Gemtin1 Opublikowano 20 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2016 Tak, tak samo jak przywróci mini jacka. Oczywiście że nie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 21 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2016 (edytowane) @up kiedyś może i przywróci jedno i drugie sprzedając to jako nowość w ich systemie. Planuje zakup SE to jest jedyny design iphona jaki wyznaje :) Chyba będę zadowolony. A9 i 2gb ram jak w 6s. Wszystko będzie zapitalać i myślę, że telefon da rade spokojnie przez następne 3 lata bo już mój ip5 na ios10 dostaje zadyszki przy nawet odblokowywaniu telefonu... Edytowane 21 Września 2016 przez grzegrz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alepajonki Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2016 Witam.Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego iPhone 5? Jakieś usterki łatwe do zamaskowania? Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klaus Opublikowano 26 Września 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2016 Witam. Na co zwrócić uwagę przy zakupie używanego iPhone 5? Najlepiej by nie był na ios 10 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mardok Opublikowano 5 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2016 (edytowane) Eh no i stało się ... Po kilku ładnych latach użytkowania różnych modeli iPhone zostałem zmuszony do skorzystania z "Gwarancji Appple" dla mojego iPhone 6s z racji "cyrków z baterią". Sam się wyłącza praktycznie zawsze w przedziale 20% - 30% i krzyczy aby go podłączyć do ładowarki a ostatnio nawet się wyłączył przy 50% jaki i 80% choć tu udało się go włączyć i podziałać jeszcze kilka godzin. Wybór padł na Cortland jako serwis, i tu mam małe pytanie ktoś może wie ile trwa cała taka procedura o raz czy dalej wymieniają na "nowy telefon (refurbished)" czy tylko baterię? Edytowane 5 Listopada 2016 przez Mardok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 tylko cortland, sam wymialem 6s , tez sie wylaczał na zimnie i trzeba było podlączać pod ładowanie. Najpierw dałem do ispotu trzymali cały tydzien i odesłali ze wgranym nowym softem i ,że wszystko ok, telefon dalej się wyłączał, dałem do cortlandu 3dni i dostałem nowy telefon, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mardok Opublikowano 7 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) tylko cortland, sam wymialem 6s , tez sie wylaczał na zimnie i trzeba było podlączać pod ładowanie. Najpierw dałem do ispotu trzymali cały tydzien i odesłali ze wgranym nowym softem i ,że wszystko ok, telefon dalej się wyłączał, dałem do cortlandu 3dni i dostałem nowy telefon, Na to po cichu liczę bo to znany problem z 6s, cóż jak wymienią na nowy to łatwiej będzie sprzedać ;) Edit: Wczoraj odebrałem nową "zabawkę" i telefon jak telefon choć nowy kolor (czarny mat) wygląda całkiem fajnie ale za to kolory tego pokrowca który wybrałem nie polecam (sam pokrowiec całkiem ok, korzystałem z niego w wersji dla 6s) wygląda jak "tani chiński plastik", palcuje się jak cholera - ale cóż zachciało mi się pseudo "Onyks" ... Edytowane 8 Listopada 2016 przez Mardok 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mardok Opublikowano 14 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Moje przygoda z 6s i serwisem Cortland: 3 listopad 2016 - zgłoszenie awarii na stronie Cortland, otrzymanie numeru RMA (jest to jednocześnie ostatni dzień gwarancji na moje urządzenie). 8 listopad 2016 - nadanie przesyłki do Cortland (musiałem sobie załatwić zastępcze urządzenie - padło na zakup 7ki). 9 listopad 2016 - Przesyłka dotarła do Cortland. 14 listopad 2016 11:08 - Mail że przystępują do diagnozy usterki. 14 listopad 2016 11:10 - Usterka potwierdzona (całe 2min diagnozowali) i przyznana wymiana na nowy. 15 listopada 2016 - informacja o nadaniu przesyłki z nowym urządzeniem oraz o zmianie numeru seryjnego. 16 listopada 2016 - odebrałem nowe urządzenie. I tu mała dodatkowa informacja - nowy jest tylko telefon. Reszta czyli pudełko, słuchawki, kabel, ładowarka i papiery pochodzą ze starego urządzenia - jedynie na padałko naklejają naklejkę z nowym numerem seryjnym. Trochę się obawiałem że będą się "czepiać" że sprzęt dotarł do nich technicznie po gwarancji ale nikt nic o tym nawet nie wspomniał. Według ostatniego maila nowy sprzęt mam otrzymać 17steg wraz z nową gwarancją więc nie pozostaje mi nic innego jak gorąco polecić ten serwis dla wszystkich mających problemy ze swoim sprzętem od jabłka ;) PS: Jak ktoś chce kupić nowego srebrnego 6s 16GB proszę dać znać na PW :P Edytowane 16 Listopada 2016 przez Mardok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 14 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2016 A tak zapytam gwarancja jest na kolejny rok? Znajomym dam znać gdzie wysyłać jakby co. Co do 7mki to czekam na 7s. Teraz nie widzę większego sensu poza wodoodpornością. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mardok Opublikowano 14 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Listopada 2016 A tak zapytam gwarancja jest na kolejny rok? Znajomym dam znać gdzie wysyłać jakby co. Co do 7mki to czekam na 7s. Teraz nie widzę większego sensu poza wodoodpornością. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Co do gwarancji napisali konkretnie tak: Gwarancja na wymienione urządzenie zostanie przedłużona zgodnie z warunkami gwarancji Apple określonymi na stronie: http://www.apple.com/legal/warranty/, właściwym dla kraju nabycia sprzętu. Z tego wychodzi że została przedłużona o kolejny rok. Osobiście też planowałem czekać na 6s do 7s czy tam 8 (bo niby nie ma być 7s) ale zostałem "zmuszony" do znacznie szybszej wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 27 Listopada 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2016 Panowie jest jakakolwiek możliwość downgarde iOS w ajfonach? Oficjalnie zablokowana, a nieoficjalnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Eh no i stało się ... Po kilku ładnych latach użytkowania różnych modeli iPhone zostałem zmuszony do skorzystania z "Gwarancji Appple" dla mojego iPhone 6s z racji "cyrków z baterią". Sam się wyłącza praktycznie zawsze w przedziale 20% - 30% i krzyczy aby go podłączyć do ładowarki a ostatnio nawet się wyłączył przy 50% jaki i 80% choć tu udało się go włączyć i podziałać jeszcze kilka godzin. Wybór padł na Cortland jako serwis, i tu mam małe pytanie ktoś może wie ile trwa cała taka procedura o raz czy dalej wymieniają na "nowy telefon (refurbished)" czy tylko baterię? Z tego widze że to jest znany problem bo sam mi się wyłączył 2 razy. Raz przy 20%, a w sobote przy 60%. Jak problem będzie narastać lub pojawiać się często to oddaje do serwisu. Na stronie Cortlandu sprawdziłem i mój iphone niby nie podlega pod program naprawczy z tym problem związany, ale oddać i tak raczej mam zamiar. Nie wiem czy zrobić to w ostatnim miesiącu (gwarę mam do kwietnia) czy lepiej teraz. I czy przedłużą wtedy. Edytowane 5 Grudnia 2016 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mardok Opublikowano 14 Grudnia 2016 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2016 Panowie jest jakakolwiek możliwość downgarde iOS w ajfonach? Oficjalnie zablokowana, a nieoficjalnie? Nieoficjalnej też niema. Z tego widze że to jest znany problem bo sam mi się wyłączył 2 razy. Raz przy 20%, a w sobote przy 60%. Jak problem będzie narastać lub pojawiać się często to oddaje do serwisu. Na stronie Cortlandu sprawdziłem i mój iphone niby nie podlega pod program naprawczy z tym problem związany, ale oddać i tak raczej mam zamiar. Nie wiem czy zrobić to w ostatnim miesiącu (gwarę mam do kwietnia) czy lepiej teraz. I czy przedłużą wtedy. Ja bym nie czekał tylko zgłaszał i wymieniał. Im zimniej będzie tym problem będzie się pogłębiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JROX Opublikowano 16 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 16 Września 2017 Widzę zero zainteresowania w temacie, chyba że po prostu nikt tu nie zagląda. Co myślicie o nowych japkach? Dalej jadę na 5S i chciałem po tegorocznej premierze kupić 7, ale teraz się zastanawiam. Cena 7 128gb jest minimalnie mniejsza niż 8 64gb (więcej nie potrzebuje). Ale znowu X wielkością ekranu do wymiarów pasuje idealnie do tego co bym chciał kupić. Plusem jest tez dla mnie aparat. Tylko znowu cena większa o 40% w porównaniu do 8... Ktoś się czai na X tutaj? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr_Gizmo Opublikowano 14 Października 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2017 Czym sie rozni iphone 8+ w wersji globalnej od tej na rynek chinski? Ktos wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...