ct1 Opublikowano 10 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2002 a7v133 xp1800+ 128sdram V5 5500 (beta 4 drivers) Quake3 (1.30) - wszystkie detale na max z-culling - enable 2xFSAA - on LOD - -2 alpha - blending - sharper 3D filter quality - high 16bpp Z-precision - fast 32bpp Z-precision - fast 1024x768x22 - 56.8 HSR conservative - 67.2 HSR non - aggressive - 91.0 HSR semi - aggressive - 115.4 HSR aggressive - 127.7 Korupcja tekstur pojawia sie nawet z conservative setting. Co jest jednak ciekawe, nie jest ona tak tragiczna i praktycznie jest taka sama na wszystkich settings. Piszac z doswiadczenia, jest to najlepsze HSR jakie do tej pory widzialem. Miejmy nadzieje, ze w finalowym ICD HSR zostanie naprawione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 10 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2002 A nie szarpie u Ciebie obrazem? Bo gdyby nie to szarpanie,a raczej przeskakiwanie to jeszcze mogłoby być... ale fajnie byłoby, gdyby udalo sie zrobic HSR idelanie :))) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ct1 Opublikowano 10 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2002 Nie wiem czy to samo mamy na mysli. Czasami obraz "miga" (clipping) i widac co jest za sciana. Hm...jakos dziwnie to brzmi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macho Opublikowano 10 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2002 fajnie ile kosztuje taki voodoo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xan Opublikowano 10 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2002 A nie szarpie u Ciebie obrazem? Bo gdyby nie to szarpanie,a raczej przeskakiwanie to jeszcze mogłoby być... ale fajnie byłoby, gdyby udalo sie zrobic HSR idelanie :))) U mnie szarpalo ale zmienilem cos w ustawieniach Tollsow , i colin2 zasuwa az milo . Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 10 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2002 U mnie szarpalo ale zmienilem cos w ustawieniach Tollsow , i colin2 zasuwa az milo . Arek A HSR da sie ustawic także w D3D? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 10 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2002 Nie wiem czy to samo mamy na mysli. Czasami obraz "miga" (clipping) i widac co jest za sciana. Hm...jakos dziwnie to brzmi. Nie :) Chodzi mi o "przeskoki"... te miganie to swoją drogą... ale wracajac do tych przeskokow. Idziesz sobie i nagle obraz staje po czym znajdujesz sie 5m dalej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalB Opublikowano 11 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2002 ct1 :Piszac z doswiadczenia, jest to najlepsze HSR jakie do tej pory widzialem. nie wiem czy miałeś na myśl tylko programowe hsr ale nie zgadzam się z tobą ,popatrz na kyro ( zero skoków ,nie gubi textur) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ct1 Opublikowano 11 Czerwca 2002 Zgłoś Opublikowano 11 Czerwca 2002 Err.....mialem na mysli HSR dla Voodoo kart. Dawno, dawno temu Omega znalazl ta funkcje zablokowana przez 3dfx team. Z tego wynika, ze oni nad nia pracowali i prawdopodobnie dzisiaj byla by ona 100% gdyby firma 3dfx nadal istniala. Lisek z tego co piszesz, to masz straszne korupcje. Ja tego nie mam. Co moge zasugerowac, to wylaczyc Texture Compression and Guardband Clipping. Nie powinienes ich uzywac razem z HSR. HSR jest niestety tylko w OpenGL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...