Jump to content
pavelb

Z-5500 I Migotanie Wyświetlacza.

Recommended Posts

Witam!

Mam problem z wyświetlaczem przy panelu w tych głośnikach.

Czasem podczas włączania głośników wyświetlacz mruga jakby zaraz miał się spalić.

Ma może ktoś podobne objawy w swoich logach?

Można to reklamować na gwarancji? Czy w przypadku reklamacji można wysłać sam panel czy trzeba pakować wszystkie głośniki?

Chciałbym naprawić ten panel póki jest na gwarancji, jednak wizja że mam pakować wszystkie głośniki i je wysyłać mnie odstrasza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie mam takich problemow z wyswietlaczem. Zadzowon na infolinie logitecha i sie dowiedz. Nawet jesli bedziesz musial zapakowac calosc to chyba warto... Ja w styczniu zlozylem nowiutkiego kompa ale mialem 8800gt z piszczacymi cewkami i mimo ze bylo mi stasznie szkoda wracac na stary sprzet to wyslalem karte na gwarancje. Nie zaluje, dostalem nowa, sprawna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam taki problem, ze po 4 latach zanikaja mi napisy na wysiwetlaczu lcd. O to co mi odpisal serwis logitech`a:

 

"W przypadku dostępności elementów umożliwiających naprawę, których na dzień dzisiejszy nie mamy możliwości zamówić, koszt sprowadzenia części oraz naprawy pogwarancyjnej odpłatnej w zależności od usterki (objaw jaki Państwo opisują, może świadczyć o uszkodzeniu różnych elementów, niekoniecznie LCD) może wynieść od 234 zł netto (285,48 zł brutto) do 624 zł netto (761,28 zł brutto). Urządzenie należy wysłać do serwisu na swój koszt, koszt odesłania przesyłki za pobraniem 15 zł netto (18,30 zł brutto)."

 

n/c ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam!

Mam problem z wyświetlaczem przy panelu w tych głośnikach.

Czasem podczas włączania głośników wyświetlacz mruga jakby zaraz miał się spalić.

Ma może ktoś podobne objawy w swoich logach?

Można to reklamować na gwarancji? Czy w przypadku reklamacji można wysłać sam panel czy trzeba pakować wszystkie głośniki?

Chciałbym naprawić ten panel póki jest na gwarancji, jednak wizja że mam pakować wszystkie głośniki i je wysyłać mnie odstrasza.

[/qja s

 

Ja także mam z-5500 i zauważyłem podobne rzeczy + wyłączanie się samoistne i gubienie ustawień myślę, że chodzi tutaj o przegrzewanie się panelu kontrolnego i wzmacniacza w subie a to jak mi się zdaje jest gwarancyjne!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O widzę że to nie tylko ja mam ten problem :( też mi migotał nie koniecznie po włączeniu ale w różnych chwilach, dziś właśnie mi pogrążył się w całkowitych ciemnościach, hmm generalnie to widać na wyświetlaczu wszystko ale trzeba z bliska patrzeć, no cóż wyśle na gwarancję niech się martwią, a szkoda bo tak pięknie grają ;( wielki minus dla logitecha , z tego co słyszałem wcześniej też ten model miał problemy z prawidłowym funkcjonowaniem ;(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

 

W końcu podświetlenie siadło całkowicie, wysłałem do serwisu FIXIT tam naprawiają ten sprzęt, w czwartek wysłałem po sześciu dniach już miałem sprzęt w domciu :) szybko i bez kosztów przez UPS, z tego co widzę wymienili cały panel kontrolny mój miał widoczne rysy na przedniej obudowie ten jest jak nowy :) i działa idealnie, mam nadzieję że się to nie powtórzy :) bo sprzęt jest idealny :)

 

http://www.fixit.pl/contact.php no fakt wysyłałem tam jako firma :(

 

 

 

Pozdrawiam

Edited by Sadenus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, to fajnie.

Też muszę wysłać w końcu swoje głośniki, a powiedz sub i satelitki wróciły nie naruszone?

Trochę boję się że mi porysują :)

 

I czy numer seryjny jest ten sam co głośniki czy jakiś nowszy dali?

Czy prócz wyświetlacza naprawili może strzelanie głośników przy włączaniu panelu i problemy z zapisywaniem ustawień ?

 

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sub i satelity są nienaruszone, jeśli chodzi o kwestię numerów to nie zwróciłem uwagi ale chyba cały dekoder musi być inny bo widać że przenieśli jedną mała naklejkę z czterocyfrowym numerkiem, teraz nic się nie resetuje jest jak nowy :)

 

Jeśli chodzi o trzaski to ja mam nową wersję z tego co się dowiadywałem to pierwsza seria miała z tym problem to chyba ta co kable miała mocowane na stałem ja mam przewody do głośników osobne, nigdy nie miałem problemów z "trzaskami" ale jak będziesz oddawał do serwisu napisz dokładnie jakie są problemy i zadbaj aby twoja sugestia doszło do serwisu, moim zdaniem powinni to jakoś naprawić, bo to kwestia zasilania chyba, może brak jakiegoś filtra itp itd

 

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, ja już spakowałem swoje głośniki i mam pytanie jak to wysłać, czy mam zamówić kuriera i wysłać na ich koszt czy oni wysyłają swojego, jak to mam zrobić?

 

Ja zauważyłem że trzaski pojawiają się u mnie jak mam ustawione w trybie stereo x2 i włączam panel

Share this post


Link to post
Share on other sites

widzę wszystkich prześladuje gasnący wyświetlacz :) u mnie jeszcze uwaliły się wejścia analogowe wysokie tony mi skrzeczą :) chyba się w lecie przegrzało ale nie mam czasu zawieść do serwisu więc korzystam z DDL bo na tym działa ok poczekam do nowego roku i znowu wymienię na nowy zestaw już 3 :) zawsze z winny konsolki, swoją drogą super są te pierdziawki bardzo je lubię szczególnie jak odpalam 360 albo oglądam filmy w DTS/DD bo tak jednak kupiłbym jakieś 2.0 np solo czy inne vigole ale z 5.1 ciężko zrezygnować.

Polecam dorobić jak powrócą z serwisu chłodzenie, mały wiatraczek styka i konsolka jest zimna i bezpieczna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.