Skocz do zawartości
lukecz

Gwarancja Na Podkręconą Kartę (7900gs@gtx)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

W jednym ze znanych internetowych sklepów komputerowych zakupiłem kartę Gainward 7900GS. Karta została zakupiona jako:

"GAINWARD 7900GS @ GTX 256MB 645/1720 1.2 ULTRA"

- oczywiście cena karty sprawdzonej i działającej na powyższych taktowaniach była większa niż wersji zwykłych.

 

Niestety karta uległa uszkodzeniu (wyświetla różne artefakty), odesłałem ją do serwisu, obecnie moja reklamacja znajduje się na etapie:

"Produkt został sprawdzony i przekazany do dystrybutora w celu wymiany / naprawy. "

 

Obawiam się że karta zostanie wymieniona przez dystrybutora na inny model Gainwarda 7900GS, ale bez sprawdzenia jej podkręcalności.

 

Chciałbym spytać czy ktoś już miał przygody z oddawaniem na gwarancję takich wersji kart dla których sklep gwarantował działanie na podwyższonych taktowaniach oraz czy ewentualnie mam prawo dochodzić od sklepu wymianę na egzemplarz równie "podkręcalny"?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

Edytowane przez lukecz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

W jednym ze znanych internetowych sklepów komputerowych zakupiłem kartę Gainward 7900GS. Karta została zakupiona jako:

"GAINWARD 7900GS @ GTX 256MB 645/1720 1.2 ULTRA"

- oczywiście cena karty sprawdzonej i działającej na powyższych taktowaniach była większa niż wersji zwykłych.

 

Niestety karta uległa uszkodzeniu (wyświetla różne artefakty), odesłałem ją do serwisu, obecnie moja reklamacja znajduje się na etapie:

"Produkt został sprawdzony i przekazany do dystrybutora w celu wymiany / naprawy. "

 

Obawiam się że karta zostanie wymieniona przez dystrybutora na inny model Gainwarda 7900GS, ale bez sprawdzenia jej podkręcalności.

 

Chciałbym spytać czy ktoś już miał przygody z oddawaniem na gwarancję takich wersji kart dla których sklep gwarantował działanie na podwyższonych taktowaniach oraz czy ewentualnie mam prawo dochodzić od sklepu wymianę na egzemplarz równie "podkręcalny"?

 

Z góry dzięki za odpowiedzi

Dla ciebie gwarantem jest/powinien byc sklep, a ten musi dostarczyc tobie produkt nie gorszy, niz kupiles.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Golden Sample mają gwarantowalną podkręcalność przez gainwarda, przynajmniej u mnie jest tak w książce produktu. Jeżeli obecnego produktu nie ma dostępnego to sklep musi wg. prawa dać lepszy lub zwrócić kasę.

 

W razie gdyby próbowali nie uznać gwary - przykłady czego gainward nie uznaje

http://www.gainward.com/support/support_uk_warrranty.htm

Edytowane przez djsilence

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Golden Sample mają gwarantowalną podkręcalność przez gainwarda...

Podkręcalność o '50MHz', yeah! :lol:

 

Gainward daje dokładnie taki sam model karty, jeśli nie mają na stanie to do ciebie zadzwonią czy zgadzasz się na inny i coś zaproponują.

 

ryba, gainward ma gwarancie door2door i sklep nie jest w tym przypadku gwarantem.

Edytowane przez hary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podkręcalność o '50MHz', yeah! :lol:

 

Gainward daje dokładnie taki sam model karty, jeśli nie mają na stanie to do ciebie zadzwonią czy zgadzasz się na inny i coś zaproponują.

 

ryba, gainward ma gwarancie door2door i sklep nie jest w tym przypadku gwarantem.

Chyba, ze sklep sprzedawał je jako "selekty" wtedy imo jest zobowiązany dostarczyć kartę nie gorszą niż tą którą oferował po OC...

Edytowane przez KAX_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli ma sie to na gwarancji pisemnej (a nie sądzę, żeby sklep taką dawał w takim przypadku), to można by pewnie się jeszcze ze sklepem kłócić jak karta wróci od gainwarda, jeśli nie to lipa niestety.

Edytowane przez hary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hary, linkuj zrodla :P

 

http://www.mmv.pl/serwis/index.php?

 

Dobrze pamietalem, ze MMV juz nie ma tej marki. Ja widze dwa rozwiazania:

1. Robisz sam wysylke do MMV i dostaniesz na bank cos lepszego jak 7900GS z serii 8

2. Slesz do sklepu i uparcie walczysz o cos nie gorszego jak 7900GTX.

 

 

Ja raczej bym poszedl po bramke nr 1, bo w przypadku bramki nr 2, moga oni dostac karte z bramki nr 1, a ty dostaniesz jakiegos uzywanego gniota kupionego na predce z allegro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to jak Gainward weźmie na siebie realizację gwary to dostaniesz normalny model taki jaki kupiłeś :-| Jak zależy Ci bardzo na tym podkręconym to sklep musi Ci naprawić tą kartę, a jak nie chce to wymienić na dokładnie to samo lub wymianę na inną (co najmniej 79GTX, sami to sprzedali pod takim szyldem :lol: ) :D I już przypomina mi się sytuacja z kolegą bachus81 który to wysadzał klientów na podobnych zasadach w tym swoim żałosnym kramie, ale już nas nie raczy swoimi mądrościami chyba nie chce się więcej kompromitować :lol: pzdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi czy model "GAINWARD 7900GS @ GTX 256MB 645/1720 1.2 ULTRA" to jest model "by Gainward" czy może "by sklep" (głównie chodzi o te niestandardowe taktowania) :wink: pzdr

Można powiedzieć że "GAINWARD 7900GS @ GTX 256MB 645/1720 1.2 ULTRA" jest "by sklep"

 

 

Jeśli chodzi o gwarancję, to nie dostałem żadnego świstka papieru z którym mógłbym coś wskurać u dystrybutora Gainwarda.

Mam tylko coś co chyba miało być kartą gwarancyjną ze sklepu internetowego, którą po wypełnieniu wysłałem razem z kartą graf. do sklepu:

Dołączona grafika

 

Z tego co piszecie to będzie ciężko otrzymać taką samą kartę, a nie chcę dostać propozycji wymiany na 8600gt. Zobaczę jaka będzie odpowiedź sklepu na reklamację.

Edytowane przez lukecz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko 8600gt jest lepszą grafiką...

Wg tego artykułu nie jest lepszy, tym bardziej że w tym artykule porównywany do 8600GE, a dodatkowo mój 7900GS miał tą gwarancję podkęcania do wyższych wartości niż 7900gs z artykułu...

Nie twierdzę że 7900GS jest jakąś wypasioną kartą bo minęły czasy jej świetności, ale wolałbym jednak pozostać przy niej i podkręcaniu.

Edytowane przez lukecz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo swego czasu tak było , 8600GT nie dawał rady w grach z 7900GS .

 

W pewnym momencie pojawiły się stery które to zmieniły i od tego momentu 7900GS nie jest już takie szybkie .

 

A co do tego napisu 7900GS@GTX to czy to nie jest lekka nieprawda ?

 

Przecież 7900GS to był lekki kastrat w stosunku to 7900GT/GTX ( 20 PS i 7 VS vs. 24 PS i 8 VS ) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując temat wątku, męczę się z tą gwarancją juz ponad 2 miesiące.

 

Firma iComp.pl u której kupiłem i reklamuję tą kartę przysyłała mi już kartę 2 razy:

 

Za pierwszym razem odesłali rzekomo nową kartę, w rzeczywistości karta wyglądała gorzej niż ta którą im oddawałem (mam zdjęcia, może później wrzucę). Chodziła również gorzej niż ta którą wysyłałem (karta którą reklamowałem wyświetlała artefakty, ta którą przysłali nie działała wogóle). W zgłoszeniu pisałem aby karta która wróci od dystrybutora została przetestowana na ustawieniach karty którą kupiłem (czyli 645/1720) - ale jak widać karty nawet nie sprawdzono czy działa...

 

Za drugim razem firma zobowiązała się odebrać kartę kurierem na swój koszt (mają plusa, ale myślę że to oczywiste skoro źle zrealizowali reklamację), w zgłoszeniu napisałem ponownie aby przetestować czy karta działa oraz cy przetaktowywuje się do ustawień takich jak karta którą zakupiłem. Na wszelki wypadek dzwoniłem i wysłałem maile na adres ich serwisu (totalny brak kontaktu ich infolinii z działem serwisu, a także niesamowity kontakt mailowy - na 3 maile odpowiedziano na 1 w którym napisano że karta tym razem zostanie przetestowana). Gdy karta wróciła od dystrybutora nie została przetestowana (o czym mi powiedziano później na infolinii) i wysłana do mnie. Jak się łatwo domyślić - niespodzianki nie było - karta znów nie działała...

 

Nie podejrzewałem wcześniej firmy icomp.pl o tak nieprofesjonalne podejście do spraw reklamacji. W międzyczasie musiałem zakupić zapasową kartę grafiki (GF 6600) bo komputer oprócz zabawy służy mi też do pracy.

 

Jutro będę dzwonił na ich infolinię w celu dowiedzenia się co zamierzają teraz zrobić, ale chciałbym się od Was dowiedzieć jakie mam możliwości - czy mogę dochodzić od tej firmy zwrotu pieniędzy których zapłaciłem za tą kartę? Czy ktoś miał podobną sytuację i kontaktował się może z Rzecznikiem Konsumentów lub wie jak wygląda realizacja postanowień gwarancyjnych wg prawa?

 

 

 

Będę wdzięczny za wszelkie rady.

Edytowane przez lukecz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, kłócisz się o kartę o wartości ~100zł. Po co?

Najlepiej niech Ci wymienią na 8600GT - wydajnościowo i ekonomicznie jesteś do przodu.

Chyba, że tak wysoko cenisz sentyment do jej możliwości podkręcania.

 

Zrób jak uważasz - ale po co się denerwować i tracić czas?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopie, kłócisz się o kartę o wartości ~100zł. Po co?

Najlepiej niech Ci wymienią na 8600GT - wydajnościowo i ekonomicznie jesteś do przodu.

Chyba, że tak wysoko cenisz sentyment do jej możliwości podkręcania.

 

Zrób jak uważasz - ale po co się denerwować i tracić czas?

Czytaj ze zrozumieniem moje posty...

GDZIE napisałem że firma zaproponowała mi wymianę na inną kartę? Gdybyś przeczytał to co napisałem, to może zrozumiałbyś że problemem nie jest to że firma chce wymienić na inną, tylko to że firma usilnie chce mnie uszczęśliwić rzekomo nową 7900GS, a podsyła wadliwe egzemplarze.

Karta jest warta więcej niż 100zł, proponuję zapoznać się z cenami na allegro aby być na bieżąco....

 

Mniejsza z tym, potrzebue info od ludzi którzy mieli podobne sytuacje z reklamacją zakupionego sprzętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem w podobnej sytuacji. W moim przypadku kłócę się z Apollo w Krakowie od dwóch miesięcy o naprawę / wymianę uszkodzonej płyty głównej (nie działa port PCI-E) i cały czas odsyłali mi moją płytę w dalszym ciągu niesprawną twierdząc, że została naprawiona. Gdy po drugim odebraniu płyty rozkręciłem dym, to usiłują mi wmówić, że uszkodzenie powstało z mojej winy po tym jak miesiąc wcześniej zrobiłem upgrade BIOSu. :lol: Na chwilę obecną sprawa jest na etapie rozmów z rzecznikiem praw konsumenta i federacją konsumentów. Co z tego wyniknie nie wiem, ale liczę, że w końcu ktoś kompetentny zajmie się tą sprawą.

 

A Tobie Lukecz radzę wysłać maila z opisem zaistniałej sytuacji (+ kopie korespondencji jaka prowadziłeś z firma, + fotki sprzetu jaki wysłałeś i jaki otrzymałeś) do Federacji Konsumenta, Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenckich (adresy znajdziesz na sieci) oraz do wiadomości właściciela firmy, kierownika serwisu i serwisantów. Powinno pomóc. Poza tym polecam poczytać wątek poświęcony Gwarancji ;)

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia w bojach o respektowanie swoich praw ;)

Edytowane przez deonet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...