Skocz do zawartości
karol26

Uwalony Livebox Po Burzy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

niestety w sobote podczas burzy padł mi livebox (nie odłaczyłem kabla od gniazdka telefonicznego)przy okazji padła karta sieciowa n płycie głównej (komp na gwarancji wiec chyba nie będzie problemu) a co do liveboxa to gdy podłącze go do sieci wszystko jest ok diody sie zapalaja tak jak powinny i z zewnatrz wyglada na nieruszony,ale niestety nie wykrywa sygnalu z kabla telefoncznego ani nie wysyla sygnalu przez kabel sieciowy,usb wi-fi.

Moje pytanie jest takie czy po zawiezieniu do serwisu dojdą do tego ze to od burzy sie stało? dodam ze nie ma zadnych widocznych uszkodzen modem byl odłaczony z sieci , no i czy grożą mi jakieś konsekwencje z tego ze zmojej winy padł livebox.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

niestety w sobote podczas burzy padł mi livebox (nie odłaczyłem kabla od gniazdka telefonicznego)przy okazji padła karta sieciowa n płycie głównej (komp na gwarancji wiec chyba nie będzie problemu) a co do liveboxa to gdy podłącze go do sieci wszystko jest ok diody sie zapalaja tak jak powinny i z zewnatrz wyglada na nieruszony,ale niestety nie wykrywa sygnalu z kabla telefoncznego ani nie wysyla sygnalu przez kabel sieciowy,usb wi-fi.

Moje pytanie jest takie czy po zawiezieniu do serwisu dojdą do tego ze to od burzy sie stało? dodam ze nie ma zadnych widocznych uszkodzen modem byl odłaczony z sieci , no i czy grożą mi jakieś konsekwencje z tego ze zmojej winy padł livebox.

Witaj, u mnie była podobna sytuacja, ale nie przez burze, nie używałem liveboxa przez miesiąc, i po włączeniu normalnie świecił, ale gdy podłączyłem linie, to dioda od DSL dalej migała, dzisiaj pozbyłem się go, nie informując o zniszczeniu, bo to nie z mojej winy.

A jeśli chodzi o spalenie, sprawdź przez szparki, czy płyta nie jest spalona. Jeśli nic nie widać, ja bym oddał, nie mówiąc o tym problemie, bo inaczej będziesz płacić 600zł kary.

Edytowane przez rmvbhd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo inaczej będziesz płacić 600zł kary.

taa większej bzdury nie słyszałem, oddaj i nie martw się o jakąś kare jak nawet będą coś o każe wspominać to twardo obstajesz przy swoim i przede wszystkim mówisz prawdę :wink:

 

jedynym winnym tu jest pogoda, ewentualnie operator który nie zadbał o odpowiednie zabezpieczenie

Edytowane przez Zawadaki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi w zeszłe wakacje po ostrej burzy padła nowiutka lodówka (pomijam rozpołowioną dosłownie! żarówkę, spalone 4 lampy zewnętrzne i zapieczony od prądu bezpiecznik jednej fazy), tydzień później (dla niepoznaki) zadzwoniłem na serwis, przyjechał facio, wymienił co miał wymienić i działa. Nikt nie kapnął się, że to przez burze. Poza tym zawsze możesz wysłać pismo do dostawcy energii elektrycznej z prośbą pokrycia kosztów napraw - oczywiście faktury w załączniku, motywując brak odpowiednich zabezpieczeń przeciwprzepięciowych.. Rozpatrzą pozytywnie, albo i nie, ale spróbować warto :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawa już rozwiazana, zabrałem liveboxa i pojechałem do salonu w którym go brałem, powiedziałem ze zgłaszam awarie sprzetu, a taka miła pani powiedziała ze wymienią na nowy -od ręki bez żadnych pytań i szczegółów .To mi sie podoba , i wielki plus dla TP tego po nich sie nie spodziewałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...