Skocz do zawartości
racegrid

Call Of Duty: Modern Warfare 2

Rekomendowane odpowiedzi

Mam wrazenie, ze nie wiesz o czym mowisz(...)

A ja mam wrazenie ze ty nie wiesz o czym mowisz bo w zyciu owej uslugi w akcji nie widziales. Od lat gram tak ze znajomymi(Polakami) na X360 i nikt nigdy nie narzekal na pingi. Poza tym nawet z tymi "randomami", glownie Amerykanami ów pingi nie sa jakies wielkie i gra sie calkiem przyjemnie. Zreszta tak jak wspominalem, miliony od lat z tego korzystaja i nikt jakos nie narzeka, nie pisze petycji i nie robi bojkotow. Moze pierwsze sprobojcie a pozniej narzekajcie co?

 

@ojciec od teraz ignoruje wszystkie twoje kolejne posty. jestes zwyklym trollem ktory wypisuje totalne bzdury. udowodnilem ci wyzej wiele razy ze nie masz pojecia o czym piszesz.

 

@mastertab moge wiedziec czemu tak bardzo przyczepiles sie do tych liczb? co za roznica ile ludzi ma golda i czy M$ klamie.

Edytowane przez kim.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Toć to wierutne kłamstwo jest właśnie zalogowałem się na jedno ze swoich kont, które miałem za czasów xbox-a 360, x-a wywaliłem ponad rok temu i od tego czasu konta nie używałem, a to potwierdza, że M$ kłamie gdyż według nich to konto nie powinno istnieć od ponad pól roku :lol2:

Wystarczy, że zalogujesz się gdziekolwiek na www korzystając z tego samego Windows Live ID (np. strona xbox.com, forzamotorsport.net, itd). Takie logowanie także się liczy jako używanie konta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam wrazenie ze ty nie wiesz o czym mowisz bo w zyciu owej uslugi w akcji nie widziales. Od lat gram tak ze znajomymi(Polakami) na X360 i nikt nigdy nie narzekal na pingi. Poza tym nawet z tymi "randomami", glownie Amerykanami ów pingi nie sa jakies wielkie i gra sie calkiem przyjemnie. Zreszta tak jak wspominalem, miliony od lat z tego korzystaja i nikt jakos nie narzeka, nie pisze petycji i nie robi bojkotow. Moze pierwsze sprobojcie a pozniej narzekajcie co?

CASUAL GAMING =/= PRO PLAYING

Zrozum to wreszcie.

Mecze, sparingi, skillowanie, ćwiczenie reakcji wraz z opóźnieniem... nie, zdecydowanie nigdy nie grałeś na wyższym poziomie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CASUAL GAMING =/= PRO PLAYING

Zrozum to wreszcie.

Mecze, sparingi, skillowanie, ćwiczenie reakcji wraz z opóźnieniem... nie, zdecydowanie nigdy nie grałeś na wyższym poziomie.

powiedz to kolesiom grającym w Halo 3 na WCG czy innym MLG :) Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mastertab moge wiedziec czemu tak bardzo przyczepiles sie do tych liczb? co za roznica ile ludzi ma golda i czy M$ klamie.

Ty zacząłeś z wyciąganiem liczb z kosmosu ja potwierdzam tylko to, że nie jest to realna liczba.

 

Wystarczy, że zalogujesz się gdziekolwiek na www korzystając z tego samego Windows Live ID (np. strona xbox.com, forzamotorsport.net, itd). Takie logowanie także się liczy jako używanie konta.

Ja tego konta w ogóle nie używałem na kompie ono było specjalnie dla x360, x-a nie mam od kwietnia-maja 2008 i wtedy było ostatnie logowanie resztki x-a zostały sprzedane twardziel z danymi leży w szafie także wykluczam możliwość logowania przez osoby trzecie. Na kompie mam drugie konto z którego korzystam jest ono utworzone na innym adresie, inne hasło-login, inny e-mail. Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CASUAL GAMING =/= PRO PLAYING

Zrozum to wreszcie.

Mecze, sparingi, skillowanie, ćwiczenie reakcji wraz z opóźnieniem... nie, zdecydowanie nigdy nie grałeś na wyższym poziomie.

Tak tylko tych pierwszych jest jakies 99%. Teraz rozumiesz dlaczego Activision ma gdzies progaming? :?

Aa i specjalnie dla ciebie, co do grania na wyzszym poziomie to bylem kiedys w reprezentacji polski w wc3 :wink:

powiedz to kolesiom grającym w Halo 3 na WCG czy innym MLG :)

Dokladnie. MLG mozna spokojnie porownac do ESL. E-sport na konsolach tak samo istnieje i ma sie bardzo dobrze.

 

Swoja droga przez te wszystkie petycje gra na PC moze sie teraz wyjatkowo slabo sprzedać a wtedy Kotlick kolejnej czesci moze juz nie wydac...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak tylko tych pierwszych jest jakies 99%. Teraz rozumiesz dlaczego Activision ma gdzies progaming? :?

Aa i specjalnie dla ciebie, co do grania na wyzszym poziomie to bylem kiedys w reprezentacji polski w wc3 :wink:

Udowadniać jak krowie na rowie w czym rzecz, aby odróżniał pro od casual to ten dalej brnie w swoje brednie. Ciągle jakieś śmieszne liczby, brak argumentów bo co ma wspólnego progaming w grach fps z wc3? Wirujesz tymi "argumentami" jak woda w klozecie.

 

edit

wersja PL filmiku zapodanego wcześniej przez yuucOm .

http://www.youtube.com/watch?v=XB5Sw33_BzU

 

Nawet u nas w bunkrze nie będziemy mogli zagrać 6/6 :lol:

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kim. cool down...

Po pierwsze to temat o grze na PC. Po drugie brak dedyktów = brak normalnego nawet nie pr0 multi. Wybieram sobie serwer jaki chce grać z modami czy bez (nie chce heli czy nalotów, chce pr0moda np). To jest normalne. Na wuj kasować coś co jest bardzo ważne i normalne w MP ?

 

I kończymy OT ;d. Podpisujecie się pod petycją - może cud się stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do usunięcia dedykowanych serwerów to znalazlem swietne podsumowanie na gamecorner.pl które imho trafnie opisuje problem i przyczynę (ponizej cytat):

 

oczywiście Modern Warfare 2 będzie cieszyło się popularnością, mimo swojego ułomnego systemu kojarzenia graczy. Tyle że będzie to popularność bierna, martwa, obliczona na rok trwania przez wydawcę gry - gdy w 2010 wyjdzie następne Call of Duty, prawie wszyscy przeniosą się tam, bo Modern Warfare 2 nie będzie nic oferowało, oprócz płatnych dodatków z mapkami. Siłą napędową każdej społeczności multiplayerowej są bowiem klany i modderzy. Oni podchodzą do gry kreatywnie, profesjonalnie, popychają ją do przodu, rozwijają. Wynajdują nowe taktyki, wyłapują nowe błędy, kolektywnie dążą do doskonałości. Pozostali po prostu grają, odtwórczo, biernie, bez uczestniczenia w procesie ewolucji gry. Bez klanów i modderów każdy multiplayer jest nieżywy, nawet jeśli jest bardzo popularny - bo społeczność nie jest społecznością, a jedynie zbiorem przypadkowych osób, rzucanych na siebie przez matchmaking. Czyli czymś kompletnie nieinteresującym na dłuższą metę.

 

Ale o to właśnie chodzi. To nie MMO, tutaj gracza nie trzeba zatrzymać na dłużej, by płacił abonament. Nie, wystarczy że pogra miesiąc czy dwa, a potem może się znudzić. Niech robi coś innego do kolejnego roku, aż mu się wciśnie następną grę z serii. Niech broń boże nie wytworzy takiej społeczności, jak na przykład Battlefield 2, w którego wersję podstawową i mody gra nadal o wiele więcej ludzi, niż kupiło Battlefield 2142, Battlefield Bad Company i Battlefield 1943. To nie po bożemu przecież, żeby grać przez tyle lat w jedną grę. Cóż z tego, że ona się rozwija i ewoluuje? Gdzie tu jest zysk dla wydawcy? No nie ma.

 

A w Call of Duty chodzi o zysk. Tylko o zysk. Cykliczny, doroczny, wypracowany na żerowaniu na szarej masie urobionych marketingowymi krzykami graczy, którzy nie mają zbyt wysokich wymagań. Modern Warfare 2 dobitnie nam uzmysławia, że jest tylko i wyłącznie produktem, pochodną bezdusznych wyliczeń i cyferek, które pokazują, że konsolowy model sprawdza się najlepiej jeśli chodzi o zyski. Co z tego, że z punktu widzenia wyrobionego gracza jest ułomny i całkowicie nieatrakcyjny? Co z tego, że odcina na wejściu wszystkie siły, które stanowią o tym, czy gra żyje, czy też nie? Co z tego?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A w Call of Duty chodzi o zysk. Tylko o zysk.

A w jakiej normalnej grze (pudełkowej, sprzedawanej za pieniądze ~~) nie chodzi o zysk? :rolleyes: Każda gra jest wydawana nie po to by pokazać "jacy jesteśmy fajni", tylko po to by zarobiła pieniądze ~~ Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do usunięcia dedykowanych serwerów to znalazlem swietne podsumowanie na gamecorner.pl które imho trafnie opisuje problem i przyczynę (ponizej cytat):

...

Pozwolę się z jednym nie zgodzić zobacz ile osób zamówiło już pre-ordera na MW2 przed aferą dedyków przecież mogliby grać w MW i olać MW2, ale jak widać tak się nie stało śmiem nawet twierdzić, że sprzedaż MW2 byłaby lepsza niż MW z prostego względu skoro 1 była tak dobra to 2 musi być lepsza i tym tokiem rozumowania kierowała się spora liczba osób.

 

Poza tym która wypowiedź zwiększyłaby sprzedaż gry ta: "Kupcie naszą grę mamy dedykowane serwery, możliwość modyfikacji, wgrywania modów to tamto siamto i owamto, musicie ją mieć ona jest wspaniała i pozwala na tyle rzeczy" czy ta: "Wiecie bo nasza gra jest pozbawiona tego i tego też no i to też usunęliśmy, a także to bo nie było potrzebne, ale przecież jest console matchmaking".

Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam nadzieję, że wreszcie ta gra będzie miała trochę więcej realizmu...

 

COD4 niby fajny, ładna grafika, ale mapki małe jak w Quake, a z LKM można strzelać z biodra w biegu i dalej pociski są w celu, AK47 celny jak M14... Generalnie gra prościutka, wiała nudą po 2 miesiącach zabawy, mogłem robić fragi jedną ręką drapiąc się po 4 literach a drugą trzymając myszkę...

 

Sprzedałem i wróciłem do nieśmiertelnego BF2 - teraz z nowym patchem z aktualizacją na wide screen i nowymi mapami... BF2 ma pięc lat i dalej gra w niego masa ludzi, CODa muszą "uaktualniać" co roku bo jest tak dziecinnie prosty i banalny... No ale za to graficznie przewyższa BF2 i to chyba jedyny atut tej gry. Nie zmienia to faktu, że kupię Modern Warfare 2 z braku laku, a nuż będzie zapewniać bardziej wymagającą od gracza rozgrywkę.

 

Nota bene, czy wiecie coś na temat klas? Będzie można dowolnie konfigurować zestawy żołnierzy czy będą zafiksowane w ramach danej strony konfliktu? Wg mnie ta dowolna konfiguracja z COD4 ssała pałę, gdyż klimat się sypał w momencie jak zarówno Marines jaki i Talibowie latali z kałachami lub AKSU... Albo lepiej, Taliby z M16 a Mariners z kałachami...

 

 

 

;-P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam nadzieję, że wreszcie ta gra będzie miała trochę więcej realizmu...

...

Gameplay w MW2 będzie nadal taki jak w jedynce, widać to po trailerach czy filmikach z gp, nic się nie zmieniło co zresztą sami twórcy gry przyznają że stawiają przede wszystkim na czystą akcje niczym z filmu.

 

6-godzinny single w MW2 broniony przez Bowlinga

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gameplay w MW2 będzie nadal taki jak w jedynce, widać to po trailerach czy filmikach z gp, nic się nie zmieniło co zresztą sami twórcy gry przyznają że stawiają przede wszystkim na czystą akcje niczym z filmu.

 

6-godzinny single w MW2 broniony przez Bowlinga

:lol:

 

6h.. Nie pamiętam kto ale ktoś to pisał ze bedzie schodzić do coraz krótszych i krótszych sp i rzeczywiście tak jest... Coraz ciemniej nad MW2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, HL2E1 trwał 4 godziny, HL2E2 6 godzin, ale były znacznie bardziej napakowane akcją i właśnie ta dynamika sprawiła, że mi osobiście dużo bardziej podeszły niż podstawka. Recenzenci narzekali, że krótko, ale i tak pozwoliło to obu grom na zdobycie bardzo wysokich not. Wole 6 godzin konkretnej akcji niz 8-10, gdzie miałoby wiać nudą i dłużyznami. Cena za epizody byla zblizona (przypominam, ze MW2 ma testowac "odpornosc" graczy na wyzsza cene) wiec bez przesady, bedzie git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cena za epizody byla zblizona (przypominam, ze MW2 ma testowac "odpornosc" graczy na wyzsza cene) wiec bez przesady, bedzie git.

Nie wiem jak na x-kloca, ale na PC za HL2 Episode 1 dałem 49.99 zł w dniu premiery w MM, a HL2 Episode 2 chyba 69 zł albo 79 zł (dostałem razem z karta graficzną) z tego co wiem MW2 ma kosztować ponad 100 zł, więc cena nijak nie jest zbliżona. Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak na x-kloca, ale na PC za HL2 Episode 1 dałem 49.99 zł w dniu premiery w MM, a HL2 Episode 2 chyba 69 zł albo 79 zł (dostałem razem z karta graficzną) z tego co wiem MW2 ma kosztować ponad 100 zł, więc cena nijak nie jest zbliżona.

A ja dostane MW2 w bundlu z konsola wiec wyjdzie mnie zero złotych i co? Jak widac byly sprzedawane gry po 80-90 zlotych oferujace podobny czas i gdyby nie "testowanie ceny" to z tym tytulem byloby podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Testowanie ceny" czy tam testowanie klienta to tylko określenie używane przez Activision. Ta gra po porostu miała być droższa bazując na sukcesie poprzednich odsłon. World at War sprzedało się równie dobrze co MW1 pomimo znacznie wyższej ceny, tu nikt już nikogo testować nie musi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, konsola kosztuje tyle samo ile wersja Elite BEZ GRY, wiec mozna zalozyc, ze MW2 kosztuje w tym przypadku zero.

Dobra, ale to w przypadku gdy ktoś nie ma konsoli, a my od początku dyskutujemy o samej grze o tym, że MW2 kosztować będzie 140 zł przy 6 godzinnym SP i zepsutym MP, MW1 kosztował 89 zł i oferował to samo w SP plus lepszy MP, równie 6 godzinny dodatek do HL2 kosztował 69-79 zł. Czyli to potwierdza tylko to że cena za grę jest znacznie przesadzona do możliwości jakie oferuje. Edytowane przez mastertab

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I przez to kiepsko się sprzeda na PC i IW w następnej odsłonie albo ograniczy mocno wydatki na wersje PC, albo w ogóle wyda COD 8 tylko na konsole. I koło się zamyka. Dla mnie nie jest to wina konsol tylko głupota Developerów. Wydają kase na super zabezpieczenia, albo sprzedają nam kiepskie porty z konsol. Oczywiście można się tłumaczyć piractwem. Ale czy faktycznie to piractwo w przypadku PC jest na tak ogromną skalę w krajach zachodnich ? I czy tego typu sposób walki z nim jak różne zabezpieczenia, gdzie trzeba zakładać konto, jest na pewno dobry ? Widać przynosi odwrotny skutek. W niektórych przypadkach ludzie sa zmuszenie do sięgnięcia po pirata. COD6 będzie miał mocno ograniczony tryb MP. Nie będzie można stawiać własnych serwerów, co oczywiście ma zapobiec stawianiu również tych scrackowanych. Ale czy jest taka ogromna potrzeba ? Ile moich znajomych gra na serwerach zarówno org jak i cracked. A większość z nich ma przecież oryginalnego COD4. Można wysunąć więc wnioski, że to nie chodzi o ilośc sprzedanych kopi MW2 tylko o przyszłe zyski z róznych dodatków etc. Nie sądzę by stawiali jakieś płatne serwery czy pobierali za to opłaty, ale troszkę w tym kierunku to zmierza. Naprawdę po IW czegoś takiego się nie spodziewałem. Prędzej po badziewnym Treyarch. I jeszcze ta cena za wersje PC. To jakaś kpina.

 

Sorry za OT.

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...