Skocz do zawartości
iWwona

Jaką Kupić Drukarkę?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Chciałabym kupić drukarkę fotograficzną o wysokiej jakości druku i doskonałej wartości. Nie znam się na tym jednak zbyt dobrze dlatego potrzebuje Waszej porady. Znacie jakieś dobre modele z których byłabym zadowolona?? Na zakup chcę przeznaczyć ok. 500-1000zł.

Proszę o poradę.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Chciałabym kupić drukarkę fotograficzną o wysokiej jakości druku i doskonałej wartości. Nie znam się na tym jednak zbyt dobrze dlatego potrzebuje Waszej porady. Znacie jakieś dobre modele z których byłabym zadowolona?? Na zakup chcę przeznaczyć ok. 500-1000zł.

Proszę o poradę.

Pozdrawiam

Tylko Canon, kiedyś liczyły się epsony jeszcze ale teraz jeśli drukarka do druku zdjęć - Canon, ja mam model pixma ip4500 ktora kosztowala mnie 300 zl !!! za te kase to jest naprawde niesamowita drukarka do zdjec - fotolab kolo miejsca w ktorym mieszkam jest dokladnie takie samej jakosci jak ta pixma!

Kolega z kolei - grafik - kupic sobie tez canona ale multifunkcyjna ze skanerem i inymi dodatkami - pixma mp610 - wedlug niego jakosc fotek jest lepsza, wedlug nie taka sama

 

a i jeszcze jedno - mozna uzywac nieorginalnych atrametow - jesli drukujesz na dobrym papierze roznica miedzy inkiem canona a podrobka znp ecojeta jest prawie zadna a w cenie - 50%

 

ja kupowalem tutaj, tam masz tez specyfikacje i inne informacje o tych drukarkach:

mp610: www.wielofunkcyjne-atramentowe.centrumdruku.com.pl/canon/pixma_mp610.cd

ip4500: http://www.atramentowe.centrumdruku.com.pl...pixma_ip4500.cd

 

na tej stronie jest taki fajny porownywacz drukarek ale niemoge na niego trafic ale na pewno jest bo go pare razy widzialem - mozesz sobie dokladnie na nim zobaczyc co ma jaka drukarka

 

a i jeszcze zanim kupisz: test+ip4500

 

pozdro

trs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach