kamiq Napisano 10 Października 2008 Zgłoś Napisano 10 Października 2008 Czy reklama porównawcza jest obecnie dozwolona w Polsce ? Jakie macie zdanie na temat reklam porównawczych, gdzie powinna być granica takich kampanii ? :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLANTMEN Napisano 10 Października 2008 Zgłoś Napisano 10 Października 2008 Pachnie mi zadaniem domowym ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KHOT Napisano 10 Października 2008 Zgłoś Napisano 10 Października 2008 (edytowane) To ja może rozszerzę temat: Czy kiedykolwiek zdarzylo się wam, że natarczywa reklama w internecie sprawiła, że wybierając produkt celowo wybraliście produkt konkurencyjny ze względu właśnie na zdenerwowanie tą natarczywością reklamy - świadomie odrzuciliście reklamowaną rzecz? Czy reklamy w internecie mają szansę działać jako antyreklama przy zbyt agresywnej kampanii? U siebie pamiętam dwa takie świadome wybory "tylko nie to, ze względu na reklamę w necie" - mieliście takie przypadki? Edyta: oczywiście liczymy tylko przypadki wybrałem/kupiłem produkt konkurencyjny, a nie "wybrałbym/kupiłbym" Edytowane 10 Października 2008 przez KHOT Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marco Napisano 11 Października 2008 Zgłoś Napisano 11 Października 2008 Czy reklama porównawcza jest obecnie dozwolona w Polsce ? 84/450/EWG oraz ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji art 16 i dalsze (Dz. U. 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późniejszymi zmianami) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
telemorele Napisano 13 Października 2008 Zgłoś Napisano 13 Października 2008 Nie powinno być żadnych granic. W reklamach i szerzej - w wolności słowa. Oprócz tej jednej jedynej, że podpisujesz się imieniem i nazwiskiem. Moim zdaniem jednak pewne zasady powinny być, chociażby normy kultury i obowiązek podawania prawdziwych danych, np tu i tu jest taniej niż u konkurencji. Zupełnie bez granic to by było chyba przegięcie, nie sądzicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
login666 Napisano 15 Października 2008 Zgłoś Napisano 15 Października 2008 dobrze zrobiona reklama porównawcza może być zabawna lekka sympatyczna wręcz - bez chamstwa i przekłamania - taką lubię najbardziej. obecne uregulowania prawne w PL dopuszczają reklamę porównawczą właśnie pod waruniem spełnienia określonych wymagań Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PelzaK Napisano 16 Października 2008 Zgłoś Napisano 16 Października 2008 Czy kiedykolwiek zdarzylo się wam, że natarczywa reklama w internecie sprawiła, że wybierając produkt celowo wybraliście produkt konkurencyjny ze względu właśnie na zdenerwowanie tą natarczywością reklamy - świadomie odrzuciliście reklamowaną rzecz? Czy reklamy w internecie mają szansę działać jako antyreklama przy zbyt agresywnej kampanii? U siebie pamiętam dwa takie świadome wybory "tylko nie to, ze względu na reklamę w necie" - mieliście takie przypadki?oczywiście... np ja nie chodzę już do mediamarktu odkąd widziałem reklamę z gracjanem, a potem jak zobaczyłem jego zdjęcie obok laptopa - którego reklamował.. to się odwróciłem i wyszedłem :D. Same barachła fleszowe przysłaniające mi www sa na tyle irytujące że nawet nie wiem co na nich reklamują, bo z uporem maniaka szukam pieprzonego krzyzyka, a jak znajde, to naciskam 20x żeby zniknął... Za takie reklamy powinni karać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...