Ombre Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Cześć. Dzisiaj dostarczono mi monitor, benq g2200w, wszystko ładnie pięknie, wyjmuję, fajna obudowa, kładę na biurku. Czytam instrukcję, a tam "zamontuj podstawkę monitora", dobra fajnie, grzebie i szukam i szukam i szukam... nie mam dobrego wzroku, ale ślepy nie jestem. Nie ma podstawki oO Zdarzyło wam się coś podobnego? Nie rozumiem jak można było zapakować monitor w fabryce Benq bez podstawki ; / obawiam się, że stracę 30zł na przesyłkach i tak się skończy cała sytuacja ; / Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akodo Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Cześć. Dzisiaj dostarczono mi monitor, benq g2200w, wszystko ładnie pięknie, wyjmuję, fajna obudowa, kładę na biurku. Czytam instrukcję, a tam "zamontuj podstawkę monitora", dobra fajnie, grzebie i szukam i szukam i szukam... nie mam dobrego wzroku, ale ślepy nie jestem. Nie ma podstawki oO Zdarzyło wam się coś podobnego? Nie rozumiem jak można było zapakować monitor w fabryce Benq bez podstawki ; / obawiam się, że stracę 30zł na przesyłkach i tak się skończy cała sytuacja ; / pisz do sklepu i niech sie skontaktuja z serwisem i Ci doślą nóżkę albo najlepiej niech wymienią monitor na inny na swój koszt no ale zamiast komplikować to może niech w sklepie wyciągną z innego nóżkę doślą Ci a sami już załatwią sobie z serwisu do kompletu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 (edytowane) W tej samej paczce kupiłem dysk, tylko go zformatuje, zobaczę czy jest w 100% sprawny i pisze do ESC.pl. Próbowałem także dzwonić do BenQ Polska, niestety nikt nie odbiera (Telefony chyba do 17 czynne). Z góry dzięki za każdą podpowiedź. Pozdrawiam. Edytowane 5 Listopada 2008 przez Ombre Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Firekage Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Wal na niezgodnosc towaru z umowa , zadaj wymiany i wysylki na ich koszt , lacznie z odebraniem towaru od Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 5 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Listopada 2008 Idąc dalej, chciałem sprawdzić jakość obrazu, czy przypadkiem monitor nie jest uszkodzony i co się okazało? Brak kabla DVI, tylko D-Sub. Doczytałem na stronie, że nie dodają tego kabla, ale sam ten fakt trochę boli ; / Będę zmuszony jutro pobiegać po mieście za tym kablem. Wysłałem e-mail do ESC.pl, jutro zadzwonię do BenQ Polska, a teraz idę spać. Dzięki wszystkim za odpowiedzi, jestem dobrej myśli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 8 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 8 Listopada 2008 Jak to jest z tym, że do 10 dni można zwrócić towar? Wydaje mi się, że Pan z esc.pl trochę przeciąga sprawę i w 11 dniu będzie "klops". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 12 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2008 W tym tygodniu doślę podstawkę. Czekam aż ten element dojedzie do mnie od dostawcy BenQ. "Pan X" Esc Computers Pozdrawiam ; ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ombre Opublikowano 23 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 23 Listopada 2008 Dla informacji innych, jeżeli natrafili na podobny problem. Opisana wyżej, nowa nóżka dotarła do mnie, jednak okazało się, że nie pasuję do mojego modelu monitora. ECS Computers zaoferowało zwrot pieniędzy, na co się zgodziłem. Ot co, koniec sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...