Gość MaRuH Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam, kilka dni temu zamówiłem w częściach całego kompa sąsiadowi razem z głośnikami i monitorem 22'' na agito , wczoraj przyjechał kurier patrze 4 paczki są czyli wszystko ok nie będę sprawdzał przy kurierze mam już zaufanie do agito, także przychodzę z paczkami do domu i co widzę :blink:, monitor przyszedł jakiś LG ale 20'', głośników brak ale zamiast głośników dostałem lepszy procek E8400 zamiast E7200, lepszy ram 4GB Kingstona hayperX zamiast 4GB goodrama, segejta 320GB 7200.11 zamiast samsunga F1 640GB, mysz i klawiaturę logitecha których nie zamawiałem, obudowę coller mastera 330 zamiast jakiegoś modecoma, kartę gigabyte hd4850 zamiast gainwarda hd4850, nagrywarkę nec'a zamiast pionner'a, zgadza się tylko płyta główna i zasilacz. Mówię co jest grane przecież to jest inny komputer, patrzę na fakturę i widzę że jest na mnie wystawiona i sprzęt się zgadza na niej z tym co zamawiałem ale przyszło co innego, lecę szybko na kompa i podliczam ceny części które dostałem i wyszło dokładnie tyle samo co za części które miałem dostać, po prostu dostałem trochę innego lepszego parametrami kompa kosztem głośników 5.1 i monitora 22'', o co w tym wszystkim chodzi, nie wiem jak można się tak postarać i spieprzyć tak zamówienie, chyba mieli jakiegoś nawalonego magazyniera, wygląda to tak jak by agito same trochę pozmieniało moje zamówienie, wiem że moja wina też jest bo nie sprawdziłem paczek przy kurierze. Dziś dzwonie do agito jakoś to wyjaśnić, sąsiad przystał na tego kompa co przyszedł ale potrzebna jest faktura na te części które dostał bo tera został bez gwarancji na wszystko. Masakra jakaś... Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez maruh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Weź napisz do nich mi przysłali padnięte mobo z procem po mailu otrzymasz numer reklamacji , zamówisz kuriera na koszt agito i po problemie na wymianę czekałem w sumie 3 dni :). Serwis mają dobry ale czasem walą się z zamówieniami ;). A i napisz że ktoś z rodziny odbierał i nie ma zbytnio pojęcia z kompami :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pigmej Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Przede wszystkim spokojnie. Z Agito mam tylko dobre doświadczenia. Działają sprawnie i szybko. Na pewno załatwisz sprawę polubownie. To za duża firma i o zbyt dobrej renomie, żeby przez jednego Kowalskiego tracić oczy. Spokojnie wyjaśnij telefonicznie i nie rozpakowuj sprzętu z pudełek oryginalnych. Na pewno wymienią. Oni mają taki przerób dzienny paczek, że pomyłka jest nieunikniona. Padło na Ciebie. :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...