pci Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2008 Witam, tak się składa że nie powiodło mi się w tej sesji, i muszę napisać podanko o warunek, ale nie mam pojęcia jak uzasadnić :/ macie jakieś pomysły ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TommoOhio Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2008 Ciężka sytuacja finansowa w rodzinie a co za tym idzie "musiałeś" podjąć pełnoetatową pracę żeby utrzymać rodzinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pci Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2008 Dobre ale zapomniałem dopisać ze studiuję zaocznie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrjancy Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2008 No to w takim układzie bardzo ciężka sytuacja w zakładzie pracy - upadłość, masowe zwolnienia itp. + problemy rodzinne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aurora001 Opublikowano 17 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2008 Warunek z 1 przedmiotu czy wiecej? Jesli to tylko 1 to decyzja generalnie jest wydawana administracyjnie z urzedu, czytaj co bys nie robil i tak bedziesz mogl kontynuowac. Na wiekszosci studiow z jakimi spotkalem sie to niezaliczenie wiecej jak 1 przedmiotu konczy sie powtorka calego semestru, wtedy tez (generalnie jesli jest to 1szy raz) decyzja wydawana jest z urzedu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...