Skocz do zawartości
Soul_Train

Czy Zda Egzamin?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kompletnie nie znam się na tym temacie, dlatego chciałbym zasięgnąć waszej opinii. Muszę podzielić łącze internetowe na 2 komputery jeden stacjonarny drugi to laptop. Wpadło mi w oko takie coś KLIK

Czy warto to kupić czy lepiej dołożyć do lepszego sprzętu?

Co do wymagań to nie mam żadnych ponieważ jeszcze nigdy nie korzystałem z takiego urządzenia.

Edytowane przez Soul_Train

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeważnie działa, sprzęt jak każdy inny.

Wygląda jak dziurawa mydelniczka, śmierdzi ja chińskie trampki (tylko przez tydzień!) ... ale działa normalnie

:lol2:

Odkręcana antenka to (ewentualnie) spory plus, w przypadku drobnych problemów z siłą sygnału (... ściany) wystarczy przykręcić dłuższy "patyk" i po kłopocie ;)

Działa stabilniej niż Pentagramy (wytrzymuje P2P ... do czasu -> wysoki upload "zatyka" TP-Linka jak każdy tani router), obsługa taka jak każdego routera z WiFi.

Bierz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wygląda jak dziurawa mydelniczka, śmierdzi ja chińskie trampki (tylko przez tydzień!) ... ale działa normalnie

:lol2:

Wyglądem się nie przejmuje i tak schowam głęboko w szafie :D

 

Tak zdaniem podsumowania to nawet dokładając jakieś 50-60zł nic lepszego nie znajdę jak rozumiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też się zabieram za kupno takiego sprzętu, zastanawiam się nad tym:

MODECOM MC-418A

 

Jedyna wada jaka widze to juz leciwe zabezpieczenia, brak WEP2 :(

Kolega ma na nim siec okolo 15 osob, lacze 12Mbit. Zero zwiech, nie dusi sie p2p.

Procesor : ARM9 166MHZ

Pamięci : Flash-2MB;SDRAM-16MB

:D

 

Tylko te zabezpieczenia....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji