kamusial Opublikowano 16 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2008 (edytowane) Witam, mam dość nietypowy problem, nie wiem co prawda czy to forum jest dobrym miejscem do jego zaprezentowania, ale niech będzie... Otóż wraz z usługą Play Online otrzymałem modem usb Huavei E169 + soft (wgrany na modem). Instalacja oprogramowania i modemu przebiega bez problemu. Wszystko działa i jest wykrywane. W samym programie sieć Play jest wykrywana, mogę z niego wysyłać smsy. Problem polega na tym, że po wybraniu polecenia "Połącz" otrzymuję komunikat: "Połączenie zostało zakończone". Dzieje się to niezależnie od tego, czy modem jest fizycznie podłączony do komputera czy nie. Próbowałem z wyłączaniem FW, Antyvira itd. Żadnych postępów. Na innym kompie modem działa bez problemu... Wydaje mi się, że problem leży po stronie softu, nie rozumiem tylko dlaczego na innym kompie spokojnie odpala. Laptop jest kilka tygodni po formacie, więc względnie czysty. Czy ktokolwiek z Was ma jakiś pomysł co z tym felerem zrobić? Może jakiś inny, alternatywny program? Pozwolę sobie wkleić link do topicu innego użytkownika na innym forum. Mam nadzieję, że adminowi to nie przeszkadza. Link Edytowane 16 Października 2008 przez kamusial Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacRad Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Witam, mam dość nietypowy problem, nie wiem co prawda czy to forum jest dobrym miejscem do jego zaprezentowania, ale niech będzie... Otóż wraz z usługą Play Online otrzymałem modem usb Huavei E169 + soft (wgrany na modem). Instalacja oprogramowania i modemu przebiega bez problemu. Wszystko działa i jest wykrywane. W samym programie sieć Play jest wykrywana, mogę z niego wysyłać smsy. Problem polega na tym, że po wybraniu polecenia "Połącz" otrzymuję komunikat: "Połączenie zostało zakończone". Dzieje się to niezależnie od tego, czy modem jest fizycznie podłączony do komputera czy nie. Czy ktokolwiek z Was ma jakiś pomysł co z tym felerem zrobić? Mam tak samo, wiem jedynie, że wyłączone są usługi np. Menedżer połączeń usług dostęp zdalny, Rozpoznawanie lokalizacji w sieci (NLA) i inne i co ciekawe nie chcą się włączyć ponownie wyskakują błędy typu 1068 lub 1073741502 i wszystko jest po staremu tzn przy wciśnięciu"Połącz" wyskakuje "Połączenie zostało zakończone" Wie ktoś jak sobie z tym poradzić? Może jakieś programy uruchomić w Windows Vista? W "Programy" jest kilka o których przeznaczeniu nie mam pojęcia np. klient telnet, serwer telnet, klient TFTP, serwer usług MSMQ, funkcja SNMP etc nigdzie nie jest wytłumaczone co to oznacza. Ciekaw jestem jak mają sobie ludzie radzić z problemami Windows Visty skoro nie ma normalnych objaśnień co do ustawień i komunikatów? Problem jest nie rozwiązany. Jak ktoś wie niech napisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 15 Lutego 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Lutego 2010 Może ten program pomoże: http://wiki.lunarsoft.net/wiki/Dial-a-fix Na początek zaznaczenie wszystkich opcji w obu ramkach po prawej stronie i wciśnięcie GO. Potem ponowne uruchomienie kompa. Jak nie pomoże, to przycisk młotka na dole i wypróbować: Reinstall BITS Reinstall Windows Firewall Reinstall WMI/WBEM Repair/Reinstall IE Reset network interfaces SFC /scan Powyższe opcje to szukanie przyczyny w ciemno. Próba nie strzelba, a uszkodzić systemu nie powinny. W skrajnych wypadkach pójdą się paść ustawienia Sieci lan/wifi, zakładki/historia/hasła IE lub reguły firewalla z Windows. Niektóre mogą wymagać ponownego uruchomienia kompa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...