Skocz do zawartości
Gość MaRuH

Problem Z Zamówieniem Na Agito

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, kilka dni temu zamówiłem w częściach całego kompa sąsiadowi razem z głośnikami i monitorem 22'' na agito , wczoraj przyjechał kurier patrze 4 paczki są czyli wszystko ok nie będę sprawdzał przy kurierze mam już zaufanie do agito, także przychodzę z paczkami do domu i co widzę :blink:, monitor przyszedł jakiś LG ale 20'', głośników brak ale zamiast głośników dostałem lepszy procek E8400 zamiast E7200, lepszy ram 4GB Kingstona hayperX zamiast 4GB goodrama, segejta 320GB 7200.11 zamiast samsunga F1 640GB, mysz i klawiaturę logitecha których nie zamawiałem, obudowę coller mastera 330 zamiast jakiegoś modecoma, kartę gigabyte hd4850 zamiast gainwarda hd4850, nagrywarkę nec'a zamiast pionner'a, zgadza się tylko płyta główna i zasilacz. Mówię co jest grane przecież to jest inny komputer, patrzę na fakturę i widzę że jest na mnie wystawiona i sprzęt się zgadza na niej z tym co zamawiałem ale przyszło co innego, lecę szybko na kompa i podliczam ceny części które dostałem i wyszło dokładnie tyle samo co za części które miałem dostać, po prostu dostałem trochę innego lepszego parametrami kompa kosztem głośników 5.1 i monitora 22'', o co w tym wszystkim chodzi, nie wiem jak można się tak postarać i spieprzyć tak zamówienie, chyba mieli jakiegoś nawalonego magazyniera, wygląda to tak jak by agito same trochę pozmieniało moje zamówienie, wiem że moja wina też jest bo nie sprawdziłem paczek przy kurierze. Dziś dzwonie do agito jakoś to wyjaśnić, sąsiad przystał na tego kompa co przyszedł ale potrzebna jest faktura na te części które dostał bo tera został bez gwarancji na wszystko.

 

Masakra jakaś...

Edytowane przez maruh

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Weź napisz do nich mi przysłali padnięte mobo z procem po mailu otrzymasz numer reklamacji , zamówisz kuriera na koszt agito i po problemie na wymianę czekałem w sumie 3 dni :). Serwis mają dobry ale czasem walą się z zamówieniami ;). A i napisz że ktoś z rodziny odbierał i nie ma zbytnio pojęcia z kompami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim spokojnie. Z Agito mam tylko dobre doświadczenia. Działają sprawnie i szybko. Na pewno załatwisz sprawę polubownie. To za duża firma i o zbyt dobrej renomie, żeby przez jednego Kowalskiego tracić oczy. Spokojnie wyjaśnij telefonicznie i nie rozpakowuj sprzętu z pudełek oryginalnych. Na pewno wymienią.

Oni mają taki przerób dzienny paczek, że pomyłka jest nieunikniona. Padło na Ciebie.

:wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...