marcell Opublikowano 27 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2009 (edytowane) Używam miotacza od początku, ale nie idzie zabić tego Bossa. Po przysmażeniu odstrzeliłem mu parę razy kilka czułych miejsc ze snajperki, ale on wciąż się odradza. Widać nie celuje w to miejsce co trzeba, albo za późno. » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Mój sposób" Ja użyłem wyrzutni rakiet dostał raz i ku mojemu zdziwieniu padł martwy tylko nie pamiętam czy było to obok butli z gazem. Popróbuj może akurat :) to raczej nie był BUG gry. Zaznaczam, że wyrzutnia została kupiona. p.s. załamało mnie tylko jedno w tej części.... nie podskoczyłem ANI razu ze starchu a szkoda :). Pod tym wzgledem jakos RE2 jest dla mnie najlepszy. Edytowane 28 Września 2009 przez marcell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 28 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2009 bedac w 4 rozdziale czulem sie jak bym gral w tomb raidera :D mozna laczyc przedmioty jak to mialo miejsce w 4 np. zlota maske da sie polaczyc ze szmaragdem itp aby przybrala na wartosci przy sprzedazy bo nie widzialem takich opcji chyba ze cos przeoczylem ? p.s. fajnie Siwa zabiera sie za jajko :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 28 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2009 bedac w 4 rozdziale czulem sie jak bym gral w tomb raidera :D mozna laczyc przedmioty jak to mialo miejsce w 4 np. zlota maske da sie polaczyc ze szmaragdem itp aby przybrala na wartosci przy sprzedazy bo nie widzialem takich opcji chyba ze cos przeoczylem ? p.s. fajnie Siwa zabiera sie za jajko :lol: nie mozna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 28 Września 2009 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2009 (edytowane) Lol. Ja nawet nie wiedziałem, że da się takie rzeczy robić ze skarbami w czwórce. Znaczy się, że niektóre da się łączyć, by przybrały na wartości. Czas odświeżyć czwartą część. ;) Co do Bossa to wczoraj miałem chwilę, by do niego podejść i się udało. Widać za słabo go przysmażałem i słabo celowałem ze snajperki w te bąble. Co do sposobu z rakietnicą to sobie darowałem. Zawsze starałem się nie iść od razu na łatwiznę. Co prawda stać mnie było, bo kosztuje tylko 10 000, ale wolałem zaoszczędzić na później ;) Edytowane 28 Września 2009 przez Devil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Co prawda stać mnie było, bo kosztuje tylko 10 000, ale wolałem zaoszczędzić na później ;) Oszczędność rzadko spotykana cecha w dzisiejszych czasach :) - a tak poważnie moim zdaniem nie ma co oszczędzać tylko pakować ołów w zombii :) Pzdr. Edytowane 1 Października 2009 przez marcell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 Czy tylko mnie się wydaje, nie wiem czy słusznie, ze sterownie i system prowadzenia ognia w Re 5 to dziadostwo? Chłopina biega jakby uprawiał poranny jogging :> Wyszkolony komandos nie jest w stanie jednocześnie celować i chodzić? Cięcie nożem przypomina ruchy mima na Krakowskiej Starówce – to zabija pleżur z gry... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Taaa. Stawanie co chwilę żeby przeładować do szału człowieka doprowadza. Brak pauzy przy wejściu do inventory został wymuszony pewnie przez co-op, ale jak gram sam to mnie tylko wkurza. Szybkość obrotu sprawia wrażenie, że kierujemy wieżyczką w czołgu. W ogóle mam wrażenie, że gram w moda do 4ki, a nie nowy tytuł :/ Edytowane 1 Października 2009 przez Aquarium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Keniger Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 Dla mnie system inventory został ulepszony w 5, dlatego że mamy teraz skróty "strzałkowe" na padzie. Gram teraz w 4 i bardzo mi ich brakuje. Co do wcześniejszych narzekań na system celowania i ogólnie sterowania to bezpodstawne narzekanie jest związane z brakiem rozumienia mechaniki gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Co do wcześniejszych narzekań na system celowania i ogólnie sterowania to bezpodstawne narzekanie jest związane z brakiem rozumienia mechaniki gry.To wytłumacz to czego podobno my nie kapujemy . O ile takie rozwiązane miało sens w poprzednich RE pomijając 4 i 5 to właśnie w 4 i 5 jest wg mnie bez sensu, gra całkowicie w 3D, typowy TPP a sterowanie toporne że szok. Edytowane 1 Października 2009 przez Gość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Co do wcześniejszych narzekań na system celowania i ogólnie sterowania to bezpodstawne narzekanie jest związane z brakiem rozumienia mechaniki gry.Tak, zapewne – doróbmy filozofię do kiepskiego sterowania :lol2: Jak coś jest do d*** to nazywajmy sprawy po imieniu - czuję się jakbym grał betonowym golemem, dodatkowo na tęgim kacu... Edytowane 1 Października 2009 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gtxxx Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 Stwierdze tak, SZAŁU NIEMA !! szał był kiedyś na PSX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) Dla narzekających na sterowanie - to poprostu Resident Evil ze swoim "urokliwym" sposobem kierownia postacią. Praktycznie cała seria ma taka "przypadłość" jednym się to podoba inni narzekają :). Będą tacy, którzy powiedzą/pomyślą, dlaczego tutaj nie ma sterowania jak w klasycznych fps... ble ble, a to poprostu Resident :). Pzdr. p.s. no ale nic tak nie denerwuj jak wlaśnie ten brak pauzy w inventory. Edytowane 1 Października 2009 przez marcell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 1 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Października 2009 (edytowane) jestem na ostatnim bossie (wiadomo kto ;) i chyba on jest ostatni, tak mi sie wydaje) i ja i siwa zero ammo, a ten nie chce zdechnac, co robic bo widze ze cos lezy ale nie da sie przeskoczyc, rozgrzana lawa mi na to nie pozwala, Edytowane 1 Października 2009 przez ayabrea Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcell Opublikowano 2 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2009 jestem na ostatnim bossie (wiadomo kto ;) i chyba on jest ostatni, tak mi sie wydaje) i ja i siwa zero ammo, a ten nie chce zdechnac, co robic bo widze ze cos lezy ale nie da sie przeskoczyc, rozgrzana lawa mi na to nie pozwala, » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Sposób" musisz zrzucić kamień aby Seva mogla przejść i Ci pomóc.. a co do gościa przyznam, że męczyłem sie 1,5h żeby rozgryść co trzeba zrobić. Cała rozgrywka musi odbyć sie na głównej platformie. (ten najwiekszy kawałek nie zalany lawą) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G73 Opublikowano 2 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2009 » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - marcell juz jestem po kamieniu, latam z siwa i naparzamy w goscia az do calkowitego oproznienia amunicji, ona ma ok 100 w kalachu oraz 60 w uzi, ja ok 10 w shotgunie, 10 w karabinie snaj oraz jakies 10 pociksow w wyrzutni granatow i to za malo bo on nie zdycha, bede chyba musial wczytac poziom od poczatku bo duzo ammo poszlo mi podczas walki na platformie gdzie jest 2 grubasow z karabinami, nie wiedzialem ze jest tam dzialko :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 2 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 2 Października 2009 (edytowane) » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - Sposób Z przodu i z tyłu ma takie coś świecącego, musisz w to trafić jak koleś podnosi tą swoją wielką łape do góry i odpala "twister mode". Wtedy jak będzie stał otumaniony to możesz podlecieć i z tego co pamiętam nawet zwykłym nożem go zadźgać (musisz podbiec od tyłu), mi przynajmniej raz coś takiego się udało, aż byłem w szoku, że od razu się pokazał filmik jak typa się kosą jedzie i po sprawie. Z tego co czytałem to można go oczywiście zabić na rympał czyli władować w niego 9210480983125098 pocisków, ale bez maksymalnie podrasowanej broni (czyt. unlimited ammo) to raczej to nie przejdzie. Edytowane 2 Października 2009 przez maSTHa212 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLANTMEN Opublikowano 4 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 4 Października 2009 Nie wiem co wy tak narzekacie na sterowanie. Próbowałem grać na padzie, jednak zrezygnowałem, gdyż sposób celowania doprowadzał mnie do szału. Trochę za wolno się to wszystko odbywało. Celowanie myszką 100x lepsze :) Na razie skończyłem 3 rozdział. Zapowiada się ciekawie, chociaż bez ekscesów. RE2 i RE3 były pod tym względem dużo lepsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 7 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2009 "Męczę" się już tydzień próbując wyciągnąć jakąś przyjemność i szczerze mówiąc wczoraj ręce mi opadły. Kolesie z karabinami maszynowymi w piątym chyba akcie po prostu mnie zabili - prawie Wolfenstein. Zagadki ubliżają inteligencji grającego - po co je w ogóle umieszczali w grze. Fakt, że miejscówki są ładne nie czyni tej gry Tomb Raiderem. Jak już chcą kopiować z ciekawszych tytułów, to niech dadzą duże, otwarte levele z szeregiem zadań do wykonania, a nie łażenie po sznurku od drzwi do drzwi. Horror umarł, zero strachu :( Niestety Capcom ewidentnie olał schedę po najlepszych częściach i robi teraz różne klony strzelanek fpp i tpp na bazie RE. Gra traci strasznie dużo poprzez idiotyczne ograniczenia narzucone przez autorów. Dziwię się niepomiernie, że ponad dwa (trzy?) lata zajęło im sklecenie tej części - poza zmianą grafiki w stosunku do czwórki nie zmieniło się nic istotnego. Muzyka w tej części nie istnieje, dubbing jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2009 (edytowane) Capcom długo trzymał graczy w niepewności, czy Resident Evil 5 zawita na blaszaki. Radości było co nie miara, gdy plotki znalazły potwierdzenie w faktach, zaś data premiery nie odbiegała zbytnio od konsolowej. W końcu Resident Evil to obok Silent Hill jedna z najstarszych oraz najbardziej szanowanych serii ocierających się o klimaty gore, koszmaru i horroru. Przynajmniej takie były pierwotne założenia, bowiem już w Resident Evil 4 można było zaobserwować fundamentalne zmiany. Gra z konwencji action-adventure przeobraziła się w strzelaninę Tpp. Co prawda nadal pozostawała wierna survivalowym korzeniom, ale było to jednak coś innego. Sugestywny klimat oraz wymagające łamigłówki ustąpiły miejsca regularnej naparzance. Zniknęły także klasyczne zombie, zastąpione przez zarażonych tajemniczym wirusem ludzi oraz zmutowane potwory. Dawna atmosfera rozpłynęła się niczym poranna mgła, ale tytuł zyskał zagorzałe grono sympatyków. Farciarze z Capcon ponownie trafili w gusta gawiedzi. Było więc niemal pewne, że od Resident Evil 5 powrotu do korzeni próżno oczekiwać. Chodzące zwłoki już nie cuchną jak niegdyś, cóż zatem otrzymaliśmy?<p> Autor: Sebastian „Caleb” Oktaba</p> <p>ODNOŚNIK DO PUBLIKACJI</p> Edytowane 23 Czerwca 2010 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maSTHa212 Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2009 Radości było co nie miara, gdy plotki znalazły potwierdzenie w faktach, zaś data premiery nie odbiegała zbytnio od konsolowej.Yyy wtf? :blink: 13 marca vs 18 września? Tydzień, dwa tygodnie, no nawet miesiąc, ale ponad pół roku to chyba średnio podchodzi pod "nie odbiegała zbytnio"... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 14 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 14 Października 2009 Yyy wtf? :blink: 13 marca vs 18 września? Tydzień, dwa tygodnie, no nawet miesiąc, ale ponad pół roku to chyba średnio podchodzi pod "nie odbiegała zbytnio"...Hmm, no dobra moze nie bylo to az tak krotko, ale w sumie zdarzaly sie i gorsze przypadki pokroju Gears of War czy Mass Effect :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hill70 Opublikowano 15 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 15 Października 2009 Jeżeli w RE5 narzekacie na sterowanie bohaterem i jego "mułowatość" w walce to ciekawe co powiecie o całej serii Silent Hill, tam to jest dopiero porażka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 W SH nie walczysz z 10oma przeciwnikami naraz :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hill70 Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 (edytowane) No w SH 3 było już chyba blisko tych "dziesięciu" :) A i w "czwórce" tych lewitujących paskudztw też było niemało. Edytowane 16 Października 2009 przez hill70 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 jednak brak mozliwosci poruszania sie przy jednoczesnym celowaniu jest po prostu zenujące. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 16 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 16 Października 2009 jednak brak mozliwosci poruszania sie przy jednoczesnym celowaniu jest po prostu zenujące.Ogolnie czy w 2009? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 25 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2009 ogolnie. Musialem zrobic format. Przenioslem pliki capcomu z dokumentow, ale gra twierdzi ze dane sa uszkodzone i nie mozna ich wczytac. czy profil xlive tez trzeba przeniesc? nie bardzo wiem gdzie go szukac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 25 Października 2009 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2009 Profil Xlive olej , jesli masz legala to prawdopodobnie sejvy zapisywane sa na serwerze , a dane o koncie z cala pewnoscia tam. Ja nigdy nie backupowalem profilu , a mase razy robilem formaty czy reinstalacje na innych oesach Gears Of War - zawsze zasysal sobie to czego wymagal i profil mialem. Skoro i tak sejvy Ci padly to nie masz problemu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szlimak86 Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 ogolnie. Musialem zrobic format. Przenioslem pliki capcomu z dokumentow, ale gra twierdzi ze dane sa uszkodzone i nie mozna ich wczytac. czy profil xlive tez trzeba przeniesc? nie bardzo wiem gdzie go szukac. Mam ten sam problem - tzn po formacie, postawieniu nowego xp i przeniesieniu folderu capcom w moje dokumenty tez mi wyskakuje błąd, że mam uszkodzony save. Jest na to jakiś sposób? tym bardziej, że daleko już zaszedłem ;( Jakby co, mam "cały stary system" i folder z gra na drugim "starym" dysku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 1 Listopada 2009 Zgłoś Opublikowano 1 Listopada 2009 To skopiuj jeszcze cały xlive z appdata\local\Microsoft... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...