rbtck1 Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Witam, Ostatnio niespodziewanie umarła moja stara karta graficzna... jako że mam starszą architekturę komputera musiałem szybko się rozglądać za nową kartą tym bardziej że komputer jest mi bardzo potrzebny. I tak oto kupiłem w komisie bez namysłu Galaxy GeForce 6600 256MB/128Bit oczywiście pod AGP. W pracy w systemie chodzi bez zarzutu. Po kilku dniach naszła mnie chęć pogrania w CS, włączam i już w menu pojawiają się artefakty (białe paski). Zmieniłem tryb na Direct3D i znikły. Sprawdziłem inną grę na OpenGL tym razem Quake3.. te same artefakty. Z początku myślałem że to są uwalone pamięci, ale dlaczego na trybie D3D wszystko chodzi w porządku a OpenGL już nie. Jeżeli jednak to wina pamięci to jest jakiś sposób przyblokowania tej uwalonej kości żebym mógł normalnie sobie pograć? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Na jakich sterownikach testowales OpenGL? I moze jakis orientacyjny zrzut ekranu z artami bo biale paski wiele nie mowia - czy na calym ekranie czy same tekstury sa czy "sniezy". Pozatym wybor 256MB byl troche chybiony ale to juz nie moja sprawa ^^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbtck1 Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Sterowniki to Forceware 169.21. Poniżej wrzucam screen: http://i38.tinypic.com/33tic8z.jpg Wybór, wyborem ja niestety go nie miałem. Musiałem kupić jak najszybciej kartę a tylko taka była pod AGP. (nie wliczam FX ale tego nie chciałem ;) ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Odpal rivatuner i sprawdz czy arty beda wystepowac na zanizonych taktowaniach pamieci i rdzenia karty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbtck1 Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Zaniżyłem częstotliwości atitoolem o 50mhz. Niestety dalej to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredek Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Te sterowniki to chyba troszkę za nowe, nie koniecznie złe ale w połączeniu z tą kartą mogą coś ,,destabilizować,, tryb OpenGL więc zainstaluj kilka starszych wersji i zobacz co będzie. Może także karta być uszkodzona, raz miałem w łapach Palita GF Ti4200 na którym gry śmigały OK a na teście Pixel Shader 1.1 w 3d marku waliła artami więc...tu tez może być różnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armo Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Włącz synchronizację pionową ( Vsynch ), kiedyś u kumpla na 6800 był podobny problem, po zmianie synchronizacji wszystko było ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rbtck1 Opublikowano 6 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2008 Włączenie synchronizacji pionowej niestety nic nie dało. Uruchomiłem w 3D Marku test Pixel Shader 2.0 tam zaczęły pojawiać się artefakty. Popróbuje jeszcze coś ze sterownikami. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredek Opublikowano 6 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 6 Listopada 2008 No to w takim razie istnieje duże prawdopodobieństwo że karta jest poprostu uszkodzona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...