Skocz do zawartości
Marcin_gps

Xbox emulator

Rekomendowane odpowiedzi

A w sumie to dlaczego miało by prędko go nie być? Przcież XBox to na dobrą sprawe zwykły PC (i to wcale nie taki wypasiony) opakowany w ładną obudowe :?

dobre :) widać ze wogóle nie masz pojęcia o konsolkach. xbox jest mocnjiejszy od pleja 2 a ten jest mocniejszy w grach od pc. był już temeta kiedyś poruszany tu na forum, poszukaj albo znajdz gdzieś na śieci pełno tego jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe... jak dobrze pamiętam to w xboxie siedzi P3 733mhz i gf3 z dwoma jednostkami pixel shader. Więc tak naprawde nie ma co emulować - bo procesor w xboxie i PC działa na TYCH SAMYCH instrukcjach. Ps2 to inna bajka bo tam jest zastosowany inny procek. Zanim kogoś zaczniesz krytykować to sam troche pomyśl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego poczytaj troche a potem pisz. czyli po tym co napisałes już wiem że pc z pentium 3 i geforce 3 jest tak samo wydajny jak xbox. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: tylko ze na xboxie splinter cell nigdy nie zwalnie ponizej 60 fps a jakość grafiki powala. wez kolego kompa nawet z pentium 4 i geforcem 4 ustaw wszystko na średnią grafe i zmierz fps :) wyjdzie ci czasem 60 , a i czasem 20 !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówie, ze jest tak samo wydajny. PC musi ciągnąć za sobą windowsa i inne <span style="color:red;">[ciach!]</span>ły a gry na xboxa są pisane (tak jak na każdą konsole) na konkretny sprzęt więc dlatego wszystko jest zoptymalizowane itd.

 

Ja tylko stwierdzam, ze emulator xboxa to jest znacznie prostsze zadanie niz napisanie emulatora ps2 który bazuje na ZUPEŁNNIE innym sprzęcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zeby nie wspomniec o tym ze napalony posiadacz blaszaka tego splinter cella odpala oczywiscie w rozdzialce 1600x1200 z fsaa x8 i anizo x4 - a xbox poniewaz korzysta z tv odpala go na max 800x600 bez bajerow - bo jakby to powiedziec - tv ma sprzetowo wbudowany fsaa :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zeby nie wspomniec o tym ze napalony posiadacz blaszaka tego splinter cella odpala oczywiscie w rozdzialce 1600x1200 z fsaa x8 i anizo x4 - a xbox poniewaz korzysta z tv odpala go na max 800x600 bez bajerow - bo jakby to powiedziec - tv ma sprzetowo wbudowany fsaa :D

to odpal sobie na radku 9700 splintera w takich ustawieniach jak napisałes i zobaczysz czy gra bedzie płynna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak wogóle SC na PC i na Xpudło są troche inaczej zrobione.

 

Z tego co pamiętam xbox ma 64mb ram to jakoś mi sie nie widzi poupychanie wszystkich bajerów z wersji pc w takiej ilości pamięci (głównie chodzi o tekstury).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kod gier na konsole jest bardziej optymalizowany , bo w pc gowno obchodzi to programistow,zle chodzi kupi to gracz kupi nowa grafe itp chwyt marketingowy a w konsoli grafy nie zmienisz :) PC mona rozbudowac a w konsoli musza wykorzystac to co ma konsola :P (moze troche glupio pisze ale coz :P ) Wiec kod jest maksymalnie optymalizowany :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jeszcze porzadnego emulatora Dreamcasta a co dopiero X-boxa.

racja... zresztą po co pchac kase w pieca jesli chce sie grac np. w racing evoluzione albo dead or alive 3?sie kupuje za tysiaka xboxa (zamiast pchac w nowego radka :o )i sie gra na całego (ewentualnie podłącza sie xkloca do pc i instaluje kupe innych badziewi....)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma jeszcze porzadnego emulatora Dreamcasta a co dopiero X-boxa.

Dżizas. Przcież właśnie cały czas staram sie udowodnić, ze emu xpudła to inna para kaleson od emu ps2/dc/czegoś tam jeszcze.

Niektórym trudno to pojąć, przyzwyczaj się.

 

Tak jak sam zauważyłeś, odpada problem emulacji procesora. Ogólnie rzecz biorąc tak jak już tu pisali poprzednicy , X to zwykły pecet. Z tego co wiem, to nawet oparty częściowo na technologiach z Windowsa (mocno okrojonych), oraz DX (przypuszczalnie mocno zoptymalizowany pod ten konkretny GPU), a to naprawde sporo daje.

Niewielu pewnie pamięta, jak za czasów VooDoo wyglądały gry pisane pod Glide (który był dedykowanym API pod ten chipset), co w porównaniu z D3D, dawało momentami ponad 100% FPS więcej.

Jednak czasy gdzie programowało się przez bezpośrednią obsługę sprzętu bezpowrotnie mijają, i są już raczej tylko stosowane w urządzeniach o zamkniętej architekturze (konsole, stare komputery ZX, c64, Amiga, Atari..)

Co do emulatora, to tylko kwestia czasu, a wydajny emulator powstanie na pewno szybciej niż PS2 , czy DREAMCAST'a, ze względu na podobną architekturę. Poza tym, pecet cały czas się rozwija, konsoli PS2 nikt nie ulepsza w takim stopniu by radykalnie poprawić wydajność.

Poprostu musimy trochę poczekać... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...