Skocz do zawartości
maziboss

Karta Kredyowa I Ksiazeczka Wojskowa - Problem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem przez to pier... WKU :damage_wall: Mimo wysokich dochodow nie dostane karty kredytowej bo nie mam uregulowanego wojska. Jestem studentem zaocznym, studia koncze w 2009 roku z tytulem inz. W tym samym roku podejme kolejne studia, tym razem magisterskie (2 lata). Co moge zrobic w tym momencie aby otrzymac karte kredytowa ? Znacie jakis bank ktory da mi karte kredytowa bez patrzenia na jakies bzdurne ksiazeczki itp ? Do tej pory ING i PKOBP odpada... Moze powienien udac sie do WKU ? Zdzialam cos ? :lol:

Nie interesuja mnie karty kredytowe studenckie z limitem 600 czy 1000 zl :lol:

P.S.

Na dobra sprawe to jestem dyskryminowany w tym kraju wlasnie przez to idiotyczne wojsko...

Jak ktos chcial wiedziec to mam 23 lata...

Edytowane przez maziboss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w prawie identycznej sytuacji co i ty. Poszedłem ostatnio po niewielką pożyczkę wakacyjną do PKO SA, około 500-600zł. Mimo że mój miesięczny dochód parokrotnie przekracza tą sumę, i stan na koncie również, nie dostałem pożyczki. Miły młody pan powiedział że wie że to bez sensu ale porostu nie może mi udzielić takie są przepisy:/ I powiedział że jak na tą chwile to chyba żaden bank mi nie udzieli.

Orientowałem się nawet w złodziejskim provideńcie i również wymagają uregulowanego stosunku do służby wojskowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w prawie identycznej sytuacji co i ty. Poszedłem ostatnio po niewielką pożyczkę wakacyjną do PKO SA, około 500-600zł. Mimo że mój miesięczny dochód parokrotnie przekracza tą sumę, i stan na koncie również, nie dostałem pożyczki. Miły młody pan powiedział że wie że to bez sensu ale porostu nie może mi udzielić takie są przepisy:/ I powiedział że jak na tą chwile to chyba żaden bank mi nie udzieli.