YoMeX Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 Sporo na ten temat szukałem ale, że jestem początkujący w tym temacie to chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy. Mam laptopa do którego aktualnie mam podłączony internet z koncówką RJ45. Dla dodatkowej informacji dodam, że u mnie w sieci należy podawać adres MAC karty sieciowej po każdej zmianie owej karty. Przechodząc do sedna sprawy, chciałbym miec dostep bezprzewodowy do tego laptopa. Wiem, że muszę kupić router i do niego podłączyć swój kabel z internetem. Nie wiem tylko jaki model sie u mnie sprawdzi. Czy potrzebuje coś jeszcze do stworzenia takiej "sieci" ? Czy takie rozwiązanie jest legalne i czy obedzie sie bez powiadamiania administratora sieci ? Z góry dziekuje za wszystkie udzielone informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PartyBOY Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 Czy jest legalne to już zależy od regulaminu usługi z jakiej korzustasz. Na pewno uda się bez powiadomienia admina. Router to wrt54gl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YoMeX Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 Czy jest legalne to już zależy od regulaminu usługi z jakiej korzustasz. Na pewno uda się bez powiadomienia admina. Router to wrt54gl. A jest jakiś rozsądny wybór za mniejszą cenę ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westsajd Opublikowano 29 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2008 Każdy z opcją klonowania adresu mac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...