srekal34 Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 (edytowane) Powoli zaczynam sie zastanawiać czy nie przeczekać zimy i kupić sobie 407, za te parę miesięcy powinienem mieć na niego pieniądze ;) A wygląda genialnie, jeden z najładniejszych samochodów jak dla mnie. Np. http://moto.allegro.pl/item446003670_pieny..._hdi_klima.html Nawet bym chyba przebolał tego klekota ;) Edytowane 29 Września 2008 przez srekal34 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 Powoli zaczynam sie zastanawiać czy nie przeczekać zimy i kupić sobie 407, za te parę miesięcy powinienem mieć na niego pieniądze ;) A wygląda genialnie, jeden z najładniejszych samochodów jak dla mnie. Np. http://moto.allegro.pl/item446003670_pieny..._hdi_klima.html Nawet bym chyba przebolał tego klekota ;) jezdze dosc sporo 407 2.0HDI 136km, autko fajne ale jak dla mnie niezbyt wygodne i strasznie sie nim cofa tylnia szyba) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 Od tego są czujniki parkowania ;) a to ze twarde - i dobrze, bo mam dośc kanapowości Leganzy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 mi sie to nie podoba bardziej mi sie 406 po FL podoba ale mniejsza z tym chcialem tylko napsiac ze klekot nie jest taki zly w tych autkach jest wmiare cichy common rail juz tam zastosowali z tego co sie orientuje i do tego sa bezawaryjne:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 mi sie to nie podoba bardziej mi sie 406 po FL podoba ale mniejsza z tym chcialem tylko napsiac ze klekot nie jest taki zly w tych autkach jest wmiare cichy common rail juz tam zastosowali z tego co sie orientuje i do tego sa bezawaryjne:)no to prawda jezdze czesto oba autkami i silniki cichutkie :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonas Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 A z silnikami HDi to nie było tak, że przy ~100k km przebiegu należało wymieniać koło dwumasowe, co jest równowartością średniej klasy laptopa? Wieść wyczytana na tutejszym forum, więc może ktoś potwierdzi/zaprzeczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 szukalem na googlach i nic nie znalazlem wiec watpie ale moze..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 A z silnikami HDi to nie było tak, że przy ~100k km przebiegu należało wymieniać koło dwumasowe, co jest równowartością średniej klasy laptopa? Wieść wyczytana na tutejszym forum, więc może ktoś potwierdzi/zaprzeczy?406 - 140k przebiegu nie bylo zmieniane 407 - 160k przebiegu tez nie bylo zmieniane ale nie wiem jak w innych modelach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DREDD Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Pewnie uznacie ze wyskoczylem z wynalazkiem :D Citroen Xantia 2.0 HDI 110 kucy Komfort jak w mercedesie S klasy ze wzgledu na zawieszenie hydropneumatyczne, Za 19k masz wersje exclusive z nieduzym przebiegiem, A samochody sa generalnie czaso i przebiego odporne. Silniki wytrzymale i bardzo elastyczne, a przy tym oszczedne Zawieszenie wbrew powszechnej opinii ludzi, ktorzy w citroenie nawet nie siedzieli, bezawaryjne i tanie w obsludze, a wersje bogato wyposazone maja tzw. Hydroactiv czyli zawieszenie utwardzane automatycznie przy gwaltownych manewrach z mozliwoscia wymuszonego utwardzenia przyciskiem. Dodatkowa zaleta jest "funkcja terenowki": przestawiasz dzwigienke i zwieksza sie przeswit. Wnetrze bardzo obszerne i komfortowe, duzy bagaznik (480l) Jezeli chodzi o komfort jazdy, biorac pod uwage i zawias i wnetrze, to taki 407 moze sie schowac pod wydech... Ostatnio mialem okazje owym jechac i sie zawiodlem... Jedno ale, to ze kokpit ma architekture troszke antyczna. No i nie ma opcji zeby ktos to ukradl :) Mam dwie Xantie, od kilku lat nimi jezdze i bardzo sobie chwale, wiec wiadomosci nie sa wyssane z palca :) http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6225296 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Jeszcze gdyby nie design sprzed dekady to w ogóle bajka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DREDD Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Jeszcze gdyby nie design sprzed dekady to w ogóle bajka. Co kto lubi, mi sie akurat podoba taki design :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Jeszcze gdyby nie design sprzed dekady to w ogóle bajka.musze sie zgodzic tak fajnie opisales autko normalnie juz myslalem czy nie zaczac szukac godnego egzemplarza ale jak zobaczylem zdjecie to podziekowalem :) wiem wiem kwestia gustu^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 na realu wyglada troszke lepiej tyl mafajny przod hmmm no coz :) mi sie auto tez podoba przy 406 sie kryje co prawda:P ale jesli chodzi o komfort to chyba wtedy 406 wymieka przy xanti naprawde ladna furka :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DREDD Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 (edytowane) Podobnymi walorami jak Xantia moze sie pochwalic Citroen C5, rowniez hydropneumatyczne zawieszenie z opcja utwardzania. Jest to model ktory zastapil tamten samochodzik. A wyglad ma juz nowoczesniejszy. Zdaniem mojego mechanika rowniez uchodzi za bezawaryjny (w pierwszych egzemplarzach bywaly problemy z elektronika, potem juz nie). Tutaj ceny zaczynaja sie od niecalych 20tys do 30-kilku tys za wersje przed liftingiem i od 30tys do 70kilku tys za nowy po liftingu i od 80 tys zaczyna sie nowy model bodajze tegoroczny przed liftingiem: 3110235[/snapback] na realu wyglada troszke lepiej tyl mafajny przod hmmm no coz :) mi sie auto tez podoba przy 406 sie kryje co prawda:P ale jesli chodzi o komfort to chyba wtedy 406 wymieka przy xanti naprawde ladna furka :) Racja zdjecia z tamtej aukcji kiepsko oddaja wyglad realny :) Edytowane 30 Września 2008 przez DREDD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 z zewnatrz nawet mi sie podoba ale jak zobaczylem konsole to padlem :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DREDD Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 z zewnatrz nawet mi sie podoba ale jak zobaczylem konsole to padlem :P Mimo to jak cenisz komfort to na twoim miejscu znalazlbym jakis na jazde probna, chocby z ciekawosci zeby zobaczyc jak sie tym jezdzi, w porownaniu z autem wiszacym tradycyjnie na sprezynach roznica jest duza :) ( Tak jestem maniakiem Citroenow :P ) A jak pisales ze 136 koni to za malo to jest tez silniczek 3L V6 210KM :) ale paliwozlopny... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 z zewnatrz nawet mi sie podoba ale jak zobaczylem konsole to padlem :Pprzesadzasz za tyle ile kosztuje xantia nie kupisz bentley'a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Mimo to jak cenisz komfort to na twoim miejscu znalazlbym jakis na jazde probna, chocby z ciekawosci zeby zobaczyc jak sie tym jezdzi, w porownaniu z autem wiszacym tradycyjnie na sprezynach roznica jest duza :) ( Tak jestem maniakiem Citroenow :P ) A jak pisales ze 136 koni to za malo to jest tez silniczek 3L V6 210KM :) ale paliwozlopny... hmm moze poszukam :D PS nic nie pisalem ze 136 to malo :P przesadzasz za tyle ile kosztuje xantia nie kupisz bentley'a nie potrzebuje super limuzyny wiec luz :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DREDD Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 PS nic nie pisalem ze 136 to malo :P Srekal34 pisal ze malo i mi sie pomylilo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Komfort jak w mercedesie S klasy ze wzgledu na zawieszenie hydropneumatyczneJak coś się sypnie w tym zawieszeniu to ceny też jak w mercedesie S klasy :D Żeby z własnej woli jeżdzić C4, C5 czy Xsara Picasso w kontekscie pulpitu, to trzeba byc naprawde niezlym desperatem ;) . To tylko Citroen, trzeba im wybaczyc - nie maja innych argumentow to "designem" i takimi dziwnymi pomyslami probuja zdobyc klientow :) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Bentleya nie, ale te suwaki w Xantii to mi 125p czy Poloneza na mysl przywodza ;) Ojciec dosc dlugo jezdzil C5 kombi i ogolnie samochod sprawowal sie dobrze, ale ilosc psujacych sie w nim drobnych ciach!l byla zastraszajaca: - na dzien dobry RDS pokazywal krzaki, okazalo sie, ze trzeba bylo region na PL ustawic w komputerze - zablokowal sie zatrzask od szyby w tylnej klapie, szyba z otwieranej stala sie nieotwierana, interwencja serwisu nie poskutkowala (dalismy sobie spokoj, bo i tak nie korzystalismy) - w pewnym momencie popielniczka zaczela sie sama otwierac i nie szlo jej zamknac - kilka razy zawieszenie dostalo swira i samo sie obnizylo lub podnioslo podczas stania na swiatlach (na szczescie jest blokada zmiany wysokosci w trakcie jazdy); wg. seriwsu wina komputera - jedna z zarowek pod konsola srodkowa sie w kolko przepalala, zeby sie do niej dostac trzeba bylo pol deski rozdzielczej rozebrac To wszystko przez dwa lata intensywnego uzytkowania. Niby nieduzo, i rzeczy nieistotne z punktu widzenia sprawnosci mechanicznej (poza tym numerem z zawieszeniem), ale wkurzajace. Na plus trzeba oddac autku, ze bardzo wygodne, kupa miejsca w srodku, sporo roznych schowkow, masa gniazdek zasilania (zapalniczka, kolo nog pasazera z przodu, w bagazniku, na koncu konsoli srodkowej dla pasazerow z tylu). Zawieszenie to oddzielny temat: mimo problemow z komputerem uwazam, ze to jedna z najwiekszych zalet tego wozu: mozliwosc zwiekszenia przeswitu jest nieoceniona na polnych drogach (w wersji, ktora mielismy, byla dwuetapowa, na najwyzszym poziomie przeswit byl naprawde spory, choc producent nie zalecacl wtedy jazdy szybszej niz 10km/h), jest tez mozliwosc obnizenia, zeby latwiej bylo zaladowac bagaznik (w drozszych wersjach jest tez tryb Sport, ktory powoduje obnizenie i utwardzenie zawiasow do szybkiej jazdy, w podstawowej tego nie bylo). EDIT: @Masell - bez przesady, Xsara, a juz tym bardziej C5, prezentuje bardzo przyzwoity poziom (oba znam z autopsji). Sure, nie jest to arcydzielo stylistyki, ale IMHO po prostu nie wyroznia sie ani na plus, ani na minus z innych autek w tym samym wieku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 @costi Ja wspomnialem o wygladzie czy konsoli C5 ;) ? Miałem okazje jezdzic naprawde wieloma (50-100 sztuk) egzemplazami chyba kazdego modelu Citroena produkowanego w ostatnich 10ciu latach i naprawde te samochody nie sa w stanie nawiazac walki z konkurencja ;) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Ja wspominalem o tym, co Ty wspominales ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DREDD Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 (edytowane) Jak coś się sypnie w tym zawieszeniu to ceny też jak w mercedesie S klasy :D Hmm... Ciekawe... Jakos jezdzac Xantia na codzien nie zarejestrowalem zeby zawieszenie bylo kosztowne. Samochod jest z 1997r i ma 210tys km i jedyne co bylo robione przy zawieszeniu to wymiana dwoch lub trzech przednich gruszek i dopompowanie reszty (Dla niewtajemniczonych odpowiada to wymianie amorkow) Wynioslo to cos kolo 120zl za kazda wymieniana i 50 za dopelniona czyli lacznie 360 za wymiany i 200 za dopelnienie reszty. Oprocz tego lacznik stabilizatora w kwocie mniejszej niz 100zl i silentblock wachacza w cenie nie pamietam jakiej, ale normalnej. Jedyny drogi element to pompa hydrauliczna, ktora sie nie sypie, chyba ze moze po 25 latach jazdy i w xantii zaleznie od wersji a w c5 kazdym komputer sterujacy zawieszeniem. Przy czym w xantii tez raczej nie ma prawa wysiasc a w c5 to jak wczesniej pisalem ze poczatek produkcji ial jakies niedociagniecia w elektronice. Reszta wychodzi porownywalnie badz taniej niz w odpowiadajacym aucie innej marki. A zawieszenie oprocz elementow eksploatacyjnych typu lacznik stabilizatora nie sypie sie w ogole. Wiec nie wiem skad ta teza ze ceny napraw jak za merca S klasy. Edytowane 30 Września 2008 przez DREDD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Jak coś się sypnie w tym zawieszeniu to ceny też jak w mercedesie S klasy :D Żeby z własnej woli jeżdzić C4, C5 czy Xsara Picasso w kontekscie pulpitu, to trzeba byc naprawde niezlym desperatem ;) . To tylko Citroen, trzeba im wybaczyc - nie maja innych argumentow to "designem" i takimi dziwnymi pomyslami probuja zdobyc klientow :) . [ciach!]ly piszesz jestes czlowiekiem ktory dalej wiezy w mit ze audi i vw to najlepsze marki bo sa niemieckie i tanie sa czescie z tego co sie orientuje to nic tam nie ma takiego ze moglo by kosztowac tyle co w S klasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 30 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 30 Września 2008 Owszem, C5 też brałem pod uwagę, ze względu właśnie na zawieszenie i małą chodliwość :) Moim zdaniem własnie c5 wybija się wśród swoich roczników jakością. Muszę nad nim pomysleć, bo jest stosunkowo tanim autem :) rafi15 nie wiesz jak jest z awaryjnością 3.0 v6 w tym modelu? Bo raczej tego silnika bym szukał. Paliwem się nie przejmuję, wiecej od Leganzy to chbya tylko BMW 7 i Land Cruiser pala ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2008 Owszem, C5 też brałem pod uwagę, ze względu właśnie na zawieszenie i małą chodliwość :) Moim zdaniem własnie c5 wybija się wśród swoich roczników jakością. Muszę nad nim pomysleć, bo jest stosunkowo tanim autem :) rafi15 nie wiesz jak jest z awaryjnością 3.0 v6 w tym modelu? Bo raczej tego silnika bym szukał. Paliwem się nie przejmuję, wiecej od Leganzy to chbya tylko BMW 7 i Land Cruiser pala ;)nie nie wiem ale poszukaj na autocentrum opini jest mnostwo tam roznych opini na pewno cos znajdziesz :) pozatym fora nie ogolne jak to ale maniakow 406 albo peugeota :) ja przejzalem wsyzstko ale patrzylem na 1.8 silnik benzyna i nie znalazlem opini zlych... jedyne co to narzekali ze elektryka zima lubi sie kaszanic :) a tak to silniczki pracuja ok podobno ale nie wiem jak ten 3litrowy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2008 (edytowane) [ciach!]ly piszesz jestes czlowiekiem ktory dalej wiezy w mit ze audi i vw to najlepsze marki bo sa niemieckie i tanie sa czescie z tego co sie orientuje to nic tam nie ma takiego ze moglo by kosztowac tyle co w S klasie Audi czy vw (od passata w gore) NIE jest tanie ;) . Skoro jestesmy w temacie zawieszenia to zobacz ile kosztuje ten caly wielowahacz do A6 w najnowszej budzie. Spytaj takze kogos kto kiedykolwiek to robil jaka to fajna zabawa w wymiane wraz z geometria :D PS Skad wiesz ile graty do S klasy kosztuja :) ? Edytowane 1 Października 2008 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamboocha Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2008 srekal34 a mysales v70?? 1 gen takie kanciaste jeszcze?? sobie ostatnio szukam 850 i jakos mnie tknelo ;d nie ma to jak v70 T5 >200km i zdziwienie na twarzach ludkow z BMW jak im odjezdzasz = bezcenne co do C5, to znajomi maja 02r hdi i wiecej stoi w warsztacie niz jezdzi. co chwila cos z silnikiem albo z zawiasem... chcieli oddac do ASO zeby pozbyc sie problemu z zawiasem ale zawolali podobno takie pieniadze ze glowa mala. znajomy jest wielkim fanem cytryn, jezdzi nimi od prawie 30lat i mowi ze nigdy takiego bubla nie trafil a zna sie. kupil 3 letnia z ksiazka serwisowa itp. teraz chce go sprzedac i kupic ta nowa C5 co reklamuja ze jest niemiecka made in france czy jakos tak. pug 406, taki sredniak o b. ladnym wygladzie wg mnie ps. porządne auta przestali produkować ~95r. teraz idzie typowa masówka u wszystkich producentów... a szkoda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafi15 Opublikowano 1 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2008 PS Skad wiesz ile graty do S klasy kosztuja :) ?pomysl troche google nie gryza! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...