ath Opublikowano 27 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Grudnia 2009 No właśnie jak się ustawiacie na jakieś wspólne młócenie ? Niech ktoś, kto organizuje wieczorki doda mnie do friendsów i invituje jak jest akcja. :D [PPC] ath http://steamcommunity.com/profiles/76561198010772085 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2009 Mlucimy praktycznie co wieczor od 22 do 2 ;] Poslac mi zaproszenia i da sie kogos przygarnac... byleby mial mica czasami gramy for fun na serwie postawionym przeze mnie w 7 osob ping na maks zielono ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2009 Wchodźcie również na TSa, adres prospeak-teamspeak.pl (zamiast ip wpisuje się domenę) . Jeśli ktoś od nas siedzi to na samym dole znajduje się tymczasowy kanał o nazwie "Team CoD6" lub "PPC CoD6" - coś w tym stylu. Choć można by i zarejestrować stały kanał PPC. Kwestia pogadania z adminem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Grudnia 2009 Przeszedłem singla, czekałem, że od połowy gry coś się ruszy w kwestii zamuły, ale jednak nie.. ;/ Nie wiem, czy już nie pamiętam poprzednich wersji, ale tutaj te skrypty są jeszcze bardziej uciążliwe niż wcześniej, gra potrafi nieźle poirytować, szczególnie jak coś źle obmyślimi i autosave zrobi się w momencie, kiedy za moment giniemy. Ogólnie wszystkie te elementy zręcznościowe w głównej roli z końcową misją to lekka żenada, nie wiem, czy już jestem za stary na taką fuszerkę, ale na prawdę tryb dla pojedynczego gracza zupełnie mi się nie spodobał. Czas rozgrywki też nie był zbyt długi, na normalu ~6h, może i dobrze, bo pod koniec już trochę na siłę chciałem tą grę ukończyć. Teraz pora na zabawę w multi, ale te debilne perki, strzelby i cheaterzy już mnie trochę zniechęciły. Nie wiem, czy bez modyfikacji długo wytrzymam, ale będę się starał. :D Przynajmniej do lutego - bc2. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Ja natomiast widzę totalną olewkę tej gry przez samych jej twórców i to się dotyczy wszystkich platform, te ich patche jedno naprawią drugie spierniczą i tak na kolejną poprawkę można czekać... Wsparcie CoD4 było znacznie lepsze, a tu IW jakby kładło lachę na wszystko . Im się chyba [gluteus maximus]ch poprzewracało od tej zarobionej kasy a te DLC (płatne jakby tego brakowało) w marcu/kwietniu mogą sobie w tyłek wepchnąć gdy wyjdzie BC2. MW2 ma potencjał ale z takim wsparciem jakie jest to długo popularności nie utrzyma. W sumie równie dobrze dla trybu MP można kupić CoDa4. Natomiast sp, pozostawia duży niesmak i dla osoby która wydała 130zł na grę dla samego SP (200 w przypadku konsol) to jakby dostać z buta w twarz. Kilka misji wg mnie jest na miarę jedynki, ale te skrypty doprowadzają do furii - np grałem tak do 2/5 gry na 3cim poziomie trudności (nie pamiętam dokładnie nazwy) i w końcu musiałem zejść do regular bo miałem już totalnie dość tego skoncentrowanego tylko na mnie ogniu i kolejnych pajaców respiących się do momentu gdy nie ruszę dalej, na niższym poziomie trudności w końcu można było stać na nogach przez więcej niż 40s. Odnośnie długości to aż prosi się o te 3-4 misje więcej, a tak siedzimy zdezorientowani myśląc "to już qrwa?". Mimo to ciekawy jestem MW3, jaki engine, co dalej z nami i dziadkiem Price, jak potoczy się wojna (myślę że teraz trafimy do Rosji, czyli kontratak ze strony US&A, był Waszyngton to i pewnie będzie Moskwa ). Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Ja natomiast widzę totalną olewkę tej gry przez samych jej twórców i to się dotyczy wszystkich platform, te ich patche jedno naprawią drugie spierniczą i tak na kolejną poprawkę można czekać... Wsparcie CoD4 było znacznie lepsze, a tu IW jakby kładło lachę na wszystko . Im się chyba [gluteus maximus]ch poprzewracało od tej zarobionej kasy a te DLC (płatne jakby tego brakowało) w marcu/kwietniu mogą sobie w tyłek wepchnąć gdy wyjdzie BC2. MW2 ma potencjał ale z takim wsparciem jakie jest to długo popularności nie utrzyma. W sumie równie dobrze dla trybu MP można kupić CoDa4. Natomiast sp, pozostawia duży niesmak i dla osoby która wydała 130zł na grę dla samego SP (200 w przypadku konsol) to jakby dostać z buta w twarz. Kilka misji wg mnie jest na miarę jedynki, ale te skrypty doprowadzają do furii - np grałem tak do 2/5 gry na 3cim poziomie trudności (nie pamiętam dokładnie nazwy) i w końcu musiałem zejść do regular bo miałem już totalnie dość tego skoncentrowanego tylko na mnie ogniu i kolejnych pajaców respiących się do momentu gdy nie ruszę dalej, na niższym poziomie trudności w końcu można było stać na nogach przez więcej niż 40s. Odnośnie długości to aż prosi się o te 3-4 misje więcej, a tak siedzimy zdezorientowani myśląc "to już qrwa?". Mimo to ciekawy jestem MW3, jaki engine, co dalej z nami i dziadkiem Price, jak potoczy się wojna (myślę że teraz trafimy do Rosji, czyli kontratak ze strony US&A, był Waszyngton to i pewnie będzie Moskwa ). Ja to czekałem kiedy ta fuszerka się skończy, nawet na gamesfaq zobaczyłem ile poziomów do końca. :D A chciałem przejść do końca, żeby ocenić całokształt. No i ostatnia "walka" pro, gdzie nie rzucisz nóż zawsze trafia w oko. Aimbot. :) Co za żenada... buuu. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwd Opublikowano 29 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 29 Grudnia 2009 Koledze podczas wczytywania misji wyskakuje błąd "Disc read error". Można to jakoś naprawić? Gra jest oryginalna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasztecik Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Opublikowano 30 Grudnia 2009 To chyba na xboxie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4KET Opublikowano 3 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2010 Przeczyść szmatką płytkę, a jak nie to płyta na regenaracje. BTW: Mam szansę odpalić i pograć na takim lapku? Crysisa nań szło grac na medium. Intel® Core2 Duo CPU T5450 @ 1.66GHz 2GB Ram ATI Mobility Radeon HD 2600 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 3 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2010 Przeczyść szmatką płytkę, a jak nie to płyta na regenaracje. BTW: Mam szansę odpalić i pograć na takim lapku? Crysisa nań szło grac na medium. Intel® Core2 Duo CPU T5450 @ 1.66GHz 2GB Ram ATI Mobility Radeon HD 2600 Na niższych detalach czemu nie. Gra jednak lubi chrupnąć nawet na mocniejszych maszynach. Ratunkiem u Ciebie są tu dwa rdzenie, ale przy wyższych detalach i włączonych niektórych efektach karta będzie się dławić. No i rozdzielczość w tym wypadku też ma znaczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2010 Odnośnie chrupania to najlepiej tekstury mieć ustawione na auto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 3 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2010 (edytowane) Gra ktoś w multi w tryby z widokiem z 3osoby ? Fajne, gra się robi jakby bardziej taktyczna. :lol2: Btw używa ktoś fov changera w multi ? Bo mnie to domyślne załamuje... http://www.mpgh.net/forum/191-call-duty-6-...-1-0-174-a.html Edytowane 3 Stycznia 2010 przez ath Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasztecik Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2010 To można wrzucać tu linki do tego typu serwisów? :o FOV changera nawet jak ktoś używa to robi to nielegalnie, nie mówiąc już o tym że oszukuje współgraczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2010 FOV changer jak i texture hack jest dozwolony przez VAC... owszem chora sprawa ale takie nam atrakcje zaoferowali ludzie z IW decydując się na VAC a nie na PB który dawałby za to kopy na 10km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2010 Przecież w mw1 fov ustawiało się z poziomu konsoli... :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Stycznia 2010 Przecież w mw1 fov ustawiało się z poziomu konsoli... :rolleyes:ale pb miało określony cvar lock na dane komendy ;]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 8 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 8 Stycznia 2010 komp w podpisie... zastanawiam się czy jest sens kupowania wersji PC, CoD4 u mnie działa płynnie na high (nie spada poniżej 30fps), jak poustawiam konkretne opcje to mam 60fps. WaW'a nie tykałem nawet, pytam więc na forum bo mało kto ma jeszcze jedno jajo i nie wiem czego się spodziewać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2010 (edytowane) Nie ukrywam, że dwa rdzenie w tej grze się przydają. Ale powinno być w miarę płynnie przy średnich detalach. Może z niektórymi na high. Chociaż w pewnych momentach i tak będzie u Ciebie mocno chrupać bez względu na detale. Nie wiem czy to wina optymalizacji czy czego, ale są u mnie momenty co spada do ok 35-45 FPS, a w pierwszej misji nawet do 25 jak przejeżdża się przez dym. Zwykle płynnie 60 klatek. Także masz porównanie. Jednak to tylko kilka miejsc i jak sporo się dzieję. Ogólnie da się grać u mnie ze wszystkim na max. Edytowane 9 Stycznia 2010 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaZZeo Opublikowano 9 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 9 Stycznia 2010 generalnie to u mnie chodzi bardziej o multi, tam myślę że nie będzie takich spadków, z resztą, mogę sobie pozwolić na grę na niższych detalach, byleby było płynnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Student81 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zaczynaja mnie denerwowac ci wszyscy ktorzy tak krytykuja skrypty. To jest pole bitwy i wojenne ustalone dzialania taktyczne. Wykonujemy misje wg wczesniej opracowanego planu. Dajcie spokoj. Najlepiej wlaczcie inna gre i latajcie po polach albo zgubcie sie w labiryncie. Gra jest swietna. DOstalem to czego chcialem. Predator drony itp. SUperr.. Szkoda ze nie ma wiekszej ilosci misji z BArretem, lub podkladaniem duzych ladunkow wybuchowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zaczynaja mnie denerwowac ci wszyscy ktorzy tak krytykuja skrypty. To jest pole bitwy i wojenne ustalone dzialania taktyczne. Wykonujemy misje wg wczesniej opracowanego planu. Dajcie spokoj. Najlepiej wlaczcie inna gre i latajcie po polach albo zgubcie sie w labiryncie. Gra jest swietna. DOstalem to czego chcialem. Predator drony itp. SUperr.. Szkoda ze nie ma wiekszej ilosci misji z BArretem, lub podkladaniem duzych ladunkow wybuchowych. omg, Ty tak na powaznie? :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 Fear bez skrytpów, a intensywności rozgrywki odmówić się jej nie da, nawet teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Student81 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 A jezeli ktos sobie nie radzi to poprostu nie dorosl do grania albo grac nie umie. Nie jest to prowokacja ale w latach 90 gry byly baaardzo wymagajace i nie wyobrazam sobie obecnych graczy odnoszacych sukcesy w kultpwych tytulach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 A jezeli ktos sobie nie radzi to poprostu nie dorosl do grania albo grac nie umie. Nie jest to prowokacja ale w latach 90 gry byly baaardzo wymagajace i nie wyobrazam sobie obecnych graczy odnoszacych sukcesy w kultpwych tytulach.Glupoty piszesz imo. Jak kogos jara strzelanie do tlumu ktory bierze sie znikad w ilosciach zblizonych do liczby chinczykow w kontenerach przed budowa to jego sprawa. W jedynce jeszcze jakos sie dalo z tym grac ale tutaj to jest porazka. I tu nie ma nic do rzeczy to czy ktos umie grac czy nie, wiec nie schlebiaj sobie ;) Osobiscie wole pograc w dobrego fps w necie (nawet z lagami) niz strzelac do choloty, ktora znaczyna znikac dopiero po uaktywnieniu przez nas skryptu (jakas akcja). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westsajd Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 ktora znaczyna znikac dopiero po uaktywnieniu przez nas skryptu (jakas akcja).Bo to jest najnowszy system antykamperski, nie znacie się wszyscy! :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konkurs Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 (edytowane) A jezeli ktos sobie nie radzi to poprostu nie dorosl do grania albo grac nie umie. Nie jest to prowokacja ale w latach 90 gry byly baaardzo wymagajace i nie wyobrazam sobie obecnych graczy odnoszacych sukcesy w kultpwych tytulach.Ta, Wolf3d, Duke3d, Blood, Chasm, Hexen, Heretic, Doom, Quake były naprawdę skomplikowane. Nad zagadkami trzeba było się głowić tygodniami, a poziom wrogów był bardzo wysoki :lol2: Wg mnie ta gra nie dorasta do pięt pierwszej części CoD'a czy do MoHAA. Taka prosta nawalanka, z wku... denerwującymi skryptami. Nikt mi nie wmówi, że nie można zrobić "epickiej, wartkiej" gry akcji bez uskrytykowania wrogów. CoD:MW2 byłaby naprawdę genialną GRĄ AKCJI, gdyby nie skrypty. SKRYPTY w odpowiedniej ilości polepszają grę, lecz przekraczając tą granicę gry stają się irytujące i durnowate. Niestety IW nie zauważyło, że już dawno dawno temu tą graniczę przekroczyli, a w CoD: MW czasami prosiło się o ciche wyeliminowanie wrogów... Hm... mogę zaryzykować stwierdzenie, że ponad połowa społeczeństwa urodzonych po 1996/7 roku nie umiałaby przejść pierwszej części Project I.G.I czy też pierwszego Hitman'a, nie wspominając o pierwszych częściach Rainbow Six :huh: Edytowane 10 Stycznia 2010 przez konkurs Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 10 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 10 Stycznia 2010 (edytowane) Czasy kiedy "mission obiective" nie było tylko przerywnikiem podczas ładowania misji, a do celu nie wiodła nas strzałka wskazująca położenie co do mm już raczej nie powrócą ;) Z resztą tak chyba jest nawet realniej ;) Spójrzmy na to tak: 60% amerykanów nie wie o co toczy się wojna i po co tak naprawdę są na froncie. Dostają rozkaz od dowódcy i GPS w łapę i heja na patrol. Jak się co trafi to strzelamy, jak nie to jeszcze lepiej bo opylimy niezniszczony sprzęt na lewo a sami dostaniemy nowy przydział. Po co sobie komplikować ;) Myślenie boli i wymaga wysiłku, czytanie to samo. Co gorsza nie jest trendy. Przecież nie będziemy robić gier nie trendy czy foxy ;) Edytowane 11 Stycznia 2010 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 11 Stycznia 2010 konkurs - R6? Żartujesz :lol: niektórzy to nawet nie wiedzieli by jak/gdzie/kiedy załaduje się poziom bo tam jest tyle tabelek i ekranów, a jedne kliknięcie 'next' nie oznacza ładowania się planszy :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuk Opublikowano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 oplaca sie ta gre kupowac dla multi? bo nie lubie grac w tego typu gierki w singla... gralem jakis czas temu w cod4 i bylo ok... jak jest tutaj? duzo kamperow jak w AA? duzo noobow jak w bf2142? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 13 Stycznia 2010 (edytowane) Wyższości CoD4 nad MW2 nie trzeba udowadniać. W MW2 brak dedyków, brak modów powoduje szybkie zużycie materiału [; Szczególnie jak będziesz grał sam to gra bardzo szybko powinna Cię znudzić, przynajmniej tak mi się wydaje. IWnet w praktyce wygląda tak że nie możesz sobie ciułać na swojej ulubionej mapie, bo to system lepiej wie gdzie w danej chwili chcesz grać. W multi występuje losowość sytuacji, nigdy nie wiesz gdzie zagrasz i z kim i czy czasem nie wyrzuci cię z lobby jak już trafisz na to na co tak długo czekałeś (najczęściej w tej grze czeka się na ulubioną mapkę...) . Odnośnie samej rozgrywki, brak balansu daje nierzadko w kość, wystarczy np że team przeciwny ma lepsze zrzuty np AC130 i po zabawie... Świry latające z tubami jakby to była ich broń podstawowa, bugi typu 3xspeed - czyli koleś z granatem od paczki biega z nożem jak poje...ny co jest mocno irytujące bo taki porusza się znacznie szybciej od ciebie więc zanim się połapiesz dostaniesz kosę w bebechy [; . No i warto wspomnieć o texture hacku który jest legalny, a pomaga on w tym że łatwiej dostrzec delikwenta w kolorze czerwonym niż dopatrywać się celu odzianego w mundur. Jakby tego było mało IW ma to kompletnie w pupie pomimo że bugi/glitchy/hacki występują na każdej platformie (X360/PC/PS3). W sumie do niczego nie namawiam ani nie odradzam ^^, sam za tą grę zapłaciłem [; Chcesz powtórzyć mój wyczyn to proszę bardzo ;) Możesz również odwiedzić blog www.modernwarfail2.com by przekonać się jak jest miło i przyjemnie . Warto obejrzeć ten filmik (choć z wersji konsolowej to jednak równie źle to wygląda na PC). Edytowane 13 Stycznia 2010 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...