Malina555 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Proszę o pomoc w następującej sprawie. Zablokował mi się adres ip ( mam stałe IP ) podczas ściągania pliku przerwało się połączenie, nie mogę wznowić i teraz nie mogę nic ściągać bo rapid cały czas informuje że właśnie pobieram plik i należy poczekać na zakończenie ( nic nie pobieram bo się nie da ) może ktoś z forumowiczów mi pomoże :sad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PartyBOY Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Ty nie pobierasz, ale inni z twojej sieci tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina555 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Jacy inni <_< nie ma żadnych innych to jest mój prywatny IP dany mi od usługodawcy ( czyli w moim przypadku od Dialogu ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evocati Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Poczekaj, ich serwery przeczyszcza cache czy co tam maja i bedziesz mogl sciagac, nie ma powodu do paniki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina555 Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 Jak często to robią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.R.E.G Opublikowano 14 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 14 Lipca 2008 (edytowane) Ja mam od dwóch tygodni zablokowany IP w takim samym przypadku jak ty, ściągałem, zerwało połączenie i mi cały czas pisze że coś pobieram.Spróbuj wyskrobać jakiś e-mail do supportu, może coś poradzą.Też muszę jakiś tekst wymyślić przez najbliższe dni, bo zaczyna mnie to irytować.Dodam tylko że parę osób też ma od pewnego czasu taki sam problem co my. Zacytuję parę odpowiedzi kumpli z innego forum jakie dostali od supportu rapida jak wysłali e-maile » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "1" ''Hello, we apologize for the problems you are having with our service at the moment. Please follow the instructions below to try to resolve the problem. 1. Please visit the Website "whatismyip.com", or "wasistmeineip.de" to check your current IP address. If two different addresses are displayed, it is likely that your Internet connection is rerouted via proxy servers. In this case we suggest to contact your network administrator or internet service provider to find a solution for the problem. You can tell him that we tolerate different IP addresses within a class C network. 2. If the IP check displayed only one or two identical IP addresses, but you still encounter problems, please check the download logs in your premium zone (premium zone/view logs). If the table lists various IP addresses used at the same day and you do not recognize any of them, it is likely that your account is being used by an unauthorized person. We strongly suggest to check your computer for "trojans" or "key loggers" and to change your password (premium zone/settings). If your provider changes your IP address frequently, you can start a second download 15 minutes after the first one stopped.'' » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "2" Hello, Our system checks your IP-address in order to count the downloads. If you are getting an error message that you are already downloading while no downloads where made, then your IP is being created by a proxy-server. Proxy servers are placed by ISP's or network administrators to save IP addresses. This can lead to multiple downloads from one IP. Only Premium Account can make multiple parallel downloads from one IP at the same time. Please accept our apologies for the inconvenience you have with our service. Best regards, RapidShare AG - Support Team Edytowane 14 Lipca 2008 przez G.R.E.G Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caillain Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 support rs rzadzi... wyslalem im pare dni temu maila, piszac o tym iz ktos z innego kraju korzysta z mojego konta (podalem ip, itp.). Odpowiedziano mi, ze nie ma problemu jesli chodzi o korzystanie z mojego konta z paru komputerow o roznych ip. Nie moge jedynie sciagac rownolegle, na wiecej niz jednym jednoczesnie :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina555 Opublikowano 15 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Lipca 2008 Jestem cienki w angielskim czy kolega GREG mógłby mniej więcej objaśnić co ci z supportu odpisują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...