Jump to content
MaciekCi

Auto Za 40.000 Pln

Recommended Posts

Sprawa jest prosta : Samochód za 40.000 PLN . :)

Ja w ogóle nie wiem, czy jest, za taką sumę, sens bawić się w nowe Mazdy 2 , Mitsubishi Colty , Toyoty Au... nie , toyoty są brzydkie ! 

 

Czy jest sens kupowania nowego samochodu, za który oczywiście dostajemy nową technikę, gwarancję, 0km przebiegu , ten zapach nowości, itd. :)

 

Jeśli tak, to najprawdopodobniej Japoniec, a czemu ? Bo statystycznie są najmniej awaryjne. I przyjemnie się je prowadzi. 

 

Wychodząc z zasady "francuzom mówimy nie ! " odpadają Cytryny, Lwy i inne rąby. 

 

Niemce są za drogie, i stylistycznie jedynie Audi A3 jest fajne, które ... jest za drogie. ;) 

 

Fiaty ? Już wolę Mazdę 2. 

 

 

Jeśli jednak, postawimy na używane samochody, to co dostaniemy za taką sumę ? Avensisa, Celicę , A3 , A4 , może nawet starszego Lexa ISa ... Jest wiele opcji.

 

Priorytetem nie jest spalanie, tylko wygląd* i dynamiczny silnik. Samochód oczywiście musi mieć klimę i dobre radio. ;) (chociaż to drugie w przypadku używanego samochodu będzie realizowane hand-made). Co byście kupili ? :) 

 

 

*Wygląd - wiadomo, rzecz gustu, jednak samochódma się dobrze prezentować , np. Celica czy A4 (2002). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Accord iCTDI to dobra opcja, auto jest dobre do tuningu. Seria 140KM ale po flashu mamy około 180KM... a co lepsze po wymianie intercoolera na jakiś większy pod 225KM jest do wydostatnia bez dymienia i bez szkody dla podzespołów. Poza tym kultura pracy jest bardzo dobra a same auto również świetne.

 

Rozszerzając horyzonty, za 40tys możesz kupić prawie wszystko, musisz tylko wiedzieć co chcesz. Jako ekstremum podam... że np kolega forumowy z sr.pl ma na sprzedaż za właśnie 40tys Hondę Civic Turbo o mocy 500KM. Przyspieszenie 0-200km/h to 12 sekund. Auto jest w specyfikacji na ulice (wszystkie wygłuszenia itd zachowane) Jak widać mozliwości jest masa. Wracając do czegoś "normalniejszego", możesz też rozważyć Saaba 9-3 2.0Turbo. Miłe autko, rocznik 2003-2004 będzie, moc 175-210KM i zazwyczaj bogate wyposażenie. Opcji jest multum, sprecyzuj bardziej wymagania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym sie w nowe nie bawil... szkoda mega kasy na to... bardzo mnie drazni jak ktos kupuje nowa Pande dla rodziny zamiast za ta kase kupic jakas kilku letnia furke max 3 latka ktory tez pachnie nowoscia jezeli sprowadzisz z niemiec a i jego stan bedzie lepszy niz miesiecznego brata z Polski :)

 

Ja sklanialbym sie do Avensis 2.2 bo to moje marzenie na przyszly rok lub Audi a4 2.5 tdi moc super okolo 180 koni sa wersje albo sa to po chipie tego nie wiem... i zazwyczaj maja pelen wypas i mozna je dostac za okolo 40 k no moze pare tysiecy wiecej ale wg mnie oplaca sie jak cholera... jesli masz mozliwosc pojechania do Niemiec to polecam lub Na 200 % masz znajomoego ktoremu znajomy cos sprowadzal z Nmieiec badz Austrii :)

 

Ogolnie zalezy od upodoban ale Audi ponad wszystko :) chociaz juz od kilku lat jezdze tylko Toyotami lub innymi japonczykami :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie dałem na końcu znaku zapytania. Stwierdziłem jak jest ogólnie.

180KM w benzynie musi wsuwać paliwo i nie ma możliwości innej.

Po trasie to t.dieslem z taką mocą bez kłopotu robią rekordy poniżej 5l/100km

Edited by Kaeres

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avensis z dieslowskim 2.2 wciaga do 12 przy dynamicznej jezdzie w miescie :lol2:

Ze ile? Wolno nie jezdze a taka avensiska 9 litrow ropy nie przekroczylem w miescie.... w trasie na komputerze mialem 5.8.... 12 to mi dostawczy master 2.8 wciaga...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze ile? Wolno nie jezdze a taka avensiska 9 litrow ropy nie przekroczylem w miescie.... w trasie na komputerze mialem 5.8.... 12 to mi dostawczy master 2.8 wciaga...

Mowie o tej roczniku 2k7, przy normalnej jezdzie palila mi 9-10, przy palowaniu do 12tu. Ja tam chyba nie potrafie jezdzic ekonomicznie. Ciekawi mnie, gdzie ta cala technologia - common rail i inne bzdety skoro zuzycie paliwa ma prawie jak stary 300td na komorze wstepnej :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

albo oddaj autko do warsztatu... ja smigam od czasu do czasu avensiska 2006 rok i tu sie po prostu chyba nie da tyle paliwa spalic.. albo Ci bak cieknie\ktos Ci paliwo podkrada ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nie byl nawet moj samochod, padla firmowka i wlasnie ta zostala avensis wypozyczona pod jej nieobecnosc. Byc moze to spalanie mozna zrzucic na poprzednich kierowcow - jak wiadomo samochody z wypozyczalni nie maja lekko, jednak bylem w niezlym szoku na stacji. eot

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MaciekCi, zanim zaczniesz sie rozgladac za Celica, to pojezdzij troszke nia w miescie. Spotkalem sie z opinia, ze wielu osobom nie pasuje sprzeglo, musza sie mocno wyciagac zeby do konca wciskac. Mowa o wersji 190 konnej, ze innymi nie mialem doczynienia. Generalnie nowszym Toyotom mowimy stanowczo NIE :) .

 

Za 40k ładne i szybkie auto, hmm masz sporo mozliwosci ;) . Ciezko cokolwiek doradzic, bo nie wyznaczyles praktycznie zadnych kryteriów. Osobiscie bym sie rozgladal za CTR 7gen, S3, TT, SLK, C180 SC, E46 330ci czy M5 E39, w zaleznosci co lubisz :D , Męskie, piekne i dosc żwawe samochody ;)

 

PS Avensis 2.2 d4d 2007 caravan, 13/100 w miescie :D

Edited by MaSell
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem o czym mówicie w przypadku spalania t. diesla.

Albo Toyotowskie silniki są jedynymi na świecie paliwożernymi CR albo naciągacie tutaj prawdę równo.

Chyba, że to osiągnięcia przeładowanego kombiaka z automatem to jeszcze bym uwierzył, że można osiągnąć 12-13 l ostro pałując samochód.

2,4JTD nie przekroczyłem jeszcze 7,5l tylko i wyłącznie 100% w mieście.

Siarczysta z ręką na sercu możesz nam powiedzieć, że w mieście wcina Ci spokojnie 15l. A jak powiesz więcej to nie padnę z szoku.

Bo te 7,5 na trasie to pewnie tzw jazda na kropelce (na piątce 60km/h:)

Edited by Kaeres

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Lol znowu wszyscy wciskają turbo diesle. Halo halo chciałbym przypomnieć ze jest jeszcze coś takiego jak : silnik benzynowy :P

Halo halo, ktery przy 180 koniach chla 12-15 letrów wachi.
i co z tego -->

Priorytetem nie jest spalanie, tylko wygląd* i dynamiczny silnik.

Popieram użytkownika Swatkat - czemu ciągle jest tu zakładane, że auto musi jeździć "o kropelce"? Abstraciach!ąc już od tego że KLE KLE KLE KLE z rana nie wszystkich uszczęśliwia ;)

 

@MaciekCi, zanim zaczniesz sie rozgladac za Celica, to pojezdzij troszke nia w miescie. Spotkalem sie z opinia, ze wielu osobom nie pasuje sprzeglo, musza sie mocno wyciagac zeby do konca wciskac. Mowa o wersji 190 konnej, ze innymi nie mialem doczynienia. Generalnie nowszym Toyotom mowimy stanowczo NIE :) .

Jeździłem dokładnie taką Celicą parę razy i bardzo miło to wspominam. Żadnych problemów ze sprzęgłem nie miałem.

 

 

Za 40k ładne i szybkie auto, hmm masz sporo mozliwosci ;) . Ciezko cokolwiek doradzic, bo nie wyznaczyles praktycznie zadnych kryteriów. Osobiscie bym sie rozgladal za CTR 7gen, S3, TT, SLK, C180 SC, E46 330ci czy M5 E39, w zaleznosci co lubisz :D , Męskie, piekne i dosc żwawe samochody ;)

 

PS Avensis 2.2 d4d 2007 caravan, 13/100 w miescie :D

Popieram te pogrubione ;)

Do listy dorzuciłbym jeszcze takie auta jak Subaru Impreza GT/WRX/WRX STi, Mitsubishi Eclipse, Mazda MX5...

 

Można wymieniać i wymieniać. @MaciekCi - sprecyzuj jakiekolwiek wymagania (choćby maksymalny wiek czy minimalną moc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem o czym mówicie w przypadku spalania t. diesla.

Albo Toyotowskie silniki są jedynymi na świecie paliwożernymi CR albo naciągacie tutaj prawdę równo.

Chyba, że to osiągnięcia przeładowanego kombiaka z automatem to jeszcze bym uwierzył, że można osiągnąć 12-13 l ostro pałując samochód.

2,4JTD nie przekroczyłem jeszcze 7,5l tylko i wyłącznie 100% w mieście.

Siarczysta z ręką na sercu możesz nam powiedzieć, że w mieście wcina Ci spokojnie 15l. A jak powiesz więcej to nie padnę z szoku.

Bo te 7,5 na trasie to pewnie tzw jazda na kropelce (na piątce 60km/h:)

Nie chodzi o zadne naciaganie, czy generalizowanie nt. silnikow toyoty. Ten konkretny motor pali sporo, o czym mozesz sie sam przekonac szukajac chociazby jakichs recenzji avensis czy lexusa is costam z tym silnikiem. A co do 12tu litrow - zapewniam Cie, ze i Twoim jtd osiagnalbym w miescie spalanie ok. 10/100, kwestia motywacji :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie dałem na końcu znaku zapytania. Stwierdziłem jak jest ogólnie.

180KM w benzynie musi wsuwać paliwo i nie ma możliwości innej.

Po trasie to t.dieslem z taką mocą bez kłopotu robią rekordy poniżej 5l/100km

Ta? A zwróć proszę uwagę na jedną rzecz, te hipotetyczne 180KM to moc maksymalna. Wykorzystujesz ją rzadko. Kiedy jedziesz se 100kmh na ostatnim biegu i zużywasz może z 40KM mocy, albo i mniej, to auto nie spali miliarda litrów. Nie spali też 4 litrów, ale będą to rozsądne granice. W mocnym benzyniaku, a już szczególnie turbobenzyniaku regulator spalania kierowca na pod prawą stopą.

 

Za 40k ładne i szybkie auto, hmm masz sporo mozliwosci ;) . Ciezko cokolwiek doradzic, bo nie wyznaczyles praktycznie zadnych kryteriów. Osobiscie bym sie rozgladal za CTR 7gen, S3, TT, SLK, C180 SC, E46 330ci czy M5 E39, w zaleznosci co lubisz :D , Męskie, piekne i dosc żwawe samochody ;)

M5 E39, piękne auto, fenomenalne - ale wypadałoby mieć z 50tys na dobry egzemplarz. Powtarzając się - możliwości jest miliard, niech autor wyszczególni wymagania i wtedy możemy dyskutować :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

mniejszy samochod - mniejsza waga - mniejsze spalanie

 

pozatym Land Cruiser ma naped 4x4 jesli sie nie myle wiec tutaj jeszcze dodaj

 

Dokładnie, ciężkie bydle, napęd na 4 koła powodujący większe straty w napędzie musi powodować wysokie spalanie. Lekkie auto nawet turbo benzyna przy spokojnej jeździe na trasie praktycznie nie korzysta z doładowania i pali porównywalnie do wolnossącego odpowiednika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O w mordę, widziałem tutaj wiele ciekawych propozycji Dołączona grafika

No to już mówię :

1. Chciałbym aby samochód był w jak najlepszym stanie technicznym i wizualnym, niestety domowe tuningowce odpadają (honda 500KM)
2. Wiele głosów dla Avensisa - jeździłem avensisem przez 4 lata (nie swoim) i powiem jedno : NIE ! Dołączona grafika Wygoda to pojęcie względne Dołączona grafika
3. Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ! Dołączona grafika

MaSell -> Celicą jeździłem, zakochany jestem w niej, tylko obawiam się, że ciężko trafić dobrą za 40k (może być z Dojczów bo dojazd tam nie jest problemem)

Kurcze, chciałbym aby samochód nie był starszy niż 2004.

A oto i kryteria :

- Sportowy wygląd (Celica , IS , Astra , Supra Dołączona grafika coś w ten deseń)
- Dobre przyspieszenie : idealnie byłoby koło 8.5s i niżej
- Vmax nie musi być wyższa niż 200km/h
- Klima Dołączona grafika
- Wygodny na dłuższą trasę Dołączona grafika


W ogóle to zastanawiam się nad Lexusem ISem jakimś starszym, tylko znów problem, czy za 40k można coś dobrego wyrwać.

KLIK

Edited by MaciekCi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecałbym RWD, sporo większa przyjemność z jazdy. Lexusa IS300 dostaniesz za 40.000zl ale nie będzie to 2004 rocznik tylko niżej. Poza tym hmm, co bym mógł polecić? BMW E46 328i, 330i lub 330d (dizel, ale rewelacyjny). Prócz tego może wspomniany przeze mnie Saab Turbo? A Celica? Co do Celiki to nie kupiłbym jej, ma przedni napęd i wygląda w przeciwieństwie do np Saaba na szybszą niż jest. A tego osobiście nie lubie :D Ciekawą opcją jest Impreza WRX, ale ona pali miliard i trzeba by raczej 50tys niż 40tys, chyba.

Edited by saleen

Share this post


Link to post
Share on other sites

no to bierz Celice :) bagaznik ma wiekszy niz w corolli, silnik 1.8 i 192hp i przyspiesza podobnie jak CTR (tyle ze Celica ładniejsza :D )

i Celice i IS smialo wyrwiesz za 40k i to w porzadnym stanie i z porzadnym wyposazaniem (choc tam to juz w standardzie nie jest golo ;) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Powiem jedno z doświadczenia: bierz autko które seryjnie jest turbodoładowane. Nie dość że osiągi od 100km/h wzwyż miażdżą to jeszcze jak będziesz chciał się spokojnie przemieszczać na trasie to docenisz elastykę ze względu na wysoki moment obrotowy i stosunkowo niższe spalanie niż wolnossak o dużej pojemności. Moim faworytem w tej cenie były Fiat Coupe 2.0 20VT+ na pełnej opcji jaka wtedy była, myślę o roczniku 2001 sprowadzonym np z Włoch i do tego zostanie Ci mnóstwo kasy na zrobienie z niego laleczki. Auto ma w serii 6,5s do 100, szperę i 6 biegów. A skoro Fiata nie lubisz to sugeruję rozejrzeć się za 1,8T z grupy VAG bo z tego silnika zrobisz bez ingerencji mechanicznej w bebechy silnika 300PS+.

 

Przykład, auto kolegi: Audi A4 Cabrio 325HP

Edited by Swatkat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...