kim. Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Mam wrazenie, ze nie wiesz o czym mowisz(...)A ja mam wrazenie ze ty nie wiesz o czym mowisz bo w zyciu owej uslugi w akcji nie widziales. Od lat gram tak ze znajomymi(Polakami) na X360 i nikt nigdy nie narzekal na pingi. Poza tym nawet z tymi "randomami", glownie Amerykanami ów pingi nie sa jakies wielkie i gra sie calkiem przyjemnie. Zreszta tak jak wspominalem, miliony od lat z tego korzystaja i nikt jakos nie narzeka, nie pisze petycji i nie robi bojkotow. Moze pierwsze sprobojcie a pozniej narzekajcie co? @ojciec od teraz ignoruje wszystkie twoje kolejne posty. jestes zwyklym trollem ktory wypisuje totalne bzdury. udowodnilem ci wyzej wiele razy ze nie masz pojecia o czym piszesz. @mastertab moge wiedziec czemu tak bardzo przyczepiles sie do tych liczb? co za roznica ile ludzi ma golda i czy M$ klamie. Edytowane 19 Października 2009 przez kim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 Toć to wierutne kłamstwo jest właśnie zalogowałem się na jedno ze swoich kont, które miałem za czasów xbox-a 360, x-a wywaliłem ponad rok temu i od tego czasu konta nie używałem, a to potwierdza, że M$ kłamie gdyż według nich to konto nie powinno istnieć od ponad pól roku :lol2:Wystarczy, że zalogujesz się gdziekolwiek na www korzystając z tego samego Windows Live ID (np. strona xbox.com, forzamotorsport.net, itd). Takie logowanie także się liczy jako używanie konta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArreatPL Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 A ja mam wrazenie ze ty nie wiesz o czym mowisz bo w zyciu owej uslugi w akcji nie widziales. Od lat gram tak ze znajomymi(Polakami) na X360 i nikt nigdy nie narzekal na pingi. Poza tym nawet z tymi "randomami", glownie Amerykanami ów pingi nie sa jakies wielkie i gra sie calkiem przyjemnie. Zreszta tak jak wspominalem, miliony od lat z tego korzystaja i nikt jakos nie narzeka, nie pisze petycji i nie robi bojkotow. Moze pierwsze sprobojcie a pozniej narzekajcie co?CASUAL GAMING =/= PRO PLAYING Zrozum to wreszcie. Mecze, sparingi, skillowanie, ćwiczenie reakcji wraz z opóźnieniem... nie, zdecydowanie nigdy nie grałeś na wyższym poziomie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) CASUAL GAMING =/= PRO PLAYING Zrozum to wreszcie. Mecze, sparingi, skillowanie, ćwiczenie reakcji wraz z opóźnieniem... nie, zdecydowanie nigdy nie grałeś na wyższym poziomie. powiedz to kolesiom grającym w Halo 3 na WCG czy innym MLG :) Edytowane 19 Października 2009 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) @mastertab moge wiedziec czemu tak bardzo przyczepiles sie do tych liczb? co za roznica ile ludzi ma golda i czy M$ klamie.Ty zacząłeś z wyciąganiem liczb z kosmosu ja potwierdzam tylko to, że nie jest to realna liczba. Wystarczy, że zalogujesz się gdziekolwiek na www korzystając z tego samego Windows Live ID (np. strona xbox.com, forzamotorsport.net, itd). Takie logowanie także się liczy jako używanie konta.Ja tego konta w ogóle nie używałem na kompie ono było specjalnie dla x360, x-a nie mam od kwietnia-maja 2008 i wtedy było ostatnie logowanie resztki x-a zostały sprzedane twardziel z danymi leży w szafie także wykluczam możliwość logowania przez osoby trzecie. Na kompie mam drugie konto z którego korzystam jest ono utworzone na innym adresie, inne hasło-login, inny e-mail. Edytowane 19 Października 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kim. Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 CASUAL GAMING =/= PRO PLAYING Zrozum to wreszcie. Mecze, sparingi, skillowanie, ćwiczenie reakcji wraz z opóźnieniem... nie, zdecydowanie nigdy nie grałeś na wyższym poziomie. Tak tylko tych pierwszych jest jakies 99%. Teraz rozumiesz dlaczego Activision ma gdzies progaming? :? Aa i specjalnie dla ciebie, co do grania na wyzszym poziomie to bylem kiedys w reprezentacji polski w wc3 :wink: powiedz to kolesiom grającym w Halo 3 na WCG czy innym MLG :)Dokladnie. MLG mozna spokojnie porownac do ESL. E-sport na konsolach tak samo istnieje i ma sie bardzo dobrze. Swoja droga przez te wszystkie petycje gra na PC moze sie teraz wyjatkowo slabo sprzedać a wtedy Kotlick kolejnej czesci moze juz nie wydac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 (edytowane) Tak tylko tych pierwszych jest jakies 99%. Teraz rozumiesz dlaczego Activision ma gdzies progaming? :? Aa i specjalnie dla ciebie, co do grania na wyzszym poziomie to bylem kiedys w reprezentacji polski w wc3 :wink: Udowadniać jak krowie na rowie w czym rzecz, aby odróżniał pro od casual to ten dalej brnie w swoje brednie. Ciągle jakieś śmieszne liczby, brak argumentów bo co ma wspólnego progaming w grach fps z wc3? Wirujesz tymi "argumentami" jak woda w klozecie. edit wersja PL filmiku zapodanego wcześniej przez yuucOm . http://www.youtube.com/watch?v=XB5Sw33_BzU Nawet u nas w bunkrze nie będziemy mogli zagrać 6/6 :lol: Edytowane 19 Października 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 kim. cool down... Po pierwsze to temat o grze na PC. Po drugie brak dedyktów = brak normalnego nawet nie pr0 multi. Wybieram sobie serwer jaki chce grać z modami czy bez (nie chce heli czy nalotów, chce pr0moda np). To jest normalne. Na wuj kasować coś co jest bardzo ważne i normalne w MP ? I kończymy OT ;d. Podpisujecie się pod petycją - może cud się stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gronio89 Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2009 a co do opoznien z premiera, to nie dajcie sie zwiesc, moj kolega ktory pracuje przy tloczeniu plyt mowi ze juz od miesiaca produkuja to cod6 ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZATOICHI Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Co do usunięcia dedykowanych serwerów to znalazlem swietne podsumowanie na gamecorner.pl które imho trafnie opisuje problem i przyczynę (ponizej cytat): oczywiście Modern Warfare 2 będzie cieszyło się popularnością, mimo swojego ułomnego systemu kojarzenia graczy. Tyle że będzie to popularność bierna, martwa, obliczona na rok trwania przez wydawcę gry - gdy w 2010 wyjdzie następne Call of Duty, prawie wszyscy przeniosą się tam, bo Modern Warfare 2 nie będzie nic oferowało, oprócz płatnych dodatków z mapkami. Siłą napędową każdej społeczności multiplayerowej są bowiem klany i modderzy. Oni podchodzą do gry kreatywnie, profesjonalnie, popychają ją do przodu, rozwijają. Wynajdują nowe taktyki, wyłapują nowe błędy, kolektywnie dążą do doskonałości. Pozostali po prostu grają, odtwórczo, biernie, bez uczestniczenia w procesie ewolucji gry. Bez klanów i modderów każdy multiplayer jest nieżywy, nawet jeśli jest bardzo popularny - bo społeczność nie jest społecznością, a jedynie zbiorem przypadkowych osób, rzucanych na siebie przez matchmaking. Czyli czymś kompletnie nieinteresującym na dłuższą metę. Ale o to właśnie chodzi. To nie MMO, tutaj gracza nie trzeba zatrzymać na dłużej, by płacił abonament. Nie, wystarczy że pogra miesiąc czy dwa, a potem może się znudzić. Niech robi coś innego do kolejnego roku, aż mu się wciśnie następną grę z serii. Niech broń boże nie wytworzy takiej społeczności, jak na przykład Battlefield 2, w którego wersję podstawową i mody gra nadal o wiele więcej ludzi, niż kupiło Battlefield 2142, Battlefield Bad Company i Battlefield 1943. To nie po bożemu przecież, żeby grać przez tyle lat w jedną grę. Cóż z tego, że ona się rozwija i ewoluuje? Gdzie tu jest zysk dla wydawcy? No nie ma. A w Call of Duty chodzi o zysk. Tylko o zysk. Cykliczny, doroczny, wypracowany na żerowaniu na szarej masie urobionych marketingowymi krzykami graczy, którzy nie mają zbyt wysokich wymagań. Modern Warfare 2 dobitnie nam uzmysławia, że jest tylko i wyłącznie produktem, pochodną bezdusznych wyliczeń i cyferek, które pokazują, że konsolowy model sprawdza się najlepiej jeśli chodzi o zyski. Co z tego, że z punktu widzenia wyrobionego gracza jest ułomny i całkowicie nieatrakcyjny? Co z tego, że odcina na wejściu wszystkie siły, które stanowią o tym, czy gra żyje, czy też nie? Co z tego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) A w Call of Duty chodzi o zysk. Tylko o zysk.A w jakiej normalnej grze (pudełkowej, sprzedawanej za pieniądze ~~) nie chodzi o zysk? :rolleyes: Każda gra jest wydawana nie po to by pokazać "jacy jesteśmy fajni", tylko po to by zarobiła pieniądze ~~ Edytowane 20 Października 2009 przez MacOSek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) Co do usunięcia dedykowanych serwerów to znalazlem swietne podsumowanie na gamecorner.pl które imho trafnie opisuje problem i przyczynę (ponizej cytat): ... Pozwolę się z jednym nie zgodzić zobacz ile osób zamówiło już pre-ordera na MW2 przed aferą dedyków przecież mogliby grać w MW i olać MW2, ale jak widać tak się nie stało śmiem nawet twierdzić, że sprzedaż MW2 byłaby lepsza niż MW z prostego względu skoro 1 była tak dobra to 2 musi być lepsza i tym tokiem rozumowania kierowała się spora liczba osób. Poza tym która wypowiedź zwiększyłaby sprzedaż gry ta: "Kupcie naszą grę mamy dedykowane serwery, możliwość modyfikacji, wgrywania modów to tamto siamto i owamto, musicie ją mieć ona jest wspaniała i pozwala na tyle rzeczy" czy ta: "Wiecie bo nasza gra jest pozbawiona tego i tego też no i to też usunęliśmy, a także to bo nie było potrzebne, ale przecież jest console matchmaking". Edytowane 20 Października 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemn2 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Pozostaje jeszcze nadzieja,że powstaną mody/mapy/giwery do MW1 takie same jak w MW2. I będziemy dalej grać w MW1 myśląc,ze gramy w MW2. Jak ma być tak jak zapowiadają to ja olewam MW2 i do śmierci gram w 1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris1981 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 A ja mam nadzieję, że wreszcie ta gra będzie miała trochę więcej realizmu... COD4 niby fajny, ładna grafika, ale mapki małe jak w Quake, a z LKM można strzelać z biodra w biegu i dalej pociski są w celu, AK47 celny jak M14... Generalnie gra prościutka, wiała nudą po 2 miesiącach zabawy, mogłem robić fragi jedną ręką drapiąc się po 4 literach a drugą trzymając myszkę... Sprzedałem i wróciłem do nieśmiertelnego BF2 - teraz z nowym patchem z aktualizacją na wide screen i nowymi mapami... BF2 ma pięc lat i dalej gra w niego masa ludzi, CODa muszą "uaktualniać" co roku bo jest tak dziecinnie prosty i banalny... No ale za to graficznie przewyższa BF2 i to chyba jedyny atut tej gry. Nie zmienia to faktu, że kupię Modern Warfare 2 z braku laku, a nuż będzie zapewniać bardziej wymagającą od gracza rozgrywkę. Nota bene, czy wiecie coś na temat klas? Będzie można dowolnie konfigurować zestawy żołnierzy czy będą zafiksowane w ramach danej strony konfliktu? Wg mnie ta dowolna konfiguracja z COD4 ssała pałę, gdyż klimat się sypał w momencie jak zarówno Marines jaki i Talibowie latali z kałachami lub AKSU... Albo lepiej, Taliby z M16 a Mariners z kałachami... ;-P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) Hahahah Klik Ciekawe czy prawdziwe :D EDIT Infinity Ward - "nie zignorujemy petycji" Edytowane 20 Października 2009 przez KaszaWspraju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) A ja mam nadzieję, że wreszcie ta gra będzie miała trochę więcej realizmu... ... Gameplay w MW2 będzie nadal taki jak w jedynce, widać to po trailerach czy filmikach z gp, nic się nie zmieniło co zresztą sami twórcy gry przyznają że stawiają przede wszystkim na czystą akcje niczym z filmu. 6-godzinny single w MW2 broniony przez Bowlinga Edytowane 20 Października 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Gameplay w MW2 będzie nadal taki jak w jedynce, widać to po trailerach czy filmikach z gp, nic się nie zmieniło co zresztą sami twórcy gry przyznają że stawiają przede wszystkim na czystą akcje niczym z filmu. 6-godzinny single w MW2 broniony przez Bowlinga :lol: 6h.. Nie pamiętam kto ale ktoś to pisał ze bedzie schodzić do coraz krótszych i krótszych sp i rzeczywiście tak jest... Coraz ciemniej nad MW2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Eh może faktycznie nadrobią to intensywnością rozgrywki... chyba że uraczą nas jeszcze kilkoma "pozytywnymi" informacjami na temat gry... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shadowek Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Widzę że coraz dłuższe te gry są, jeden dobry wieczór i przejdzie się grę ;/ Hm w sumie nawet nie liczyłem na dłuższy sp, bardziej liczyłem na emocjonujący mp. Cóż, a tak niedawno byłem 100% zdecydowany na kupno tej gry... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wreq Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Cóż, a tak niedawno byłem 100% zdecydowany na kupno tej gry...A ja byłem pewny, że to będzie mój tegoroczny "ideał"... eh schrzanili Arme o OPF nie wspominając, wyjdzie że dalej będę pocinał w MW1... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Bez przesady, HL2E1 trwał 4 godziny, HL2E2 6 godzin, ale były znacznie bardziej napakowane akcją i właśnie ta dynamika sprawiła, że mi osobiście dużo bardziej podeszły niż podstawka. Recenzenci narzekali, że krótko, ale i tak pozwoliło to obu grom na zdobycie bardzo wysokich not. Wole 6 godzin konkretnej akcji niz 8-10, gdzie miałoby wiać nudą i dłużyznami. Cena za epizody byla zblizona (przypominam, ze MW2 ma testowac "odpornosc" graczy na wyzsza cene) wiec bez przesady, bedzie git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) Cena za epizody byla zblizona (przypominam, ze MW2 ma testowac "odpornosc" graczy na wyzsza cene) wiec bez przesady, bedzie git.Nie wiem jak na x-kloca, ale na PC za HL2 Episode 1 dałem 49.99 zł w dniu premiery w MM, a HL2 Episode 2 chyba 69 zł albo 79 zł (dostałem razem z karta graficzną) z tego co wiem MW2 ma kosztować ponad 100 zł, więc cena nijak nie jest zbliżona. Edytowane 20 Października 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 W ultimie wersja PC pre order - 119zł a w momencie premiery i po, 140zł czyli ostre przegięcie za 6h SP i być może nieźle spartolony MP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Nie wiem jak na x-kloca, ale na PC za HL2 Episode 1 dałem 49.99 zł w dniu premiery w MM, a HL2 Episode 2 chyba 69 zł albo 79 zł (dostałem razem z karta graficzną) z tego co wiem MW2 ma kosztować ponad 100 zł, więc cena nijak nie jest zbliżona.A ja dostane MW2 w bundlu z konsola wiec wyjdzie mnie zero złotych i co? Jak widac byly sprzedawane gry po 80-90 zlotych oferujace podobny czas i gdyby nie "testowanie ceny" to z tym tytulem byloby podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 "Testowanie ceny" czy tam testowanie klienta to tylko określenie używane przez Activision. Ta gra po porostu miała być droższa bazując na sukcesie poprzednich odsłon. World at War sprzedało się równie dobrze co MW1 pomimo znacznie wyższej ceny, tu nikt już nikogo testować nie musi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 A ja dostane MW2 w bundlu z konsola wiec wyjdzie mnie zero złotych i co?Rozumiem że konsola też za darmo <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Rozumiem że konsola też za darmo <_<Nie, konsola kosztuje tyle samo ile wersja Elite BEZ GRY, wiec mozna zalozyc, ze MW2 kosztuje w tym przypadku zero. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 Rozumiem że konsola też za darmo <_< Pewnie mu jeszcze doplaca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastertab Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) Nie, konsola kosztuje tyle samo ile wersja Elite BEZ GRY, wiec mozna zalozyc, ze MW2 kosztuje w tym przypadku zero.Dobra, ale to w przypadku gdy ktoś nie ma konsoli, a my od początku dyskutujemy o samej grze o tym, że MW2 kosztować będzie 140 zł przy 6 godzinnym SP i zepsutym MP, MW1 kosztował 89 zł i oferował to samo w SP plus lepszy MP, równie 6 godzinny dodatek do HL2 kosztował 69-79 zł. Czyli to potwierdza tylko to że cena za grę jest znacznie przesadzona do możliwości jakie oferuje. Edytowane 20 Października 2009 przez mastertab Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 20 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2009 (edytowane) I przez to kiepsko się sprzeda na PC i IW w następnej odsłonie albo ograniczy mocno wydatki na wersje PC, albo w ogóle wyda COD 8 tylko na konsole. I koło się zamyka. Dla mnie nie jest to wina konsol tylko głupota Developerów. Wydają kase na super zabezpieczenia, albo sprzedają nam kiepskie porty z konsol. Oczywiście można się tłumaczyć piractwem. Ale czy faktycznie to piractwo w przypadku PC jest na tak ogromną skalę w krajach zachodnich ? I czy tego typu sposób walki z nim jak różne zabezpieczenia, gdzie trzeba zakładać konto, jest na pewno dobry ? Widać przynosi odwrotny skutek. W niektórych przypadkach ludzie sa zmuszenie do sięgnięcia po pirata. COD6 będzie miał mocno ograniczony tryb MP. Nie będzie można stawiać własnych serwerów, co oczywiście ma zapobiec stawianiu również tych scrackowanych. Ale czy jest taka ogromna potrzeba ? Ile moich znajomych gra na serwerach zarówno org jak i cracked. A większość z nich ma przecież oryginalnego COD4. Można wysunąć więc wnioski, że to nie chodzi o ilośc sprzedanych kopi MW2 tylko o przyszłe zyski z róznych dodatków etc. Nie sądzę by stawiali jakieś płatne serwery czy pobierali za to opłaty, ale troszkę w tym kierunku to zmierza. Naprawdę po IW czegoś takiego się nie spodziewałem. Prędzej po badziewnym Treyarch. I jeszcze ta cena za wersje PC. To jakaś kpina. Sorry za OT. Edytowane 20 Października 2009 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...