Sobota Opublikowano 2 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2008 (edytowane) Trochę znając działania chłodziarki absorpcyjnej mam pytanie czy dało by się zbudować chłodziarkę działającą do GPU i RAM-u karty graficznej? Z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy założeniu że czynnikiem chłodzącym będzie amoniak ulatniający się z wody amoniakalnej i że karta będzie chłodzona do ok -60. Nie znam się na budowie tego typu urządzeń proszę o wskazówki. Edytowane 2 Września 2008 przez Sobota Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryba Opublikowano 2 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2008 Trochę znając działania chłodziarki absorpcyjnej mam pytanie czy dało by się zbudować chłodziarkę działającą do GPU i RAM-u karty graficznej? Z jakimi kosztami trzeba się liczyć przy założeniu że czynnikiem chłodzącym będzie amoniak ulatniający się z wody amoniakalnej i że karta będzie chłodzona do ok -60. Nie znam się na budowie tego typu urządzeń proszę o wskazówki. A my sie nie znamy na budowie chlodziarek absorpcyjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FatAlbert Opublikowano 2 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2008 a co to jest ta chłodziarka absorpcyjna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sobota Opublikowano 2 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 2 Września 2008 Nie wiem czy ty się znasz na budowie chłodziarek absorpcyjnych, ale raczej znasz się na budowie kaskad. Nazwałem to chłodziarkom ponieważ chodziło mi o układ jednostopniowy a nie wiem czy taki można nazwać kaskadom a więc nazwałem to chłodziarką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...