Mark18 Opublikowano 11 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2008 (edytowane) Jak wyżej. Komputer taki jak w podpisie. Proc- Apogee GTX lub Apogee GT Mostek północny - Swiftech MCW30 Mostek południowy - ? Mosfery - Radiatorki na grafe:P Wężyki coś sie znajdzie Chłodnica + wentyle - BWA 2x120 lub 3x120 Rezik - sie zobaczy szukam Pompka - Laing DDC 12V 1T Prosze o propozycje bo jestem zielony dopiero zaczynam zabawe w WC. Na grafike nie chce dawać żadnego bloku bo wystarczy mi zwykłe chłodzenie. Gorzej z płytą czyli z mosferami. Pozdro Edytowane 13 Lipca 2008 przez Mark18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrKleiner Opublikowano 11 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2008 A ile chcesz wydać na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark18 Opublikowano 11 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2008 (edytowane) A ile chcesz wydać na to? Hmm 400-500 PLn Te bloki na procesor bede miał za 140 GTX lub 100 GT Pln Swiftech MCW30 na nb za 60 PLn blok MNP Channel V3 PRO za 50 pln - może być na sb? pompka Coolriver rev.2 - 55 Pln - chyba uciągnie :) I dalej to prosze o pomoc, Edytowane 11 Lipca 2008 przez Mark18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manhunt Opublikowano 11 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2008 Jak chcesz robić LC za 500zł i pakujesz do tego CR2 to jesteś dziwny. Wodowanie SB to bajer, będzie tylko ci grzało układ. Lepiej zwodować CPU, GPU ew. NB i zamiast CRapa 2 wybrać Lainga :) Apogee GT za 100zł to dobry zakup, MCW30 chyba też (nie znam jego cen) a SB sobie odpuść :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...