Skocz do zawartości
???????

15-16tys Samochod I Pare Pytan

Rekomendowane odpowiedzi

Vectra B?

E36 - patrz: tutaj

S40/V40?

 

Z tą Octavią to już nie przesadzaj. Wprawdzie nie jeździłem i nie oglądałem tych z ogłoszeń, ale coś się powinno dać znaleźć w tej cenie.

 

Osobiście nie umiał bym się zdecydować między tymi 4 modelami, gdyby wszystkie miały 2.0 na pełnej opcji z welurem i w kolorze czarnym...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za taką sumę spokojnie kupisz świetnie wyposażonego Rovera, a i zostanie na sporo na benzynę :)

http://moto.allegro.pl/item749339256_sprze...si_2_0_16v.html

http://moto.allegro.pl/item749398605_sprze...itesse_2_0.html

lub coś mocniejszego :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9377646

 

To tylko przykłady bo autom trzeba się przyjrzeć bliżej, ale jest to bardzo dobra opcja a i samochód ładny i nietuzinkowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w ilu oplach siedziałeś ? Tylko w astrze ? :)

Co chcesz od Astry - w typie G wnętrze przyprawia o zawrót głowy swoim designem :D

Dołączona grafika

I zgodzę się ze ta Omega prezentuje się nad wyraz ciekawie w stosunku do mniejszego rodzeństwa jakim jest G i Vectra B [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To w ilu oplach siedziałeś ? Tylko w astrze ? :)

Też.

Była jeszcze Corsa B, Vectra B i Omega B, taka jak ta z linka, tylko brzydsza w środku. Stąd me zdziwienie.

Prezentowane wnętrze Astry ... cóż, jest.

:>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może napisze najpierw dlaczego nie patrze na Octavie. Samochód z wyglądu bardzo ładny (mówie o I gen), duży bagażnik, niemniej jest mało miejsca w środku. Mam takie wrażenie że w mojej Megi jest wiecej miejsca. Nie mówie że jest to zły samochód, jednak kosztem bagażnika mogli powiększyć kabine pasażerów.

 

Ford Focus... mam mieszane odczucia, z jednej strony wiele pozytywnych opinii, z drugiej IMO ten samochód wygląda jak... no po prostu wygląda, nie podoba mi sie. Wiem, że nie kupuje sie samochodu tylko ze względu na wygląd, niemniej, nie podoba mi sie ta stylistyka i rdzewiejące nadkola jak w Escorcie.

 

Opel Omega... jestem na tak. Miałem okazje taką chwile pojeździć, ale w kombi 2.0 i całkiem przyjemnie to sie kula. Tylko jak z blacharką?

 

Volvo s40/v40. Wnętrze obu jak najbardziej na tak, z zewnątrz to v40 wygląda znacznie lepiej. Mimo wszystko Volvo to Volvo, przyjrze sie im bliżej bo widze że warto.

 

BMW e36... hmm zaraz po e30 najbardziej dresiarskie BeEmWu. No offence, po prostu obserwuje czym w poznaniu wozi sie ortalionowa armia. Niemniej takie e36 w 2.0 Vanos czy 328i to kusząca opcja. Tylko dostać taki niezajechany... musze rzucić okiem.

 

Vectra B. Tak, ale w sedanie i conajmniej 2.0 :)

 

Rover 600. Też akurat patrzyłem tu na wersje 620Ti. Pomimo faktu że ciężko taką dostać, to wygląda na bardzo fajne autko.

 

Pug 406, z tego co czytałem tu na forum to polecany. Nie boje sie żabojadów, sam sie żabojadem przemieszczam i pozytywnie.

 

Może ktoś sie wypowiedzieć na temat Saaba?

 

Czyli podsumowując, samochody którym sie bliżej przyjrze to Pug 406, Rover 600, Vectra B, Omega B FL, BMW e36, Volvo s/v 40.

 

Coś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW e36... hmm zaraz po e30 najbardziej dresiarskie BeEmWu. No offence, po prostu obserwuje czym w poznaniu wozi sie ortalionowa armia. Niemniej takie e36 w 2.0 Vanos czy 328i to kusząca opcja. Tylko dostać taki niezajechany... musze rzucić okiem.

Zaproponowałbym E34 z końca produkcji, ale zapewne stare i dresiarskie... ;]

 

Vectra B. Tak, ale w sedanie i conajmniej 2.0 :)

Poza 2.0 jest jeszcze 2.5, ale 170KM z takiej pojemności to BMW miało już przed rokiem 1990. Czyli albo 2.0, albo inne auto.

 

Rover 600. Też akurat patrzyłem tu na wersje 620Ti. Pomimo faktu że ciężko taką dostać, to wygląda na bardzo fajne autko.

Zanim kupisz popytaj o ceny i dostępność części - to już nie jest klon Hondy Civic jak model 400.

 

Pug 406, z tego co czytałem tu na forum to polecany. Nie boje sie żabojadów, sam sie żabojadem przemieszczam i pozytywnie.

Świetna stylistyka. Zaraz po premierze był na samej górze mojej listy top-ten. Ceny części są już na przyzwoitym poziomie. Egzotyka to nie jest, więc i każdy szanujący się mechanik powinien grzebać w nim bez instrukcji "krok po kroku".

 

Może ktoś sie wypowiedzieć na temat Saaba?

Oryginalne i wyróżniające się, lecz nie krzykliwe. Dość dobra marka. Nadal jednak dość mocna egzotyka na nasze warunki. Podobnie jak z 600 popytaj o ceny części i ich dostępność.

 

Czyli podsumowując, samochody którym sie bliżej przyjrze to Pug 406, Rover 600, Vectra B, Omega B FL, BMW e36, Volvo s/v 40.

Omega B to jeden z bardziej awaryjnych modeli i jakoś nie wydaje mi się, aby wersje po FL cieszyły się dużo lepszą opinią.

Dla mnie kolejność była by taka:

- S40 (kombi be, 2.4 benzyna, w klekotach się nie orientuję, benzynę na turbie to bym przemyślał 2 razy)

- E36 (sedan - mniejsza szansa na trafienia na zajechany egzemplarz, najlepiej kombi)

- Vectra (2.0, bo ten 2.5 to jeszcze poprzednią generację pamięta)

- Rover (piękne, ale egzotyczne - ostrożnie)

- 406 (jeśli jest tam więcej miejsca niż w Octavii to tylko dlatego, że elementy w Octavii są bardziej masywne)

- Omega (awaryjny model i wersji po FL też chyba się to tyczy)

 

Coś jeszcze?

Accord? 156?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@el_gringo_dado nie wiem skad jestes, ale znajomy ode mnie sprzedaje wlasnie 156 1.8 TS (gaz) cos za ok 13-14k.

 

nie wiem ktory dokladnie rocznik (moze 98?), ale przebieg cos ok. 200k. jak pierwszy raz zobaczylem ten samochod to nie moglem uwierzyc :)

w ogole znajomy w tamtym roku wsadzil w niego ~6000zl (miedzy innymi polerka lakieru, auto calkowicie zmienilo kolor :) )

 

polecam autko, bo jest kochane i tyle

 

wlasciciel sprzedaje bo zmienia na inna alfe ;) tez 156 ale juz 2.0 TS no i mlodsza

Edytowane przez kukifas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Volvo s40 za 15-16k od razu skreśl z listy. Może ewentualnie v40 bo jest ich znacznie więcej na rynku, ale większość w niezbyt dobrym stanie. Sam szukam dla siebie s40 i żeby był w dobrym stanie trzeba wyłożyć przynajmniej 25k. Silnik słabszy niż dieselek 1.9 turbo (115ps) nie sprawia przyjemności z jazdy przy masie tego samochodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rover 600 jest oparty na Hondzie Accord, także nadal nie ma co straszyć ludzi egzotyką :) Części są dostępne, może nie w takich ilościach jak do niemieckich samochodów ale tragedii bynajmniej nie ma. W zamian za ciut gorsze zaopatrzenie mamy ładną stylistykę, bogate wyposażenie i całkiem porządny silnik za bardzo przystępną cenę.

Polecam poczytać http://www.roverki.pl/article.php?sid=26 a jak będą konkretne pytania o jakąś sztukę z Allegro to zapraszam na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kukifas, ja jestem z Poznania i tak teraz właśnie przeglądam te Alfy 156 i nawet nawet :) Tyle, że jak już to odrazu 2.0 T.Spark.

 

Z tego co pamiętam to Vectry były też w wersji silnikowej 2.2

 

E34 jak najbardziej mi sie podoba, klasyczne piękne BMW, mimo wszystko rocznik robi swoja. Ja wiem, że rok produkcji nie ma aż takiego znaczenia tylko stan, ale jednak...

 

Accorda gdyby dorwać w 2.2 VTEC, ale to już nie te pieniądze niestety...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BMW e36 za tą kasę można znaleźć bardzo ładne. ale nadal trzeba poszukać, większość, zdecydowana większość egzemplarzy nadają się tylko do gruntownego remontu w który wliczone jest nawet ponowne obspawanie budy bo robi się już gumowa... najbardziej skłaniałbym się ku omedze C, dość mało ich jest bo a) jest to już naprawdę mało awaryjna generacja. b) opel znacznie poprawił wszystko co się dało na liniach montażowych, ale było już za późno aby klienci to chcieli kupować. warto brać opla. dalej 156 to delikatne auto i trzeba bardzo regularnie wymieniać wszystko co trzeba wymienić. a i to nie grzeszy bezawaryjną pracą. często też są zajechane, i tutaj paradoks. bardziej kombi niż sedany.

 

jak opel to zbyt ryzykowne auto. to może poprostu znaleźć nie rozbitego i nie ex taxi mietka W210 np e280 albo dizla 2.9 :) ceny już zahaczają o budżet. z racji wyglądu i klimatu naprawdę ciężko znaleźć egzemplarz katowany na zlotach czy streetracingu :) no i oczywiście jest to kawał dobrego merca. :D

 

EDIT:

a i jeszcze jakby co to opla broń boże nie brać z silnikiem 3.0 albo 3.2 albo 2.6

Edytowane przez prznar1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam to Vectry były też w wersji silnikowej 2.2

Byłem wczoraj na giełdzie w Rzeszowie rzucić okiem na rynek. 90% stojących tam egzemplarzy to 2.0 diesel. Wracając do domu jechałem za wersją 2.2 i sądząc po oznaczeniu na klapie oraz charakterystycznym dymku przy przyspieszaniu ten silnik to Diesel, a nie benzynka.

 

E34 jak najbardziej mi sie podoba, klasyczne piękne BMW, mimo wszystko rocznik robi swoja. Ja wiem, że rok produkcji nie ma aż takiego znaczenia tylko stan, ale jednak...

Owszem. Piekielnie ciężko znaleźć dopieszczone E34, ale mimo wszystko trafiają się. Jest jeszcze E39, ale w tej kasie to dolna granica tego modelu, więc można raczej zapomnieć o egzemplarzu, który "nie wymaga wkładu finansowego". Żeby kupić w dobrym stanie trzeba by naciągnąć budżet o jakieś 3-4 tysiące i poświęcić dużo czasu na poszukiwania.

 

W przypadku E36, to wersja 328 w coupe jest najtrudniej osiągalna, gdy szukamy egzemplarza, który nie przejechał połowy swojego przebiegu stojąc w miejscu i paląc gumę. Sedany są już mniej lubiane przez takich fanatyków i można coś znaleźć - może coś od sąsiadów z DE lub dalej? Do kombi można spokojnie podchodzić, ale też można się naciąć.

 

Skoro seria 600 oparta jest o Accorda, to już trochę lepiej sprawa wygląda. Osobiście wolałbym jednak Rovera ze względu na stylistykę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj na giełdzie w Rzeszowie rzucić okiem na rynek. 90% stojących tam egzemplarzy to 2.0 diesel. Wracając do domu jechałem za wersją 2.2 i sądząc po oznaczeniu na klapie oraz charakterystycznym dymku przy przyspieszaniu ten silnik to Diesel, a nie benzynka.

byla tez benzyna 2.2 147 kuca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo jest strasznie awaryjny. 2.6 to poprawione 2.5 którego też należy omijać. 3.2 to chyba już nawet nowa konstrukcja która później była w vectrze GTS, najlepiej dorwać z 2.5 dislem od BMW.

Nie wiem skąd takie rewelacje, ale akurat 2.5-litrowy diesel w omegach był najbardziej awaryjnym silnikiem. Nie wiem jak 2.5 DTI z common-railem, ale takiego napewno nie dostanie do 15k ;)

2.5 V6 (X25XE) i 3.0 V6 (X30XE) to praktycznie te same silniki różniące się pojemnością i są to jedyne sensowne wersje silnikowe Omegi. Pierwsze słyszę o ich ponadprzeciętnej awaryjności.

O 2.6 V6 (Y26SE) i 3.2 V6 (Y32SE) nic nie wiem, to sie nie wypowiadam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo jest strasznie awaryjny. 2.6 to poprawione 2.5 którego też należy omijać. 3.2 to chyba już nawet nowa konstrukcja która później była w vectrze GTS, najlepiej dorwać z 2.5 dislem od BMW.

Czlowieku, ten silnik BMW w Omedzie ma opinie poprostu TRAGICZNE. I powiedz mi co niby jest zlego w tych V6 z Omegi ? Te silniki robia duze przebiegi bez wiekszych problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jasne że chodzi mi o DTI, w ogóle ostatnie dwa lata (2001-2003) to są najlepsze roczniki.

 

znam historię kilku omeg z 3.0 i było tragicznie. ciągle padają przepływomierze pompy i inne duperele które skutecznie utrudniają życie. głównie osprzęt pada w tych silnikach, bo same części silnika są trwałe, tego nie zaprzeczam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie będę zakładał nowego tematu, jako, że powoli zmierzam ku zmianie autka (obecnie Ford Escort 1.6 MK7) zastanawiam się co wybrać, do dzisiaj chciałem zmienić na Focusa 2.0 1 gen lecz dziś przejechałem się znajomego Saxo VTS, fakt trochę małe ale za to but nie samo wity, na autko przeznaczę do 15 tys zł, jako że już zdecydowanie mniej jeżdżę (kiedyś nawet 3-4 tys miesięcznie), przekonałem się do komunikacji miejskiej, szukam czegoś co da przyjemność z jazdy. Jednym słowem szukam małego "przecinaka", co do spalania żeby w normalnej jeździe nie przekroczyło 10-11l Pb (miejskiej), no i co najważniejsze miało klimatyzację... Tak na szybko przejrzałem allegro i wpadła mi w oko ta cytryna

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10257464

 

(pomijam fakt tych pseudo lamp, brewek i m3 looków, bo to zawsze można zmienić)

 

co jeszcze możecie polecić? (tylko żeby koszty napraw nie były z kosmosu)

Edytowane przez DoctorPulse

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie napisałeś jakiego auta szukasz w jakim roczniku itp. ale gdybym ja szukal malego auta ze sportowym zacieciem to pomyslal bym o czym takim

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9312334

 

 

lub trochę większy

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C8920319

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...