w-u-j-e-k Opublikowano 23 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2008 Posiadam oryginalnego MS OFFICE XP wersje Standard BOX. W zasadzie leży ona cały czas u mnie w szufladzie i pomyślałem ,żeby to opchnąć. I mam pytanie: Nie jestem pewny ,czy rejestrowałem produkt , czy da się to jakoś sprawdzić ? I czy jeśli rejestrowałem ,to czy ten ktoś kto kupi "mojego " Office ,nie będzie miał problemów jakiś jak zainstaluje go u siebie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 23 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Lipca 2008 Wejdź i sprawdź: KLIK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w-u-j-e-k Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Szczerze mówiąc za bardzo nie mogłem znaleźć mojego przypadku. Czy mógłby mi to ktoś wyjaśnić na tzw."chłopski rozum" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 24 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 24 Lipca 2008 Centrum Obsługi Klientów Microsoft w Polsce tel. 0 801 308 801 lub 0 22 594 19 99, faks 0 22 594 19 77, e-mail: pomoc@microsoft.com Koszt połączenia z numerami 0 801 308 801 i 0 22 594 19 99 wg stawek Twojego operatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
w-u-j-e-k Opublikowano 26 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Lipca 2008 Coś Ci z Microsoftu nie odpowiadają na maile.... Ktoś może odpowiedzieć za nich ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...