neho Opublikowano 12 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 12 Listopada 2008 Opis Problemu: TVp1, tvp2 i tvp info działają poprawnie. Reszta kanałów faluje obraz ajkby antena była źle ustawiona...2 lata temu zlikwidowałem CyFRE+ (też wejście Euro-SCART) i działałą jak najbardziej poprawnie. No niestety...5 dni po instalacji Dialogmedia będę musiał zrezygnować z telewizji. Działają mi poprawnie tylko TVP1,TVP2,TVP Info i to koniec. Reszta to falujący obraz.....albo obraz z falami jak kto woli. Była wizyta monterów...wymiana urządzenia razem z kablem Euro-SCART. - brak efektu. Może mam stary telewizor i to dlatego....Przez chinche jeszcze większa masakra... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alinek Opublikowano 15 Listopada 2008 Zgłoś Opublikowano 15 Listopada 2008 (edytowane) Powiem Ci tak, że serwis dialogu jest tak badziewny jak mało powiedziane... :| Od września posiadałem od nich internet 6mb/s na ADSL i już pierwszego dnia były problemy związane z rozłączaniem. Setki telefonów do nich, wizyt zarówno w punkcie u nich, jak i serwisantów w moim domu, pismo reklamacyjne zgłaszane 2 razy i nic... Awaria nie leżała po mojej stronie, gdyż zmieniałem modemy, systemy, karty sieciowe i nic, gasła dioda ADSL (czyli coś na linii było). W końcu wybrałem się do nich i zmniejszyłem prędkość na 2mb/s i problemy ustały, tylko dlaczego dopiero w listopadzie? Jak byłem podpisać u nich umowę, to nawet nie sprawdzali, czy istnieje możliwość linii z 6mb/s u mnie, po prostu pani z uśmiechem na twarzy dały mi anneks i pogratulowała mi dobrej umowy... Męcz ich do skutku, jeśli to nie pomoże, to po prostu zerwij z nimi umowę, masz na to bodajże miesiąc. Wiem, że nasze problemy się trochę różnią, ale jeśli występują już na samym początku trwania umowy, to lepiej się pozbyć takiego provider'a niż potem cierpieć. Edytowane 15 Listopada 2008 przez Alinek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...