Caleb Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2010 (edytowane) Z tymi 5/10 to już nie przesadzajmy, skoro gry budżetowe pokroju Terrorist Takedown dostaja po 6+/10. MoH zawodzi, ale nie jest kaszanką. Edytowane 26 Października 2010 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 26 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2010 Szarganie znanej marki i bezczelnie odcinanie kuponów zasługuje na niższą ocenę. :[ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 27 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2010 I jak tu wierzyć recenzentom, skoro jedni oceniają >5 a drudzy <5? I jak tu ocenić samemu grę bez dema... :/ Są to opinie czysto subiektywne i dlatego trzeba czytać kilka testów i samemu wyciągnąć wnioski z tekstu pisanego. Bo jeden zacznie narzekać - "kurcze, trzeba nawalać talibów zamiast nazistów" i daje minus grze co dla Ciebie może być plusem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 28 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Października 2010 (edytowane) No i mamy rozwiązanie dotyczące konsolowego fov w single player: Field of View solution for single player - Medal of Honor General Discussion - Medal of Honor: EA Forums Teraz można normalnie grać, a nie jak w jakiejś łodzi podwodnej i po chwili dostawać klaustrofobii od grania. Znalazłem resztkami swojej cierpliwości, na chwilę przed rozpoczęciem poszukiwania specyfikacji unreal engine 3.... Rozwiązanie powinno działać również w innych grach opartych na unreal engine 3 (wyjątkiem który do tej pory znalazłem jest Mirror's Edge). Dla trybu multiplayer (i prawdopodobnie innych gier opartych o frostbite engine) rozwiązanie podałem tutaj jeszcze jak MoH był udostępniony w postaci darmowej bety multiplayer: Medal of Honor Multiplayer Beta A co do samej gry to grafika beznadzieja, animacje jeszcze gorsze, dźwięk znośny. Poprostu unreal engine 3 został zmarnotrawiony. Niewiele lepiej go wykorzystali niż w alpha protocol, a ta gra miała beznadziejną grafę. Grając na średnim poziomie lekko połowę talibów można bez problemów nożem rozwalić, porażka. Edytowane 28 Października 2010 przez SpectatorX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 29 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2010 Przeszedłem grę i zapada w pamięć - chce się do niej wracać. Trochę mi to zajęło -myślę że łącznie z 10h (te 4h to jakiś mega gwiazdor musiał przechodzić). Na prawdę baardzo ciekawe misje w świetnym klimacie. Stawiam na równi CoD: MW z MoH: OA. W klimat można się wczuć bardziej wyczytując choćby w wikipedii o Dolinie Śmierci (Shah-e-Kot) czy opracowaniach jakich na necie nie brakuje. Cała ta wojna (jak i większość amerykańskich operacji zbrojnych) w mediach jak na ekranie komputera wyglądają dość patetycznie ale w wielu przypadkach tak to właśnie wygląda z oczu żołnierza. Gra maksymalnie liniowa i niemal ubezwłasnowalniająca poprzez wszędobylskie skrypty. Nawet trzeba strzelać wtedy kiedy jest komenda - typowe IQ konsolowej rozgrywki. Sztuczna inteligencja Talibów i Czeczenów na poziomie świni tuczącej się na rzeź. Grafika też dość uproszczona (tryb SP). Przechodzę do plusów bo tych było znacznie więcej. Klimat - oczywiście mnie kręcą klimaty współczesnej wojny bardziej niż WWII ale nie każdemu musi się podobać. Udźwiękowienie - również tworzy klimat. Wystrzały (z zamkniętymi oczami wiem z jakiej broni strzelam), a działko z helikoptera Chinook to po prostu poezja prucia powietrza z siłą huraganu. Komendy, rozmowy radiowe (które słychać przez radio jak i wprost z pola walki - czasami naraz), języki obce (arabski i czeczeński). Teren - ostatnie misje w samych górach to już wisienka na torcie. Aż czułem jak przeje**** mają żołnierze w tym nieprzyjaznym otoczeniu. Misje - na prawdę bardzo zróżnicowane. Główne to oczywiście chodzenie z bronią i odsyłanie Talibów do Allaha, ale część zapada w pamięć. Historia - wydarzenia na faktach. Same misje pewnie po części też no bo takie rzeczy to chyba normalka przy takiej operacji zbrojnej. W grze ładnie pocięte kilku wątkowe z oczu różnych żołnierzy spajające się w jedną całość. Jednym słowem podobało mi się - 7/10 (gdyby nie maksymalna skryptowość i AI przeciwników to byłoby 9/10) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 30 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2010 Nawet trzeba strzelać wtedy kiedy jest komenda - typowe IQ konsolowej rozgrywki. No oczywiście, jak coś jest złe to standardowo można zrzucić na konsole. Żal. 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 30 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Października 2010 Kaeres chyba zartujesz z tym dzwiekiem. Sa to chyba najgorzej oddane odglosy broni w grze na przelomie kilku ostatnich lat. Do BF BC2 temu tytulowi pod tym wzgledem tak daleko ze glowa mala. Kazda bron poprostu dudni. Kalasz brzmi jak dzialo przeciwlotnicze. Masakra... Gram jedynie w MP bo SP ma tyle bledow ze stanalem w pewnym momencie i nie moge przejsc dalej. Moze po jakis patchach powroce do trybu SP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CLAU Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2010 Rowniez musze sie z tym zgodzic bo czegos nie rozumiem - 90% ludzi ktorym podoba sie Moh twierdzi, ze gra ma uber genialnie oddane odglosy wystrzalow broni. Chyba na glowe poupadali i nigdy nie slyszali jak strzela Ak47. Moh pod tym wzgledem to parodia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemn2 Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2010 MP jest warte zakupu gry? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 31 Października 2010 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2010 Jest inne niz cod czy bf Szybkie respowny ciesza. Mnie osobiscie dobija kilka rzeczy - czesto jak pod ostrzalem schowasz sie za rogiem budynku dalej obrywasz - tryb hardcore rozni sie tylko brakiem celownika :| - mogliby dac wiecej broni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2010 No oczywiście, jak coś jest złe to standardowo można zrzucić na konsole. Żal. pl. Kaeres chyba zartujesz z tym dzwiekiem. Sa to chyba najgorzej oddane odglosy broni w grze na przelomie kilku ostatnich lat. Do BF BC2 temu tytulowi pod tym wzgledem tak daleko ze glowa mala. Kazda bron poprostu dudni. Kalasz brzmi jak dzialo przeciwlotnicze. Masakra... Gram jedynie w MP bo SP ma tyle bledow ze stanalem w pewnym momencie i nie moge przejsc dalej. Moze po jakis patchach powroce do trybu SP Nikt z nas nie wie jak brzmi w rzeczywistości działko pokładowe z Apacha, wystrzał z shotguna w jaskini czy M249 SAW, M4, M9 na otwartej przestrzeni. Więc spierać to my się możemy ale głupio i śmiesznie to będzie wyglądało. Po prostu tam gdzie miały być przytłumione to były, tam gdzie miało się nieść echo to tak było a np. wybuch z odległości 2km jest taki jaki sobie wyobrażam (bardzo przytłumiony z 1-2sek opóźnieniem). Równie wiarygodnie brzmią komendy przez radio, skróty na polu walki, itp. PS. Jeżeli utknąłeś to włącz misję od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 1 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2010 Misje odpalalem juz chyba z 5 razy ;/ Co do odglosow wystrzalow nie ma sie co klucic... Strzelnic w Polsce pod dostatkiem, nie na jednej mozna postrzelac z wiekszosci broni jaka mozemy spotkac w tej grze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 To prawda ze wydawany dzis DLC bedzie poprzedzony patchem ktory doda recoil? Jakies obszerniejsze info nt patcha ktos posiada? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 A to myślałem, że recoil dodadzą w płatnym dlc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 Hyhy az tak zle nie ma, patch juz jest do pobrania mn. z: Medal of Honor Multiplayer Update 2 - Electronic Arts UK Community Zobaczymy co tam slychac w swiecie moha ... dodali czat po smierci i po zakonczeniu rundy! Cakiem niezle, w BC2 czekalo sie na takie futurystyczne rozwiazania pare miesiecy. Changelog: Server * Lowered scores on all defensive support actions * Changed spawn points on Shah-i-Khot Mountains, Combat Mission * Changed spawn points on Kandahar Marketplace, Sector Control * Changed spawn points on Kandahar Marketplace, Team Assault * Changed spawn points on Diwagal Camp, Sector Control * Changed spawn points on Kunar Base, Sector Control * Changed spawn points on Kabul City Ruins, Sector Control * Changed spawn points on Kabul City Ruins, Team Assault * Changed spawn points on Garmzir Town, Sector Control * Changed spawn points on Garmzir Town, Team Assault * Tweaked damage on M16 and M24 * Tweaked damage on M4 * Tweaked damage on sniper rifles (2 shots on body to kill long range, 1 shot on body within 8m, Ammo 2 -10m or Range - 9.6m. Always 1 shot on the head) Client * Added Hot Zone and Clean Sweep (added the levels/UI changes in server browser etc) * Server browser makes snapshot instead of subscribing to servers * Fixed hang when joining on a friend that’s playing on a password protected server * Ribbons and medals no longer appear on unranked servers * Added aiming spot in binoculars in hardcore mode * Added text chatting while dead and in end of round * Increased the points needed to win a domination/tdm game * Decreased accuracy while shooting from the hip * Increased the amount of recoil and spread * Added server details in loading screens and spawn screen * Fixed an issue where holding your breath and moving forward would take you out of scope Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 ...w BC2 czekalo sie na takie futurystyczne rozwiazania pare miesiecy. Cóż można powiedzieć... http-~~-//www.youtube.com/watch?v=lPYkOMj-3iI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yooguruto Opublikowano 2 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 2 Listopada 2010 OK powiem tak, recoil bardzo spoko! Nowy tryb to bylaby poezja gdyby byl widok na spekcie z FPP i gdyby rozgrywka polegala na jakis objectivach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yearman Opublikowano 6 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2010 Nie wiem o co chodzi z tymi ocenami rzędu 2/5 czy 5/10. Mi grało się świetnie, widać wiele zaporzyczeń z CoD MW ale czy to źle ? jedyne co mogę zarzucić grze to zbyt duza liniowość-to, że trzeba dotrzeć w konkretne miejsce zeby akcja ruszyła to jakiś absurd. 2 rzecz to długość gry-2 popołudnia...mogłoby być lepiej. Klimat,filmiki (szczególnie kraksa helikoptera), misje, widoczki, dzwięk to już duże plusy i wysoka półka. Ciesze się, że seria MoH wraca do konkurowania z Call-em jak to miało miejsce na samym początku kiedy seria obu gier działa się w klimatach 2w. św. Od 2 częsci mam wrażenie, że call uciekał medalowi.Mimo, ze gra gorsza od CoD MW i BF2 to polecam i bronie tego tytułu 7/10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 6 Listopada 2010 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2010 Szkoda ze nie poprawili DMG dla G3. Poprostu jest tak slaby ze glowa mala ;/ W prawdzie sniperem tylko dla tej giwery gralem ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Ja w końcu przeszedłem tą grę, i bardzo pozytywnie się rozczarowałem. Trafiłem na tylko jednego poważnego buga, w misji gdzie z wieży nacelowujemy na pojzdy, które mamy rozwalać. Po pewnym czasie nie dało sie nic oznaczyć. Wyłączyłem gre, włączyłem updater (75 -> 76), odpaliłem i poszło za pierwszym razem. Nie wiem czy pomógł update, czy sam restart. Grafika - miejscami wręcz rewelacja!!! Nie rozumiem skąd tyle negatywnych opinii. Na prawde jedyne do czego śmiało moge sie przyczepić to do tekstur ziemi, a na siłe to do krzaków. Reszta jest świetna. Do tego antialiasing jest tylko jakiś wbudowany, a mimo to w Full HD ząbków malutko, co najwyżej minimalny flickering na roślinności, ale to ma każda gra od wprowadzenia shaderów (Crysis tutaj rekordzistą, ale co sie dziwić z taką grafiką). Gameplay - może i fabuły tu specjalnie nie ma, ale jak dla mnie misje są spoko. Przemieszanie spokojnych misji z sieką, może troche za dużo nocy, a i sieka czasem przesadzona (zwłaszcza moment gdzie z gór schodzą dookoła wrogowie a my czekamy na wsparcie). Nie ma też głupkowatych QTE (nie licze tu animacji typu buddy boost, bo to jest ok). Misje z helikopterami, czy też ze snajpowaniem, są świetne. Dodatkowy ogromny plus za optymalizację, poniżej 60 FPS spadało tylko przy jakichś mocnych eksplozjach, bardzo rzadko. Podsumowując, gra jest bardzo fajna. Jak mam być szczery, to lepsza od Bad Company 2, zarówno gameplay, jak i grafika (szczególnie oświetlenie). Brakuje mi tylko destrukcji otoczenia, i lepszych niektórych tekstur. Nawet antialiasing działa lepiej niż w BC2, która obsluguje wszelkie tryby dostępne w dzisiejszych grafikach, a zeby miejscami straszne. Oczywiście oceniam wyłącznie singla. W multi nie grałem, i raczej nie planuję. W gry na Unreal Engine 3 praktycznie nie grałem (chyba tylko w UT3), ale jeśli wszystkie mają tak wyglądać, to niech ten silnik żyje 100 lat. Jeszcze niech tą nową wersje z DX11 dadzą, to już będzie perfekcja. Na koniec screeny z jak dla mnie najpiękniejszej lokacji w grze. Od fotorealizmu krok, a ostatni screen to na prawde jak zdjęcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aldam Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zgłoś Opublikowano 10 Sierpnia 2011 (edytowane) Odkopię temat. Gierka dostepna jest obecnie w atrakcyjnej cenie. Myślicie, że warto wyłącznie do multiplayera. Gra ktoś w ten tytuł w mp? EDIT Zaryzykowałem te 2 dychy ;) Pograłem na razie w mp przez około 30 minut. Gierka to imo połączenie codmw2 i bfbc2. Na razie nie mam negatywnych odczuć. Gra sie całkiem przyzwoicie. Edytowane 11 Sierpnia 2011 przez aldam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...