martian1 Opublikowano 29 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2008 Witam, 10 dni temu zamowilem w pewnym sklepie troche [ciach!]lek o lacznej wartosci ok. 120zl. Jeszcze w tym samym dniu (sobota) wykonalem przelew na podane w liscie potwierdzajacym konto... W poniedzialek rano dostalem maila, ze moje zamowienie jest w trakcie realizacji. No to ok czekam, czekam... Wyslalem do kolesi pare maili z pytaniem co z moja paczka, przeciez miala byc priorytetem. Maile wysylalem z roznych domen a takze z ich strony (zakladka 'kontakt')... niestety odpowiedzi do tej pory sie nie doczekalem. Poza tym pare razy do nich dzwonilem i takze pupa blada - telefon wylaczony, wlacza sie 'sekretarka'. Sklep wyglada na pro - stronka ladnie zrobiona, od kogos slyszalem o nim pozytywne opinie. Postanowilem poszuakc conieco w necie no i znalazlem... na stronkach z opiniami o sklepikach pare komentarzy od ludzi, ktorym paczuszki takze nie przyszly do domu. :(. Nie wiem co mam w takiej sytuacji zrobic. Na ich stronie nie ma nic o jakims urlopie czy czyms podobnym - boje sie najgorszego. Niby te 120zl to majatek nie jest ale ja mialem wszystko zaplanowane i teraz moj plan legl w gruzach. Macie jakies pomysly? Jak zadzialac zeby dostac chociazby zwrot kasy. Co jak co ale ponad tydzien bez zadnej wiesci to troche za dlugo. Pozdrawiam Mateusz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ptys Opublikowano 29 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2008 co to za sklep, bo ja w jednym kupiłem na allegro karte graficzna która padła i juz 4 misiace ciągnie się reklamacja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martian1 Opublikowano 29 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2008 Nie, to nie jest sklepik ze sprzetem. Ten zajmuje sie modelarstwem r/c. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trawienny Opublikowano 29 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2008 Proponuję skorzystać z "usług" Rzecznika Praw Konsumenta. Każdy może się do niego udać i porozmawiać na tematy min. takie jak powyższy. Widzę, że jesteś z Torunia, więc polecam udać się tu: Starostwo Powiatowe Toruń, Powiatowy Rzecznik Konsumentów 87-100 Toruń ul. Szosa Chełmińska 30/32 tel.: (056) 660 83 00 wew. 208; fax: (056) 660 83 00 wew. 209 Dane zaczerpnięte ze strony Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martian1 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Ehhh... Poradzilem sie kogos i poki co wyslalem im list z żądaniem zwrotu gotowki w podanym terminie pod grozba zgloszenia sprawy do organow sciagania... zobaczymy co z tego wyjdzie. Poki co juz 2 tygodnie bez zadnej wiesci od sklepu... :angry: Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...