Gość Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 teraz doczytałem, ze ten multiair nie tylko w 0.9 (omawianym wyżej) ale też w 1.4... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenSo Opublikowano 11 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Marca 2010 Płynne fazy rozrządu wyglądają ciekawie przy dwu-etapowym Vtecu czy Vvti. A mała turbawka jak w TSI czy TCE zapewni rozsądne odpychanie się pod butem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
forest kila zbila Opublikowano 13 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2010 moje osiągnięcie ecodrajwingu: 50zł za pb + 52zł za lpg. / 300km po mieście raz w korku raz nie, mondeo v6, jazda zdecydowanie dynamiczna ale bez duszenia na maksa. daje to jakieś 11,5l pb i 21l lpg, biorąc pod uwagę odcinki raczej dużo poniżej 10km i zimę z klimą jestem very happy. to 4l pb i 7 lpg /100 w ważącym półtorej tony samochodzie. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KvM Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2010 moje osiągnięcie ecodrajwingu: 50zł za pb + 52zł za lpg. / 300km po mieście raz w korku raz nie, mondeo v6, jazda zdecydowanie dynamiczna ale bez duszenia na maksa. daje to jakieś 11,5l pb i 21l lpg, biorąc pod uwagę odcinki raczej dużo poniżej 10km i zimę z klimą jestem very happy. to 4l pb i 7 lpg /100 w ważącym półtorej tony samochodzie. Bardzo dobry wynik. Często ecodriving jest mylony z PSJ. Aby mieć niskie spalanie w mieście trzeba jechać względnie szybko. Nie chodzi o łamanie przepisów, ale właśnie o dynamiczne przyspieszanie, dynamiczne pokonywanie łuków, generalnie "trzymanie" prędkości. Bardzo dużo daje wybór optymalnej trasy. Czasem "na około" oznacza nie tylko szybszy dojazd na miejsce, ale i mniej spalonego paliwa. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...