Shenlong Opublikowano 18 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2008 Na czym polega filtrowanie tekstur w grach ? Jaka metoda jest lepsza bilinear / trilinear ? Jakie są różnice ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 19 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2008 Anizo ^^ http://en.wikipedia.org/wiki/Anisotropic_filtering A na czym polega - w wielkim skrocie obraz ma plynniejsze przejscia z koloru jednego piksela w drugi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
q8ic Opublikowano 19 Października 2008 Zgłoś Opublikowano 19 Października 2008 Najlepiej to widać na ścianach - im wyższy poziom tym dalej tekstura jest ostra. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...