satou Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 BATMAN: ARKHAM ASYLUM Debut Teaser : http://www.gametrailers.com/player/42998.html In Batman: Arkham Asylum, developed by Rocksteady Studios, the player assumes the role of Batman as he delivers The Joker to Arkham Asylum. There, the imprisoned super-villains have set a trap and an immersive combat gaming experience unfolds. With an original script penned by Emmy Award-winning Batman writer Paul Dini, the game brings the universe of DC Comics’ detective to life with stunning graphics. “In Batman: Arkham Asylum Eidos and Warner Bros. are building a true action adventure game experience worthy of gamers and fans,” said Phil Rogers, CEO of Eidos Interactive. “Players become Batman, like he has never been seen before in a video game, as he fights through intense circumstances in Arkham Asylum utilizing his intuitive detective skills and aggressive melee attacks.” “Batman: Arkham Asylum offers players the chance to battle Gotham’s worst villains with Batman’s physical and psychological strength in a graphically distinct and story-driven game,” said Martin Tremblay, President, Warner Bros. Interactive Entertainment. “We look forward to working with Eidos on expanding DC Comics’ world-renowned character Batman in the game space with a noticeably different feature set in an incredibly dark interactive environment.” Oficjalna strona: http://batmanarkhamasylum.com/ Debut Teaser : http://www.gametrailers.com/player/42998.html Premiera: wiosna 2009 Po nowym teaserze mozna odniesc wrazenie ze szykuje sie calkiem mroczny i klimatyczny tytul. Scenariusz ma byc naprawde wciagajacy i mam nadzieje ze nie bedzie splycony pod jakies chore ograniczenia wiekowe 15+ ( Rate jest jeszcze nie ustalony ). Od strony wizualnej troche za bardzo sie wszystko blyszczy, ale to moze jeszcze poprawia. W kazdym razie teaser mnie zainteresowal. rmvbhd Batman: Arkham Asylum Firmy Eidos i Warner Bros. Interactive Entertainment ogłosiły, że trwają prace nad grą zatytułowaną Batman: Arkham Asylum. Zostanie ona wydana na PS3, Xboxa 360 i PC w 2009 roku. Będzie to gra akcji w trzeciej osobie, której środowisko w pewnym stopniu ma przypominać to znane z Bioshocka. O jego dokładność i realizm zadba silnik Unreal Engine 3. Zadaniem gracza w Batman: Arkham Asylum ma być wcielenie się w rolę tytułowego bohatera. Gra rozpocznie się w momencie, gdy Batman będzie eskortował Jokera do tytułowego szpitala dla pomyleńców Arkham. Jak to zwykle w grach tego typu bywa, na dzielnego człowieka-nietoperza oczekiwać ma zasadzka, zastawiona przez więzionych tam łotrów. Phil Rogers, CEO Eidos Interactive, powiedział, że w grze tej spotkamy postać Batmana, jakiej nigdy jeszcze nie dane nam było doświadczyć. Gra ma oferować możliwość walki z najgorszymi przestępcami Gotham City. Batman nie tylko wykorzysta swoją siłę fizyczną, ale posiłkował się również będzie zdolnościami detektywistycznymi i siłą umysłu. Trzeba przyznać, że gra zapowiada się ciekawie, bowiem powiedziano dodatkowo, iż nad całym scenariuszem bacznie czuwa Paul Dini - zdobywca nagrody Emmy, znany autor wielu komiksów. EdIT: Dosłownie kilka dni temu ujawniono, że powstaje nowa gra opowiadająca o przygodach Batmana, a już możemy się cieszyć pierwszymi screenami z Batman: Arkham Asylum. Tak jak wcześniej pisaliśmy, ma to być gra akcji w którą ciekawie zostaną wplecione łamigłówki detektywistyczne. Nowy Batman ma być czymś zupełnie świeżym - będzie to Człowiek-Nietoperz, jakiego nigdy dotąd nie widzieliśmy w żadnej grze wideo jemu poświęconej. Co ciekawe screeny pojawiły się na oficjalnej stronie developera gry, jednak bardzo szybko stamtąd zniknęły. Na szczęście ktoś był na tyle mądry, że zdążył je zebrać w jedną galerię, dzięki czemu już teraz mamy możliwość choć w małym stopniu poczucia na własnej skórze strasznego klimatu serwowanego nam przez rzezimieszków stacjonujących w tytułowym przytułku Arkham. Gra wygląda mrocznie i jednocześnie brutalnie (wszędobylska krew tym bardziej potęguje wrażenie, że za chwilę stanie się coś niedobrego), a przeciwnicy Batmana wyglądają tak, jakby miejsce to było dla nich stworzone. Po screenach można śmiało powiedzieć, że silnik Unreal Engine 3 wciąż nieźle się sprawuje, jednak osobiście będziemy się mogli o tym przekonać dopiero w 2009 roku, kiedy gra trafi na półki sklepowe. Oficjalna strona: http://batmanarkhamasylum.com/ Teaser : http://www.gametrailers.com/player/42998.html Premiera: wiosna 2009 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 A na temat gry - to dla mnie po force Unleashed i Rage najbardziej oczekiwana gra :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_KaszpiR_ Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2008 http://www.gamersyde.com/news_6951_en.html tu sa fajniejsze screeny, tylko male :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2008 Co do gry :D Joker fajnie wygląda, jeden z przeciwników strasznie przypomina mi Riddicka. Grafika świetna, tylko trzeba poczekać na gameplay, aby przekonać się czy gra warta jest swej nazwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2008 Patrząc na screeny i filmik śmierdzi Unreal Engine 3.0 na kilometr albo nawet dwa. Więcej na podstawie tego nie można powiedzieć żadnego gameplaya nie ma, więc nie wiadomo co i jak, ale pożyjemy zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 22 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 22 Listopada 2008 Co do gry to UE3 to jest on dosc wszechstronnym silnikiem i wcale nie musi zle wplynac na odbior gry. Sprawdzil sie przeciez w Bioshock, w Mirror's Edge tez jest wykorzystywany ( choc tam zostal wykorzystany osobny silnik odpowiedzialny za oswietlenie bodajze ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zepelin Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2008 Gra Batman: Begins nie spodobała mi się nic, a nic - straszliwie nudna. Dlatego też w tej nie pokładam wielkich nadziei. Najwyżej zaskoczę się pozytywnie. A screeny wyglądają całkiem całkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jin* Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2008 (edytowane) Przeciez te gry wydaja i robia zupelnie inni ludzie. To tak jak bys porownywal ta gre z Batmanem z NES'a, no bo w koncu tez Batman, co nie? Edytowane 26 Listopada 2008 przez Jin* Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2008 To wogle wychodzi na PC ? Myslalem , ze tylko x360/ps3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 26 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 26 Listopada 2008 (edytowane) To wogle wychodzi na PC ? Myslalem , ze tylko x360/ps3.Oficjalna strona gry mówi co innego Edytowane 26 Listopada 2008 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 27 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2008 Unreal pokazuje co potrafi. Twarze wyglądają świetnie, szczegółowe modele postaci i obiektów... ogólnie poziom detali cieszy. Mam nadzieję, że screen'y nie są mocno retuszowane. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2008 (edytowane) Nowy trailer: http://www.gametrailers.com/player/43466.html niech ktos teraz powie ze UE3 w odpowiednich rekach nie daje rady :D Edytowane 9 Grudnia 2008 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ojejku Opublikowano 9 Grudnia 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2008 (edytowane) Stary trailer ;) na grrr był już 6 grudnia ;P ale mi się podoba bo jest mrocznie. Edytowane 9 Grudnia 2008 przez ojejku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2009 http://worthplaying.com/article.php?sid=59336 najlepsza gra wizualnie zrobiona na ue3. Miód malina. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shooter Opublikowano 31 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2009 NA trailerze to takie Bajoszokowate :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 31 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2009 To może lepiej napisać, że bioshock jest "batmanowaty". Zauważ, że komiksy i filmy na nich oparte też są w stylistyce retro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 31 Stycznia 2009 Zgłoś Opublikowano 31 Stycznia 2009 Ja czekam na to :D Moze bedzie to lepsze niz podobne tytuly z tego gatunku to jest Manhunt czy Catwoman :D Widzialem trailer i nie bylo zle :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 23 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2009 http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=33320&r=top Przypadkiem natrafilem na ten filmik z gameplayeja , widac ze bedzie ciekawa gierka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 23 Czerwca 2009 Zgłoś Opublikowano 23 Czerwca 2009 Super grafika i genialny klimat, ale rozgrywka mnie zniechęciła. Assassin's Creed + skradanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek9920 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 DEMO Można więc testować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABI-FOX Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 (edytowane) No to czas zasysać, dzięki za linka :) Edytowane 7 Sierpnia 2009 przez ABI-FOX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 To wogle wychodzi na PC ? Myslalem , ze tylko x360/ps3. "Wogle" to ja pod monopolowym słyszę... Filmik porównujący grę z efektami Physx i bez nich. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 (edytowane) Nie tego spodziewałem się po Physx :mad: Tą technologią mogą sobię co najwyżej d..pe podetrzeć. Już kilka lat temu możliwe były takie efekty i bez zbędnego obciążenia komputera :/ Co daje Physx -> kilka kartek, które mogłyby być w grze bez Physxa. Rozbijanie płytek -> Fear'ze czy Red Faction było też i bez Physx'a, nie wspominając o SoF. I dodali dym w Physx, nie mam pojęcia jak twórcy gier bez Physx'a radzili sobie do tej pory!! Jak oni przez te kilkanaście lat robili dym? :P Chyba zaczne się modlić do Nvidii i producentów gier, bo takiego wyczynu bez tej super, mega technologii nie zrobili by... i to tylko na kartach Nvidia Geforce, bo Radeony są za słabe na takie mega wypasione dodatki. ŻAL!!!! Do tego premiera przełożona na PC przez dodanie Physxa :o Poświęcili by ten czas na dopieszczenie gry, aby nie robić po tygodniu patcha, a nie jakieś g*wno, które nic nie daje. Fry Cry czy też Half Life 2 to musi być cud!! Jak Crytek i Valve zrobiło te gry bez użycia Physx?! Kto mi odpowie? :ploom: :wisielec: Edytowane 7 Sierpnia 2009 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Przyjzyj sie dokladniej tym efektom ;) a najdokladniej dymowi ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ciekaw tylko jestem czy na konsolach te efekty i tak są obsługiwane bez loga PhysX i wyłączności dla kart NV na PC. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 (edytowane) wieczorem pogram bo w tej chwili to tylko sprawdziłem czy działa na W7 i niestety bez trybu zgodności z Vistą gra nawet się nie instaluje nie mniej jednak pograłem 2 minuty i zauważyłem, że 1) grafika jest całkiem mocna (modele postaci miodzio) 2) gra ma dziwne zwolnienia czyli nawalam tych kolesi jest fajnie bardzo płynnie, a tu nagle mam pustą salę nic nie robię spoglądam w lewo i na oko mam 2/3 fps... nie wiem czy to nie wina w7 zobaczę później PhysX on - to co to jest bo są z tego co pamiętam w grze dwa ustawienia tego jedno 'normal' [1gpu] oraz coś lepszego [2 gpu]. a i tak na szybko - obejrzałem ten filmik PhysX on vs off i jest to ewidenta ściema ten dynamiczny dym jest w drugiej częsci stalkera pod dx10 i nie potrzeba do tego żadnego PhysX ... Edytowane 7 Sierpnia 2009 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Wszystkie te efekty można osiągnąc na Dx9. Oczywiście Dx10 może przyspieszyć te efekty, ale po jakiego Physx?! A drobne, niezauważalne detale mnie nie obchodzą, bo przecież nie gram w grę akcji po to, aby podziwiać jak dym "chodzi", a różnicy między dymem i tak nie zauważe prawdopodobnie. Wszystkie te efekty można osiągnać bez Physxa, ale pieniądze Nvidii mają siłe przebicia i mamy co mamy, czyli zamiast jakieś rewolucji mamy wmawianie użytkowanikom, że tego rodzajów efektów w grach bez karty ze św(n)iętej Nvidii nie ujrzymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satou Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 (edytowane) dynamiczny papier ? realistycznie poruszajace sie tkaniny ? Matko boska, to cud ze nVidia nie wymaga zeby peleryna batmana ruszala sie na PhysX jeszcze, bo posiadacze ATI chyba by sie pochlastali ... Zalosne ... tak samo para i iskry ... przeciez to jest sztuczne promowanie standardu na ktory wylozylo sie kase. Edytowane 7 Sierpnia 2009 przez satou Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Żałosne jest również to że jak widzicie oprócz tych pierdół jak papier, dym, iskry, grę bez wł PhysX ogołocono z pewnych statycznych tekstur. To jest jakaś kpina. Efekt dymu> stalker, powiewające szmaty to ja miałem w starym splinter cell, iskry nawet szkoda komentować - taki efekt można uzyskać wszędzie bez picu NV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Sierpnia 2009 To smutne i zarazem tragiczne , ze oni poprostu Olewaja klientow wzieli w lape od NV i teraz promuja CUDA'owne efekty ,ostatnio o tym duzo bo NV sra w pory przed premiera nowego Radka , przeliczaja ilez to moga stracic milionow do konca roku zanim wydadza G300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...