Skocz do zawartości
Michaelius

Star Wars: Old Republic

Rekomendowane odpowiedzi

bugi były i w pierwszej części. po prostu lucas arts gonił i bioware i obsidiana, z gorszym skutkiem dla części wydanej obsidian

 

natomiast co do walki to ok no RPG itp itd ale no przydałby się jakiś rozwój, jeśli nawet nie to co zaproponowałem to fajniej by było aby programiści wykonali ruch w samej wizualizacji, walki na miecze z reguły są piekielnie dynamiczne a nie do bólu sztywne i statyczne. w jednym z ostatnich Final Fantasy było to całkiem fajnie rozwiązane, mimo iż rozgrywka była turowa to postacie przemieszczały się po okolicy. tak ciężko jest coś takiego wykonać? chyba nie. podobnie jak hp i smyranie mieczem. co za problem aby stworzyć np pt wytrzymałości, które będą spadać po każdym uderzeniu np ręką czy pchnięciu i postać np będzie traciła koncentrację szybkość i siłę w jakimś stopniu, a gdy ten pasek spadnie do końca to wtedy pierwszy lepszy wyprowadzony cios mieczem będzie trafiony. zwyczajnie chodzi mi o rozwój o coś co jest potrzebne, bo dzisiejsze rozwiązania są naprawdę prymitywne i głupio wyglądające, zwłaszcza przy tak olbrzymich zasobach sprzętowych (to akurat ma znaczenie, kiedyś przeczytałem taki tekst który obrazuje jak bardzo nie wykorzystywany jest dzisiejszy komputer: "kiedyś programami wyciskało się wszystko z mhz'ów procesora a dziś mhz'ami procesora wyciska się wszystko z programów")

 

ps co najciekawsze to jak ja grałem w kotora 2 to udało mi się przejść całą grę bez patchy ;)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LINK 20 minut gadania o grze :) fajne to to jednak będzie :D albo jestem jak ten kolo z jednego filmu o maclaptopie. kupię wszystko co sie świeci jak miecz świetlny i ma w nazwie star wars :D Edytowane przez prznar1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[...]

ps co najciekawsze to jak ja grałem w kotora 2 to udało mi się przejść całą grę bez patchy ;) ...

No to nie jestem sam :)

 

Poza tym to temat nam coś ucichł, tak być nie może. Dlatego zamieszczam stosunkowo świeży materiał, a właściwie jakiś tam gameplay - klyk?

 

Wedlu mnie bomba, szkoda ze nie ma info jak wygląda rozwój władających mieczem po stronie rebeliantów. Co-op bardzo do mnie przemawia. Graficznie w okolicach KoTORa 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no przecież post wyżej linkowałem to samo.

 

nie ma rozwoju jedi bo musi zostać coś na premierę :) ja się cieszę że w ogóle pokazali miecz świetlny i jego usera ;)

 

aha.

Edytowane przez prznar1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak pisałem to nie było jeszcze twojego posta :wink:

 

Może i racja z tym, że nie pokazali chociaż wydaje mi się, że tak czy tak gra będzie miała dobry odbiór. Szyld SW robi swoje, poza tym czas zastąpić SW:Galaxies. Ciekawe czy jeszcze będą jakieś klasy władające mieczem po stronie Sithów oprócz przedstawionego warriora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta oglądając filmik drugi raz to zauważyłem że inteligencją npc raczej nie będą grzeszyć... wystarczy spojrzeć na pierwszy filmik. koleś pruje z blastera do przeciwników a obok stoi sobie grupka i nawet nie reaguje... :/

 

jest i też oficjalna stronka :) link

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy trailer, który został pokazany na E3.

http://www.youtube.com/watch?v=ItUuxMVV0ZI&feature=player_embedded#!

 

Kilka ciekawostek:

1. W Star Wars: The Old Republic będziemy mieli 4-osobowe drużyny. Taki WoW dla przypomnienia ma 5, WAR ma 6 (?).

2. Będzie 8 klas, po cztery na stronę konfliktu.

3. Wygląda na to, że na początku będzie pięć tierów gearu. Taki Bounty Hunter będzie miał ostatni pancerz z jet-packiem.

4. Full Voice Acting. Fajnie? No niby, tylko jak często będziemy mieli nowy content?

5. Będzie system krycia się za osłonami, przynajmniej dla Smugglera. Zapewne odpowiednik po stronie Sithów też będzie miał tą możliwość.

6. Każdy gracz będzie miał swój statek kosmiczny. Będzie to coś na wzór domków w LOTRO.

 

Na E3 pokazano również jeden scenariusz, w którym to grupa czterech graczy walczyła z oddziałami Sithów. Trooper robi za tanka, ale nie stoi cały czas w miejscu, tylko biega i unika pociski przeciwnika. Smuggler robi za DPS i kryje się za osłonami, Jedi Knight robi za dps, ale w momencie pojawienia się Sith Warriora, ci dwaj zaczynają walczyć. Jedi Knight robi tu więc za off-tanka, co muszę przyznać jest dosyć ciekawym pomysłem. Jedi Guardian (albo Consular, whatever) robi głównie za healera. Ogólnie zapowiada się interesująco.

 

Szczerze to chciałbym, aby ta gra osiągnęła sukces. Wieloletnia dominacja Blizzarda nie jest dla konsumentów dobra. Silny przeciwnik, taki jak SW: TOR bardzo by się przydał. Dodatkowo Guild Wars 2, Final Fantasy XIV, a za kilka lat Fallout MMO, mogą naprawdę zamieszać na rynku gier MMO. Oby!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Multiplayer Mass Effect. Ogladalem tylko skrawki wiec pytania, to bedzie abonamentowa gra? I z tego co zobaczylem to gameplay ma wygladac jak w guild wars? W sensie ze zbieramy party i gramy odcieci od reszty swiata?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moment... nie będzie micropaymentu?

Przecież tyle wszyscy bębnili, że to będzie jedna z niewielu mmo bez abo, jedynie z mikropłatnościami. Ech :/

 

No nic, na razie nie stawiam jeszcze krzyżyka na tej produkcji. Zobaczymy co będzie, jak wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem jednej rzeczy - dlaczego w grze, która ma taki potencjał, zrobiono grafike a'la WOW, która wygląda jak kolorowa kupa? Toż to Jedi Academy na 12-letnim już silniku Quake3 wygląda lepiej. Zatrudnili niewidomych grafików? Te drewniane animacje mnie drażnią :[

Edytowane przez pix3l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...