Jump to content

Recommended Posts

Sęk w tym jeszcze, że to cholerstwo N82 wcale nie tanieje. Ponad 1050zl za nówke minimum. A używek mało...

 

2g mozna złapać za 7-8set. Więc tu już jest poważny plus ^^ przemawiający za...

 

A tak poza tym, niech ktoś mający 2g/3g wejdzie na strone wrzuty. Ja nie moglem z tamtąd nic odpalić... co jest grane ?

Edited by kamilo900

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyszedl soft 2.1, jednym z fjuczerow jest poprawienie sily sygnalu i w zwiazku z tym taki zarcik jest:

 

if(signal.strength() < 2)

{

temp = signal.strength();

 

//Hope nobody notices

temp += 2;

 

draw(signalBar, temp);

 

//nice...

}

 

 

;)

 

a tak serio to podobno sie na prawde poprawil zasieg, przynajmniej tak twierdza userzy na macrumors, ci co nie mieli wczesniej nawet edge teraz maja

Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super ta stronka jest :) napewno się przyda. Pozatym jak wygląda sprawa baterii w 3g?

no raczej "standard" czyli lipa, zalezy co robisz, jak wlaczysz 3g i bedziesz siedzial na necie z jasnoscia na full to 5h i telefonu nie ma, a jak bedziesz normalnie uzytkowal to i dwa/trzy dni pociagnie

+ jest taki, ze jak jestem w domu to iphone caly czas stoi na docku (synch aplikacji, muzy itp) wiec sie laduje nonstop i jescze nie zdarzylo mi sie, aby padl w terenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam cichą nadzieje że Android na jakiejś fajnej dotykowej maszynce będzie lepszy nawet od Iphone'a. Iphone fajny do lansu poza tym ot taka dotykowa zabawka z kilkoma większymi i mniejszymi wadami ;)

oby, jestem otwarty na nowe rozwiązania, byle nie z windowsem mobile na pokładzie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bezsensowne to jest to ze kupiłes coś, co próbuje być czyms więcej niz telefon i nie widzisz jak ułomne jest to urządzenie. Ale dla niektórych apple to prawie jak bóstwo i mało brakuje zeby się zaczeli do niego modlić...

Dokladnie powiedziane SGJ B-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiedzcie mi jak wyglada u Was predkosc buforowania filmow na youtubie? Wifi z 6mb/s polaczeniem, a filmik laduje sie jak na 1mb/s

wejdz sobie na testmyiphone.com i zobacz jakie masz transfery, ja mam 5Mbit na 20Mbit laczu :)

wgralem soft 2.1 zlamany i rzeczywiscie sygnal sie poprawil, mam teraz 3G z sensownymi transferami, wczesniej mialem tylko EDGE, w sumie na chacie i tak ciagle wifi, ale lepiej miec to 3G niz nie :) telefon przyspieszyl co widac golym okiem, kontakty laduja sie od strzalu, warto wgrac 2.1 zwlaszcza, ze jest juz zlamany :)

Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

wejdz sobie na testmyiphone.com i zobacz jakie masz transfery, ja mam 5Mbit na 20Mbit laczu :)

wgralem soft 2.1 zlamany i rzeczywiscie sygnal sie poprawil, mam teraz 3G z sensownymi transferami, wczesniej mialem tylko EDGE, w sumie na chacie i tak ciagle wifi, ale lepiej miec to 3G niz nie :) telefon przyspieszyl co widac golym okiem, kontakty laduja sie od strzalu, warto wgrac 2.1 zwlaszcza, ze jest juz zlamany :)

a czy potem będę musiał resztę softu wrzucać od zera?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak sobie zrobisz backup to chyba nie, ale reki sobie uciac nie dam :)

 

wyszedl swirlyMMS na soft 2.0/2.1, filmiki kreci cycorder, krzykaczom pozostaje co raz mniej argumentow :)

 

poca - z YT to jest jakis bug, bo na 3G zapierdziela az milo, a na wifi ledwo sapie, czytalem na forum apple o tym, kupa ludzi ma to samo i na razie nie ma odpowiedzi co z tym zrobic

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobra teraz ja.

przymerzam się do zakupu iphona 3g. czytałem już sporo recenzji. niektóre przerywałem w połowie, wyłączałem kompa bo ludzei tak krytykowali że .... nie mogłem dalej czytac. inne chwalą telefonik, wypisując mało minusów. jak to naprawdę jest? teraz mam e51 i jestem dosć zadowolony. telefon nie do zabicia. wifi działa rewelacyjnie, znakomity zasięg itp. denerwuje mały ekran i brak dotyku przy netowaniu ale da się przeżyć. co mnie będzie wkurzało po przesiadce z e51 ? TYLKO SZCZERZE!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To szczerze, właśnie dotyk. Ja służbowo użytkuję e66, prywatnie Omnię i mimo, że iphone ma lepszy interface dotykowy, niż nakładka Samsunga na winmo, to przestawić się nie potrafię (a palmtopów, nawigacji i innych dotykowych zabawek używam już n-lat). Jeśli to przeskoczysz, to reszta już z górki- o wiele większy ekran niż w e51, masa mulit- medialnego stuffu etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

używam najczęściej:

smsów,

dzwonienia, dodania (edytowania) nowego kontaktu w spisie telefonów,

zrobienia jakiegoś zdjęcie dla kota :P,

gps taki jak tam jest mi by się przydał. osoba siedząca z boku i tak zawsze przez większe miasta mnie prowadzi, a z tym gpsem raczej zda to egzamin.

używam też często przypomnień w kalendarzu - jak to jest rozwiązane?

często też przeglądam neta, na e51 wygląda to średnio, na iphonie chyba rewelacyjnie.

fajnie byłoby też pograć w coś ciekawego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

szczerze, slaba bateria i nic po za tym zakladajac, ze zlamiesz soft

jezeli nie zlamiesz softu to niektore "pomysly" apple moga cie delikatnie mowiac w*****, np brak mozliwosci wylaczenia sprawdzania pisowni :-|

po zlamaniu softu dojdzie ci nagrywanaie filmow, mms (jezeli tego w ogole uzywasz) i wlasciwie nieograniczony dostep do plikow systemowych, mozesz zrobic wtedy z telefonem co chcesz

tak jak mowisz na iphone net wyglada rewelacyjnie, choc na ta chwile jest jeszcze nie do konca sprawny ze wzgledu na brak obslugi flasha i nie wiadomo czy to kiedykolwiek sie zmieni, wirtualna klawiatura ze wzgledu na czulosc dodytku jest po prostu rewelacyjna

jezeli nie zgrywasz zdjec z aparatu do telefonu :razz: (brak slotu katy pamieci) i nie wymieniasz sie ze znajomymi dzwonkami po BT to do twoich zastosowan bedzie super :)

 

wczoraj wgrywalem pol gigowy obraz gry po wifi do emulatora PSX'a i na 50MB przetransferowanych danych przypadal 1% baterii w dol :lol:

 

wgrywal ktos appshare z cydii, znakomita aplikacja :lol:

Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

właśnie trzeba będzie łamać soft. nie ejstem zwolennikiem takiego czegoś bo gwara...

właśnie jak ejst z gwarancją? zakłądając, że soft jest złamany, pewnego dnia telefon poprostu się nie odpala. wysyłam do serwisu i oni jakoś to sprawdzą? inny przypadek, telefon sie zawiesza, mogę powrócić do oryginalnego softu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

trudno jest zabic telefon softem, ogolnie z tego co czytam fora w 95% przypadkow telefon jest do odratowania, w tych 5% jest to juz uszkodzenie fizyczne telefonu

jezeli cos sie dzieje z telefonem nie tak, to wgrywasz oryginalny soft i odsylasz na serwis, procedura jest bardzo prosta, nie spotkalem sie jeszcze z tematem - mialem zlamany soft, telefon zgasl, odeslalem na serwis i odrzucili, jezeli ty go nie odratujesz to apple tez go nie odratuje :) jak przez pierwszy tydzien nic sie nie bedzie dzialo dziwnego z telefonem to mozesz smialo wgrywac zlamany soft, no chyba, ze bedzie ci dobrze na oryginalnym

kupa ludzi tak robi, nie masz sie czego bac

Edited by kucyk

Share this post


Link to post
Share on other sites

rozmawiałem z osobą która posiadała e51 i iphona. iphona sprzedała parę dni po zakupie, podobno "zabawka dla gimnazjalistów". trochę mnie to właśnie martwi. fakt bajerów ma dużo, jednak czy bez problemu zadzwoni się gdzieś lub wyśle smsa? dużo napisane jest o bajerach i wodotryskach a o podstawowych funkcjach praktycznie nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Używałem przez pewien czas iPhona żony i przyznam że wrażenie mam mocno mieszane. Wszelkiej maści podstawowe wręcz ograniczenia softu potrafią człowieka doprowadzić do pasji...no i te plastikowe plecki, rysuje to to się chyba jeszcze bardziej od tych z ipoda. Poza tymi wadami urządzenie całkiem ciekawe. Jak znajdę chwile wolnego czasu spróbuję wgrać ten modyfikowany soft.

 

Zanim pobawiłem się iPhonem na spokojnie w domu byłem zdecydowany na zakup tegoż urządzenia dla siebie, ostatecznie jednak chyba dam sobie z nim spokój. O ile obudowę, kiepską baterie i konieczność zabawy z simlockiem mogę mu wybaczyć to ograniczenia oprogramowania są jednak jak dla mnie zbyt upierdliwe, może łamany soft mnie do niego w pełni przekona.

Edited by KrisJR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gdybym mial zmieniac telefon to poszedlbym w strone HTC Diamond. ;]

http://www.mobile-review.com/pda/review/ht...-part1-en.shtml

http://www.mobile-review.com/pda/review/ht...-part2-en.shtml

http://pda.pl/recenzje/htc_touch_diamond

 

Moze te recenzje pozwola niektorym rozwiac watpliwosci. :P

 

Sorki za wciecie sie w topik o iphone. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak zlamiesz soft to szykuj sie na zakup :P

gdyby nie bylo takiej mozliwosci to swojego chyba bym sprzedal :lol2:

jak dla mnie to złamanie w zasadzie nic nie daje, poza Cydią i kilkoma programami/grami/bajerami, które nie są mi tak potrzebne

ale jak będę miał WiFi w domu to owszem... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

calkiem fajny ten styl ale u mnie nie wyswietla wszystkich ikon i niektore mam stare to raz. dwa ze ikony nachodza mi na gore zegara i tez nie wiem jak to ominac :/

 

u Ciebie kucyk to wyglada tak jak na skrinie? jesli tak to zapodaj podpowiedz jak to zrobiles :>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...