eclip Opublikowano 6 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2008 Witam, monitor 22" rozdzielczość 1680 x 1050 gram w NFS, Colin, GTA zastanawiam się czy do takiej rozdzielczości nie lepszy będzie 9600gs0 768 MB ? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattis Opublikowano 6 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2008 Wybierając z tych 2 to GSO 768mb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eclip Opublikowano 6 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2008 Wybierając z tych 2 to GSO 768mbWitam, mam płytę z sli więc zawsze mogą dokupić drugą taką samą ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pussik Opublikowano 7 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2008 Z tego co czytałam, to GSO ma wysokie średnie FPS, ale podrafi się zakrztusić, co sprawia, że grani jest momentami wysoce niekomfortowe ... tylko czy to było przez 384MB pamięci czy przez 192bitową magistralę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miguel707 Opublikowano 7 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2008 GSO w wersji 768MB tego problemu nie ma... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 (edytowane) Z tego co czytałam, to GSO ma wysokie średnie FPS, ale podrafi się zakrztusić, co sprawia, że grani jest momentami wysoce niekomfortowe ... tylko czy to było przez 384MB pamięci czy przez 192bitową magistralę? GSO w wersji 768MB tego problemu nie ma... 384 tez nie , ale na uwadze trzeba miec : -wymagania danej gry -rozdzielczosc -detale tekstur czyli ich rozmiar Nie mam zadnego problemu . o ktorym wspomniano w poscie wyzej. Crysis z detalami na max , bez aa w 800x600 (CRT) poper....sredni framerate ponad 35 , z czego on idzie od 35/40 do 65. W Warheadzie podobnie. Tylko tekstury na sredni poziom bo to ma 384 Mb , reszta efektow max i gracie bez problemow , nie mowiac ze Crysis i Stalker to wyjatki pod katem tekstur. COD4 smiga na maxa bez zadnego problemu itd , ale oczywiscie dzis 768MB. Edytowane 8 Października 2008 przez Firekage Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszn1 Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 Należałoby jeszcze uwzględnić że 9600gso ma 96 SP a 9600gt ma ich 64, zakładając na GSO accelero i kręcąc można uzyskąc kartę sporo wydajniejszą od 9600gt, o ile szyna pamięci nie będzie jej ograniczać(?) Podpinając się do tematu chciałem jeszcze zapytać czy w przypadku 9600gso jest tak jak w przypadku 9600gt, że w nowszych grach będzie sobie radzić lepiej od serii 8800? 9600gt jest na rdzeniu g94, a 9600gso na rdzeniu g92, czy to właśnie ma wpływ na działanie w nowszych grach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 Wplyw? Watpie. 8800GS=9600GSO z tym , ze GSO mial wyzsze takty rdzenia. Jesli sie nie myle to bylo cos ala 550 vs 600. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszn1 Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 Z tego co czytałem po innych forach, głównie na takie stwierdzenia trafiałem - 9600gt jest na nowszym ukladzie dlatego będzie sobie lepiej radził z nowszymi tytułami mimo mniejszej ilości SP. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 8 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Października 2008 LOL , powiedz mi z laski swojej , kto i gdzie takie farmazony wypisuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszn1 Opublikowano 9 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2008 @Firekage Cholera, nie mogę znaleźć tego forum na którym to wyczytałem :/ Ale teraz przynajmniej wiem że się myliłem, chyba że to Ty jesteś w błędzie[?] :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 9 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Października 2008 Ja w bledzie nie jestem , 96PS vs 64 kontra 12 vs 16 ropow , gdzie te ostatnie wykorzystywane sa przy AA , roznica na tyle znikoma , ze z AA nie za bardzo skorzystasz w mocniejszych grach , za to z 1/3 PSow wiecej juz tak. Ten ktos pitolil farmazony. Pozostaje tylko kwestia oc , glupota jest zestawianie np. GT po oc vs GSO non oc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszn1 Opublikowano 10 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 10 Października 2008 W takim wypadku 9600gso z taktowaniami 9600gt będzie od niego znacznie wydajniejszy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...