Skocz do zawartości
x0x

I Have A Dream

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Otóż postanowiłem przerobić swój Komp. Jestem w temacie zielony kiedyś kupiłem sobie Neon i się cieszyłem jak dziecko ale teraz ma to wyglądać lepiej. Mam fotke (http://i38.tinypic.com/9u8dmv.jpg) Znalazłem ją w Necie chciał bym uzyskać podobny efekt

Otóż chłodzenia wodnego raczej nie załoze bo koszt całego jest spory.

Więc postanowiłem uzyskać podobny efekt z Kablami i wiatraczkami

Lista tego co już mam

2x Akasa 80x80 FAN Blue

2x ATA UV Active

4x Rozdzielnik UV Active

10x Zacisk UV Active

Planuje zakupić

1x Revoltec CCFL Podwójna UV 30cm

1x Thermaltake PerfectLight SoundActive Blue 30cm

Chciałem kupić panel pod katody taki który reaguje na dzwiek (max 4 katody pod 1 panel) kiedyś widziałem taki firmy sharkoon ale nigdzie nie mogę go dostać a katoda 1 z inwentorem reagującym na dzwiek jest droga

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Chcesz to mieć na stałe czy tylko na Boże Narodzenie żeby choinki nie musieć stawiać?

IMO to nie ładnie wygląda, ale jak ci się podoba to walnij ze dwie katody UV, kup kable UV, porób oploty, wytnij okno (chyba że już masz).

BTW nie wiem co widzisz w tym zdjęciu :/ Buda nie zamknięta, burdel w kablach i jeszcze ten róż :/ Bleee ;p

EDIT:

Piękne to są rzeczy które TU są :P

Edytowane przez Manhunt

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Sprawa wygląda tak mam 2 Kompy jeden z czasów dzisiejszych i jeden z czasów troche starszych tzw internetowy. 1 Słuzy wyłacznie do pracy , projektowania bo jest wydajny zaś 2-gi tylko to neta. Często siedze do póżnych godzin nocnych w necie więc postanowiłem go jakoś doświetlić/urozmaicic niskim nakładem pracy i finansów. Nie chce wydawać tyle kasy na złoma który może w kazdej chwili paść a te foty z tej strony wymagają dużego nakładu finansowego.

P.S. Nie chodziło mi o Kompa tego z foty tylko o efekt połaczenia UV z Niebieskim bo on mi się widzi

Edytowane przez x0x

Udostępnij tę odpowiedź